Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MIHIN OSTIT VIIMEKSI LENNOT JA MIHIN HINTAAN?

Vierailija
24.02.2011 |

Miksi halpalentoyhtiöitä niin haukutaan? Onhan palvelu joskus "huononpaa" ja eri kielellä kuin oma, mutta kyllä minä osaan puhua jo lentokoneessa englantia, ja säästän rahaa mieluusti kohteeseen!

Saletisti natsaa!!

ostin siis äsken lennot Milanoon 2aikuista meno-paluu 5 vrk 131.69:)

pari viikkoa sitten tultiin Pariisista 2 aikuista meno-paluu 4vrk 122e:)

Miksi maksaa järjettömän paljon, jos kerta halvallakin pääsee? Voidaan sitten ottaa kunnon hotelli ja tuoda lapsille tulijaisia:)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mun matka jatkuu siitä vielä, ja julkisella. Halpalennot saapuu iltayöstä Lontooseen, ja siten 3 pv matkasta menis suurin osa muualla kuin kohteessa. Joten, ei kiitos.

Ja edelliset lennot Afrikkan maksoi yli 2000 e, mutta mulle tärkeintä oli vain yksi vaihto ja pitkät lennot yöaikaan. ja lyhyin matka-aika.

Vierailija
2/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

610 euroa

Ei ollut erityisen halpa, mutta oli pakko päästä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä pitää varata kovin aikaisin, eikä mennä viikonlopuksi ja aina pitää lentää Helsingistä. Ja tuleehan tuohon hotellit päälle.

Vierailija
4/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta hotelli joka tapauksessa saman hintainen niin mieluusti säästän rahaa lennossa.

Ymmärrän täysin tuon jos lentää kauemmas niin vaihtojen määrällä ja ajalla on toki väliä, mutta tässä Euroopassa jos lentelee, on minusta järjetöntä maksaa 300e lennosta pariisiin jos sinne pääsee 24e.

Tätä logiikkaa hain takaa..:)

Ja jos on rahaa eikä tiedä, mihin sen kuluttaisi niin antaa mennä vaan!

Niin ja meillä ei ole ongelmaa lentää arkena, tietysti eri asia jos pitää lentää nimenomaisina päivinä!:)

Vierailija
5/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä noita Kapkaupungin lentojakin metsästin pitkään verkosta, ja katsoin eri mahdollisuuksia. Yleensäkin vertaan. Samoin hotelleja. Varsinkin lomakaudella esim kalliista "business"-hotelleista voi saada huoneen halvemmalla kuin halvasta hotellisa.

Vierailija
6/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ostin New Yorkiin American Airlinesin kautta lennot 550 euroa heinäkuulle. Operoiva yhtiö on tosin Finnair.

Vierailija
7/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno-paluu

Kuusamoon n 120 egee yksi suunta

Vierailija
8/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meno-paluu Amsterdamiin 179 euroo

Suora lento KLM:llä

Vierailija
9/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä paljonkin vuosilomaa kun viitsitte viettää sitä usein ilman lapsia?

Meillä tavallisen 5 vkoa: a vuodessa ja itse koen, että myös lapset ovat tuon määrän lomaa ansainneet.

Vierailija
10/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teillä paljonkin vuosilomaa kun viitsitte viettää sitä usein ilman lapsia? Meillä tavallisen 5 vkoa: a vuodessa ja itse koen, että myös lapset ovat tuon määrän lomaa ansainneet.

ja mies on arkena töissä 7-15.30 tuossa ihan vieressä. Sitten minä teen ilta ja vkl-töitä yht. pari iltaa viikossa. Vietetään laatuaikaa paljon perheenä, kaikki viikonloput ja illat.

Molemmat olemme tmi-yrittäjiä, joten saamme hyvin pitkälti luovia itse aikataulumme:)

Lapset ovat 1v ja 2,5v, joten minusta on hyvä myös saada aikaa parisuhteelle. Ja lapset itse haluaa mummolaan, yksivuotias nyt ei vielä osaa pyytää, mutta isompi kyllä ja siellä ovat varmasti hyvässä hoidossa ja hyysäyksessä:)

Minusta 9vrk vuodessa ilman lapsia ei ole paljon:)

Kesällä reissataan sit lasten kanssa koto-Suomessa, ei ihan vielä haluta heitä viedä ulkomaille:)

Vierailija
11/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä erilainen omatoimi matka siis tiedossa. :D

Vierailija
12/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

keväällä erilainen omatoimi matka siis tiedossa. :D

Vierailija
13/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meno-paluu + yöpyminen, 3 yötä, lähes 4 päivää (perillä klo 11 ti, lähtö klo 19 pe). 330 e hinta per nuppi. Kummallakin matkalla 1 vaihto, vaihtokentillä aikaa n. 40 min.

Vierailija
14/14 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joulukuussa Egyptissä, Sharmissa. 239 euroa/hlö ja siihen sisältyi meno-paluu, 3+ tähden hotelli aamiaisineen, oppaan 24/h palvelut, bussikuljetus kentältä hotelliin ja takas. En muista sisältyikö vielä jotain muuta. Hyvin tyytyväisiä oltiin eikä mitään valittamista ollut. Hotellihuonekkin oli ISO ja hyvin varusteltu ja iso parveke kauniine näköaloineen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kahdeksan