Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako aamupano?

Vierailija
24.02.2011 |

Mä EN ole aamuihmisiä. Elämä alkaa joskus kolmannen kaffekipollisen jälkeen ja olen helkkarin kärttyinen varsinkin, jos herään kesken unien.

Silti toi mies jaksaa joka hemmetin aamu herättää mut puoli tuntia ennen kellon soittoa ja tahtoo seksiä. Joskus totesi itsekin, ettei taida olla vaimosta aamuseksiin. No ei oo ei. Miksi hitossa sitä aina pitää yrittää???? Vaikka nyt sit ukon mieliksi hommaan ryhtyisinkin, niin itse en siitä saa tasan tarkkaan mitään. En IKINÄ ole saanut orgasmin poikastakaan, eikä koko homma tunnu oikein muutenkaan miltään, kun taistelen jossain hämärän rajamailla tajuamatta puoliakaan...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tänä aamuna pantiin :) Mutta aamupanon pitää olla nopea, ei mitään pitkiä esileikkejä vaan pikainen lämmitys ja hommiin. Mä saan itse asiassa aamuisin helpommin orgasmin.

Vierailija
2/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuseksi on namia :)

Tosin harvinaista herkkua lapsiperheessä... :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ennen lounasaikaa ei toivoakaan että kykenisi. :) paitsi krapulassa, jolloin innolle ei löydy rajaa. :)

On nää hankalia kun ei osu yksiin kysyntä ja tarjonta.

Itse oon todennut että parisuhde toimii parhaiten jos ei turhia pihtaile vaikkei ihan kauheasti itse huvittaiskaan. Mutta kukin taaplaa tyylillään.

Vierailija
4/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään aamuseksistä, kunhan pesee hampaat ennen kuin alkaa suutelemaan. JOtenkin sellainen raukea ja lempeä seksi siinä unenpöpperössä on niiiin nautinnollista. Usein heräämme ja köllöttelemme lusikka-asennossa ja sitä ihan luonnostaan alkaa työntää peppua miehen haaroja vasten...siitä se yleensä lähtee käyntiin. Mutta joo, ei se varmaan aamu-unisille tai kärttyisille aamuherääjille sovi, eikä mihinkään stressaavaan aamuun. Viikonloppuisin tai jos on muuten vähän enemmän aikaa aamulla. Kiva mennä sitten posket punaisina ja saaneen näköisenä töihin :)

Vierailija
5/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupanoista. Tarttee saada ekaksi se pari kuppia kahvia niin alan oleen edes suunnilleen hereillä.

Siksipä meillä ei olekaan paljoa seksiä. Mä olen virkeimmilläni illalla, mies aamulla ja päivällä ei pysty lasten takia.

Vierailija
6/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupanoista. Tarttee saada ekaksi se pari kuppia kahvia niin alan oleen edes suunnilleen hereillä.

Siksipä meillä ei olekaan paljoa seksiä. Mä olen virkeimmilläni illalla, mies aamulla ja päivällä ei pysty lasten takia.

Meillä menee ihan samoin. En pidä aamuseksistä, se tuntuu kamalalta, vaikka miten yritän. Illalla olisi parasta, mutta kun mies kömpii sänkyyn, hän simahtaa samantien.

Vierailija
7/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin illalla.

Oma ukko vonkaa aina jos ollaan illalla sohvalla samaan aikaan köllimässä. Koita siinä nyt seurata mitä telkkarista tulee!!

Vierailija
8/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin nukutun yön jälkeen toinen siinä lämpimänä vieressä...ah

Vierailija
9/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olenkin ihan unessa. Nykyään mies ei edes herätä mua, eikä se haittaa pätkääkään. Mies tykkää aamuisin sellaisesta parinminuutin pikapanosta ennen työtä ja itse en sellaisesta mitään saa, joten käännän kylkeä/tai mies kääntää kyljelleen ja hoitaa hommat. Sitten iltaisin pidemmän kaavan mukaan. Mitä se sulta on pois vaikka nukkuisit/olet unen rajamailla???

Vierailija
10/10 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

. Mitä se sulta on pois vaikka nukkuisit/olet unen rajamailla???

NUKKUA sen viimisenkin puolituntisen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme