Kävin äsken hiihtämässä 15 km! Hajotkaa plösöt av-mammat. T. 162/51
Kommentit (50)
Itse en jaksa, eikä ole aikaakaan kun on pieni lapsi ja töissäkin pitää käydä. Ja inhoan hiihtämistä yli kaiken.
No, onneksi en oo läski, joten ei hätää.
Siihen menee perinteisellä tunti ja luistelutyylillä vajaa tunti. Ei vastaa edes kympin lenkkiä juosten.
Itse hiihdän n. 100km viikossa ja päälle juoksen n. 40km näin talvikaiaan. Lisäksi pari lihaskuntoharjoitusta. Enkä edes näitä pidä paljona vaan tämän verran pitäisi liikkua ihan keskivertoihmisen.
sun liikkua, että pysyt noissa mitoissa? Mun ei tartte tehä mitään. Painoa on saman verran ja pituuttakin on hivenen enemmän.
Eli hajoo ihan ite vaan =D
Ei tartte rehkiä ;)
Ja hyvä olo on vaikka ei tarvitsekaan vetää rääkkiä pysyäkseen kunnossa :)
Aijuu, ja mitat 172/58
kuin vain siksi että ajattelet muiden lihovan sillä välin..
Mäkin meen tänään vielä juoksulenkille ellei ole enempää pakkasta kuin -20. Jos on enemmän sitten kävelen. Ja 6 pv viikossa tietenkin satoi tai paistoi, on hyvä liikkua.
Tulee hyvä mieli ja kunto.
Valitettavasti mulle ei taida toi paino-pituussuhde mennä läpi tuosta onnellisuusrajasta että täytyy kai sitten kuitenkin olla masentunut? 173/72. Hemmetti, kukaan ei silti edes tajua pitää mua lihavana!!!
sun liikkua, että pysyt noissa mitoissa? Mun ei tartte tehä mitään. Painoa on saman verran ja pituuttakin on hivenen enemmän.
Ei tartte rehkiä ;)
Ja hyvä olo on vaikka ei tarvitsekaan vetää rääkkiä pysyäkseen kunnossa :)Aijuu, ja mitat 172/58
ohitsesi päivätansseihin vanhainkodin ovella, kun sinä tutiset rollaattorin kanssa etanavauhtia, ja ihan vaan sen vuoksi, kun et ole koskaan rehkinyt ja sulla ei ole lihaksia ;)
Kyllä täytyy sulla olla asiat muuten huonosti, jos ilkeydestä revit onnellisuuden hituset.
T. sua vielä hoikempi ja onnellisempi joka ei nauti vittuilusta
Kai muistit laitta fb-statukseesi tuosta suorituksesta?
Ei kai liikkuminen ole mitään "tarttemista" vaan tuo energiaa, iloa ja terveyttä.
Nimi. ei ap, vaan muu lukija
Ilmeisesti ainoastaan vahingonilo, päteminen ja muiden huono-osaisuuden kuvittelu sen sijaan tuovat.
Ei kai liikkuminen ole mitään "tarttemista" vaan tuo energiaa, iloa ja terveyttä.
Nimi. ei ap, vaan muu lukija
Ilmeisesti ainoastaan vahingonilo, päteminen ja muiden huono-osaisuuden kuvittelu sen sijaan tuovat.
Joo, näin näyttää olevan. Särähti silti korvaan (ap:n tyhmästä viestistä huolimatta) tuo vastaus, ettei "tartte" liikkua. Sääli niitä, jotka eivät ole tajunneet liikunnan iloja. Painosta viis! Mutta ne muut edut.
ku tollanen urpo:)ei näköjään yhdisty sulla toi hoikkuus ja äly.
hiihtämässä.
*potku* nyt mä *potku* kyllä näytän *potku* niille plösöille *potku* av-mammoille *potku* mistä kana *potku* pissii! *potku* huhhuh! *potku* huhhuh! *potku* ja teen *potku* heti kotiin huhhuh! *potku* päästyäni *potku* tästä avauksen *potku* av:lle *potku* ja ehkä vielä *potku* päivityksen *potku* feissariin...
Ei tartte rehkiä ;)
Ja hyvä olo on vaikka ei tarvitsekaan vetää rääkkiä pysyäkseen kunnossa :)Aijuu, ja mitat 172/58
ohitsesi päivätansseihin vanhainkodin ovella, kun sinä tutiset rollaattorin kanssa etanavauhtia, ja ihan vaan sen vuoksi, kun et ole koskaan rehkinyt ja sulla ei ole lihaksia ;)
Katsos, mä harrastan hyötykuntoilua :) Maatilalla kun asun, töiden lomassa kunto nousee! Ei tartte erillisiä hikilenkkejä tehdä :)
Ei tartte rehkiä ;)
Katsos, mä harrastan hyötykuntoilua :) Maatilalla kun asun, töiden lomassa kunto nousee! Ei tartte erillisiä hikilenkkejä tehdä :)
Mennään yhdessä tansseihin vikittelemään naapurihuoneen Mikaa 85v ;)
kasva noilla duuneilla, pysyy samana kyllä, eli ei ehkä huonone.
psst, muiden ei tarte olla huonoja jotta sä olisit hyvä...
itsetunto, valitettavasti on pakko suosia tuollaista ajatusmallia.
Itse olin töissä ansaitsemassa seitsemän tonnin kuukausipalkkaani -on sitten varaa taas valita viiden tähden hotelli, kun lähdemme lomalle tässä keväämmällä.
Ja ai niin, mulla on tänään lepopäivä, koska ma-ke olen joka päivä iltaisin urheillut :-)
t. varakas JA sporttinen
Ei tartte rehkiä ;)
Mennään yhdessä tansseihin vikittelemään naapurihuoneen Mikaa 85v ;)
Tai no, nyt pari päivää kyllä ollut kun lapset ovat sairaina.
Sehän vaan soppii ;)
kasva noilla duuneilla, pysyy samana kyllä, eli ei ehkä huonone.
Ennen tänne muuttoa oli itseasiassa huonompi kunto.
Ihmiset tuppaavat luulemaan että tämä homma on traktorissa istuskelua ja kahvinjuontia koneiden hoitaessa työt. No ei itseasiassa ole :)
hiihtämässä.
*potku* nyt mä *potku* kyllä näytän *potku* niille plösöille *potku* av-mammoille *potku* mistä kana *potku* pissii! *potku* huhhuh! *potku* huhhuh! *potku* ja teen *potku* heti kotiin huhhuh! *potku* päästyäni *potku* tästä avauksen *potku* av:lle *potku* ja ehkä vielä *potku* päivityksen *potku* feissariin...
MÄKIN OSTIN SUKSET =)TOIVOTTAVASTI EI NÄHÄ LADULLA,TÖRKKÄÄN SAUVALLA SUA PERSEESEEN=) T.165/79
kehuskelijat jää auton alle tai menettävät talonsa tulipalossa.
Muista sitten kun jotain kauheaa tapahtuu että kaikelle on tarkoitus ja liiasta leuhkimisesta ja muiden aliarvioimisesta ylempi voima (en tarkoita jumalaa) antaa kyllä muistutuksen jollain vaiheessa.