mitä teillä syödään viikonloppuna?
Kommentit (9)
Muista ruoista en vielä tiedä, yksi ateria on varmaan kalaa, ja Putousta katsoessa voisi olla vaikka uuniperunoita.
illalla lähi-idän meininkiä: hummusta, itsetehtyjä pitaleipiä ja salaatteja / täytteitä. Sunnuntain päivällistä en ole jaksanut ajatella vielä, varmaan broiskua uuniin ja salaattia:-) Molemmat lounaat siis tuota makaronilootaa.
Olen yksin kotona, lapsi isällään, joten en aio tehdä ruokaa. Meillä syödään siis nuudeleita ja huomenna vois tilata pitsan. :p
Tänään ajattelin sulatella pakkasesta joulun ylijäämä karjalanpaistia ja porkkanalaatikkoa, keittelen perunoita. Lisäksi eilistä kaali-ananasraastetta.
Lauantaina piiitkästä aikaa itse tehtyä pizzaa. Illalla kiuasmakkaraa.
Sunnuntaina on jotain broilerista, en ole vielä miettinyt sen pidemmälle.
ja illalla ehkä uunimakkaraa.
Sunnuntaina karjalanpaistia.
Ollaan mökillä...
Illaksi ankankoipia ja perunoita uunissa.
Sunnuntaina äyriäispastaa ja illaal lammaspataa.
syödään läskikäristystä, huomenna lounaaksi puuroa ja illalla makaroonimössöä. Sunnuntaista en tiedä muuta kuin että lounaalla makaroonimössöä. Kasvikset syödään leivänpäällä, salaatit ei lapsille uppoa.
ja päivälliseksi la broilerin rintafileitä, riisiä ja herkkusieni-kermakastiketta. Su päivälliseksi pakkasesta possun ulkofilepihvejä ja perunamuusia.
Huomenna olis tarkoitus tehdä aurajuustoperunat + broilerin rintapalat + joku salaatti. Sit vielä huomen illaksi meinasin tehdä jotain pastasalaattia ja varmaan miehelle pitää laittaa kiuaslenkkiä. Kunnon eväät pitää olla kun putousta katsotaan! ;)
Sunnuntaina on karjalanpaistia ja perunat ja ihanaa itse tehtyä punajuurisalaattia.