TYÖHAKEMUKSESTA, miltä kuulostaa?
Te saatte minusta energisen ja tavoitehakuisen tiiminjohtajan,
joka on oppimishaluinen ja eteenpäin pyrkivä.
Ja joka omalla esimerkillään näyttää suuntaa parempaan liikevaihtoon.
Antakaa minulle mahdollisuus näyttää taitoni, takaan että ette tule pettymään
Kommentit (11)
Ainakin kielioppiasiat pitäisi hakemuksessa olla kunnossa...
on hieman epätoivoisen kuuloinen. Muutoin ihan ok tekstiä :)
ei kai se noin lyhyt ole kokonaisuudessaan?
Antaa vähän rennon ja huolettoman kuvan. Ei sovi mihinkään virastopaikkaan.
vastaisit kuvailemiasi ominaisuuksia. Eli mitä olet saanut aikaiseksi.
Toivottavasti sitten edes CV:ssäsi hieman avaat sitä, miten olet aiemmin "näyttänyt suuntaa parempaan liikevaihtoon"...
Ainakin kielioppiasiat pitäisi hakemuksessa olla kunnossa...
Et kai ole tosissasi? Tosin en ole varmaankaan samalla alalla kuin sinä :)
kuulostaa liian "hunajaisen ällöltä", johon on kerätty kaikki "jargonit". Tämä Jargonien viljely vie helposti pohjan uskottavuudelta.
Itseeni ainakin puree hieman vähäeleisempi hehkutus. En myöskään menisi mistään takuuseen. Oma menestyminen on aina kiinni organisaatiosta ja työkavereista. Kysy onko yrityksellä avaimet menestymiseen ?
No ymmärrän kyllä..... meitä suomalaisia kun niin usein haukutaan siitä että emme osaa itseämme kehua. Tässä kyllä kehutaan aika isolla kädellä.
Korostaisin yhteistyökykyä ja työyhteisössä yhteishengen nostattamista. Ehdottaisin seuraavan kaltaisia:
- Luonteeltani olen kunnianhimoinen ja saamani palautteen mukaan ryhmässä aktiivisesti toimiva, yhteistyö-kykyinen, innostava ja positiivinen sekä ryhmää rakentava henkilö työyhteisössäni
-Etsin työtehtävää, joka mahdollistaa etenemisen ja kehittymisen niin omassa tehtävässä kuin urallakin
-Olen pyrkinyt myös kouluttamaan itseäni omaehtoisella opiskelulla työn ohessa, aina kun se on ollut järkevää.
-Vaadin organisaatiolta paljon, mutta en päästä itseäni yhtään vähemmällä
Kielioppi kuntoon ja lisäksi perustelut väitteille, viitaten aiempiin työtehtäviin.
Jos cv:ssä ei ole väitteille perusteita, niin sitten niitä ei kannata sanoa.