Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuuluuko hierojalla ottaa rintaliivit pois?

Vierailija
25.02.2011 |

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se hieroja avaa ne itse kun makaat siinä vatsallasi ja sitten taas sulkee ne kun lopettaa/pyytää kääntymään. Eli kannattaa laittaa sellaset liivit jotka tosiaan saa takaa auki =)

Vierailija
2/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran kun olen ollut hierojalla niin ihan kysyin itse että otanko pois vai annanko olla.

Ainoastaan yksi n. 60 vee naishieroja pyysi ottamaan pois, kaikki muut ovat sanoneet että jätä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavampikin makailla vatsallaan, kun rintaliivejä ei ole. En ole koskaan saanut mitää ohjeistusta suuntaan tai toiseen.

Vierailija
4/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ekan kerran kun olen ollut hierojalla niin ihan kysyin itse että otanko pois vai annanko olla. Ainoastaan yksi n. 60 vee naishieroja pyysi ottamaan pois, kaikki muut ovat sanoneet että jätä päälle.

voi hieroa edes koko selkää, jos on liivit päällä?

Vierailija
5/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan täällä se sanottiin. Ikinä en ole hierojalla liivejä riisunut.

Vierailija
6/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne olkaimet? Minulla ainakin hierotaan olkavarret ja hartioiden sivut samalla.

Vierailija
7/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne olkaimet? Minulla ainakin hierotaan olkavarret ja hartioiden sivut samalla.

käsivarret kokonaisuudessaan, eli otan aina liivit pois. se seiska tms

Vierailija
8/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hieroja avaa rintaliivin hakaset. Tai sitten olen vain rajoittunut :) ap

Vierailija
9/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mulla on sellasia liivejä joissa on hakaset tissien välissä.

Taikka sitten urheiluliivit jotka pitää pujottaa pään yli:)

se hieroja avaa ne itse kun makaat siinä vatsallasi ja sitten taas sulkee ne kun lopettaa/pyytää kääntymään. Eli kannattaa laittaa sellaset liivit jotka tosiaan saa takaa auki =)

Vierailija
10/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos makaisin siinä pöydällä rintsikat päällä, niin taatusti napsauttaisin itse hakaset auki ennen kuin hieroja aloittaa. Mutta olen kyllä tähän asti aina riisunut kokonaan. Kyllä ne aukinaisenakin rajoittavat liikaa.

Vierailija
11/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikimaailmassa mene tissit paljaana hierojan pöydälle.

Vierailija
13/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se hieroja muuten saa hierottua, siinähän on olkaimet tiellä, vaikka avaisi häveliäästi hakaset vasta pöydällä? Enkä tosin halua omia kalliita liivejäni sotkea siihen hierontarasvaan. Kyllä ne on tissejä nähneet aikaisemminkin :)

Vierailija
14/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koskaan ei ole yksikään hieroja käskenyt ottamaan liivejä pois vaan he ovat aukaisseet hakaset ja myös sulkeneet ne. Hyvin on hierominen aina onnistunut.

Vierailija
15/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa sekä nuoria naisia että miehiä. Menevät riisuutumisen ajaksi sermin taakse. Minusta on noloa, kun yrittävät tumpuloida rintsikoita kiinni. Mitä haittaa siitä on jos ovat poissa, kun makaan mahallani?

Vierailija
16/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun pitää kääntyä selälleen, että niskan saa hierottua, niin on mukavampi olla liivit päällä.

Vierailija
17/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makaako enemmistö hierottavista tosiaan pöydällä liivit päällä? Ei ole tuollainen juolahtanut mieleenkään. Teenkö väärin, kun nakkaan heti rintaliivit pois? Tai ei oikeastaan väliä, avatut rintaliivit tuntuvat päällä inhottavilta, enkä halua niihin rasvaa.

Vierailija
18/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä kukaan ole pyytänyt ottamaan liivejä pois vaan avaavat hakaset ja pujottavat kädet pois olkaimista ja sulkevat lopuksi. En menisi sinne itseäni paljastelemaan, mutta olenkin käynyt pääasiassa mieshirojilla.

Vierailija
19/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten kun pitää kääntyä selälleen, että niskan saa hierottua, niin on mukavampi olla liivit päällä.

Vierailija
20/40 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kuin menisi gynelle ja siellä sitten lääkäri riisuisi pöksyt ja pukisi takaisin päälle. Potilas saisi pysyä täysin passiivisena eikä vaikuta miltään riettaalta paljastelijalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan