Kerro lasten juhlatarjoilun top 10...
Vinkkejä siis haetaan oman pojan 7 vuotis juhlaan...
Kommentit (10)
Itse tykkään leipoa, mutta noi uppoaa aina parhaiten. Nakkirullia halusi mun poikani tänä vuonna juhliinsa, saa nähdä miten maistuu.
kasviksia/hedelmiä/juustotikkuja suikaleina, mokkapalat, jäätelö, suklaatäytekakku.
lihapullia, nakkeja, ranskalaisia, hodareita, pitsaa...
karkkia ja popparia tai sipsiä
Jäätelöä ja osalle kyllä maistuu tosi hyvin myös perinteinen täytekakku
Kovin monenlaista ei tarvitse olla, koska pienet vatsat ei kuitenkaan vedä kauhean paljon.
Olen huomannut, että jos on tosi kivaa ohjelmaa (joku hoplop tai vastaava) niin eivät aina malta syödä, koska on niin kiire riehumaan. Tällöin karkit ja limu on ollut suosituimmat (limu janoon, kun on niin kauhea hiki riehumisesta).
Tai kyllä sitä pala otetaan, mutta vain lusikallinen syödään. Jätski tekee paremmin kauppansa ja senkin voi asetella johonkin kivaan muotoon, rekka, laiva tms. Tai sitten jätskibaari-idealla eli jokainen saa tehdä oman jäätelöannoksensa. Silloin pitää varata eri jäätelömakuja, strösseleita, kastikkeita, kermavaahtoa ym.
Popcornit, karkit (hedelmä- ja vaahtokarkit varsinkin). Suolatikut. Vohvelit. Keksit. Noita coctail-tikkuja olen tehnyt myös, mutta eipä niitäkään ihan hirveesti kulunut.
- minivartaat (viinirypäle-juusto-nakki/lihapulla) Ihan huippu hauska juttu lapsista
- sipsit
- karkit
- keväthyrrät (voitaikina välissä kinkkua/broiskua, tuorejuustoa/kermaviiliä, kasviksia. Rullalle ja palasiksi
- Jäätelökakku/täytekakku
- Kultakalat
- maustetut suolakeksit
- Dominot
- pasteijat
- miniviinerit
- minivartaat (viinirypäle-juusto-nakki/lihapulla) Ihan huippu hauska juttu lapsista
- sipsit
- karkit
- keväthyrrät (voitaikina välissä kinkkua/broiskua, tuorejuustoa/kermaviiliä, kasviksia. Rullalle ja palasiksi
- Jäätelökakku/täytekakku
- Kultakalat
- maustetut suolakeksit
- Dominot
- pasteijat
- miniviinerit
teki meillä erinomaisen hyvin kauppansa lapsen synttäreillä.
- minipizzat
- sipsit
- juustonaksut
- korvapuustit
- keksit (Fanipalat on ehdoton suosikki...)
- karkit
juomaksi limpparia ja mehua. 6-vuotias toivoi myös jätskiä, ihan tavalliset eskimopuikot teki hyvin kauppansa.
Keitettyjä kananmunia
Juustonpaloja
Porkkanoita
Kurkkuja
Lihavartaita
Kaalia
Lanttua
Juomana maitoa
http://aijaa.com/v.php?i=006017570426.jpg