Teini-ikäiset adhd nuoret
Kokemuksia miten menee, kun adhd lapsi tulee murrosikään?
Tai jos haluatte itse kysellä, vastaan mielelläni :-)
T. adhd äiti
Kommentit (26)
(jos nyt puhutaan concertasta) tai vaikka ottaa vain niinä päivinä, kun sitä erityisesti tarvitsee.
Depot tabletteja ei saa puolittaa!
Itselläni on 54mg ja 18mg ja 32 mg mistä sitten taiteilen oman annokseni.
ap
jos concertasta kyse?
Niin..aikuinen varmaan voi ottaa sillon kun tuntuu..
epäillyt, että pojallani olisi adhd, mutta joka paikassa se on kyllä teilattu. Nyt olen taas alkanut lueskelemaan erilaisia juttuja, ja olen aika vahvasti vakuuttunut, että tuo add olisi. Ja uskon, että myös minulla olisi add. Nyt sitten vaan pitäisi saada otettua itseään niskasta kiinni ja soitella jollekin lekurille, että alettaisiin tutkimaan tätä mahdollisuutta.
Minä olin myös joskus varma omasta addsta ja menin yksityiselle tämän asian tiimoilta.. mielenterveystoimistoon laittoivat..=) ei tämäkään mikään paha jutttu,mutta luovuin ajatuksesta..
aletaan tutkimaan helpommin kuin omaani.
Terve, oon 15 vuotias ja mulla on adhd. Yritän neuvoa tässä mahd paljon jotta myöhemmin voit käyttää näitä.itse syön concertaa (alza 36) joka on niin sanottu ''apteekion amfetamiini''. nuoren kannattaa nukkua hyvion ja 13 vuotioaana voisit syöttää jo melatoniinia (uni lääke, saa väsyttämään ei nukahtamaan. 5g) Vanhempana nuorelle kannattaa hankkia lume lääkettä. Jos se eio auta niin sitten concertaa. Ennen kuin sain lääke reseptini, minulle tehtiin tutkimus. 8 viikon ajan saion erio annostuksen. 1 viikko (lume lääke) 2 viikko (concerta 16mg) 3 viikko (concerta 24mg) 4 viikko (concerta 36mg) 5 viikko (concerta 42mg) 6 viikko (concerta 54mg) 7 viikko (concerta 62mg) 8 viikko (concerta 64mg) Jos näin tapahtuu joskus hänelle tai jos tai kun hän saa lääkityksen muista tutkia suu sillä moni ystävistäni jolla on ADHD laittaa lääkkeen kielen alle. Jos hyödyit näistä olio ilo olla avuksi :)
miten se sujui ja missä tilanteessa päätös tehtiin?