miten aikuiset antaa lastensa lihoa? ov
syopariski kasvaa, kuten myos sokeritaudin ja sydantautien vaara. kolesteroli ym. ei se mitaan jos antaa ittensa lihoa ja tekee hallaa ittelleen, mutta etta lapset myos?!! haloo
Kommentit (8)
"Eniten tässä kuitenkin ihmetyttää se, että miten sinä jaksat vaivata päätäsi moisella asialla, kun se ei ilmeisesti koske sinua. "
Periaatteessa tämä koskee meitä kaikkia veronmaksajia. Sillä sitä enemmän rahaa menee terveydenhoitoon, mitä enemmän meillä on sairauksia. Liikalihavuus altistaa monille sairauksille, ja ne ovat kalliita yhteiskunnalle. Lisäksi, lapset ovat meidän tulevaisuus. Kuinka käy meidän tulevaisuutemme jos syötämme lapsemme sairaiksi?
ennen maailmanloppua. Ei tarvii sitten katua, jos yritti elää täyttä elämää kaninkorvilla.
rajoittaa syömistä, jos ihan terveellistä ruokaa mässyttää, mutta liikaa.
itse ainakin 20kg ylipainoinen ja lapsista tulossa hyvää vauhtia samanlaisia, säälittävää. Itse kun ei pysty syömään terveellisesti niin on helpompaa antaa lapsillekkin sokerimuroja, sipsejä, pastejoita, pitsaa, hamppareita yms. Voi sitten hyvällä omallatunnolla syödä kaikkea paskaa kaiket päivät.
En todellakaan ymmärrä tälläisiä vanhempia. Vastuutonta ja tyhmyyttä, sama kun antaisi lapsen juoda alkoholia, tupakoida yms.
Lapsista pitää pitää huolta eikä siirtää omia paheita ja epäonnistumisia heihin.
Tsemppaisit säkin kakkonen ja tekisit ruokaremontin perheessänne, huomaat miten paljon parempi olo tulee kun jaksaa ja voi hyvin terveellisen ruokavalion avulla. Ja nyt puhun ihan perus kotiruuasta, kasviksista, hedelmistä yms. Tsemppiä! Älä anna lapsesi kärsiä liikalihavuudesta jos itse olet sellainen.
miten voit päätellä kirjoituksesta niin? Varmasti ainakin terveellisemmin kuin nro 2... :-) ketä ei tunnu ruokavalio kiinnostavan ollenkaan.
Oma esikoisena on varsin hoikka, mutta toinen on sellainen, että lihoaisi, jos tuon antaisi herkutella liikaa. Siispä en anna herkutella liikaa ja huolehdin siitä, että liikuntaa tulee tarpeeksi.
On se niin kauheeta.
Eniten tässä kuitenkin ihmetyttää se, että miten sinä jaksat vaivata päätäsi moisella asialla, kun se ei ilmeisesti koske sinua.