Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

pesukone hajosi suosittele hyvä kone

Vierailija
24.02.2011 |

perheessä on 7 lasta...joten pyykki kasa kasvaa uhkaavasti. Kuivuri on uus.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutuilla monilla on, kenelläkään ei ole ollut ongelmia. Myyjä kehui Mieleä parhaaksi kun olin omaani ostamassa, hintaa yli tuplasti sen mitä lg maksoi.

Vierailija
2/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat sanat kuin edellinen. Miele lienee paras, mutta jos ei halua maksaa 900 euroa pesukoneesta, niin LG:n suoraveto on loistava. Meillä ollut nyt noin 1,5 vuotta ja en kyllä vaihtaisi pois eli jos hajoais, niin ostaisin toisen yhtä hiljaisen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

MIELEN koneet huippuja. tosin myös kalliita, muttei halvalla hyvää taida saada..

Vierailija
4/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pari vuotta vanha Boschin kone ja olen kyllä koneeseen enemmän kuin tyytyväinen. Iso rumpu, hyvä kuivausteho ja nopeita, järkeviä ohjelmia.

Olen suositellut ko. merkkiä myös siskoilleni, ja molemmat ostivat myös heti meidän jälkeen uudet koneet. Ovat myöskin kehuneet koneitansa.

Myyjä kehui silloin, että moottori oli kestävämpi saksalainen versio moneen muuhun merkkiin verrattuna. Mieleähän on myöskin kehuttu, mutta se menee taas melko kalliiksi. Toisaalta, laatu maksaa, älä ainakaan halvinta merkkiä osta. Tarjoukset on sitten taas eri juttu.

Vierailija
5/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä nuo perushyvät merkit.

Vierailija
6/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG:n 11 kg:n pesukoneen. Tarjouksessa Gigantissa nyt 699 euroa. Luulisi riittävän rumpukoon meillekin, kun 10 henkeä tätä taloa asuu :)

Vierailija
7/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin otimme kustannussyistä AEG:n tornin. Pesee ja kuivaa 8 kg pyykkiä - ihan mahtava merkki :-)

Vierailija
8/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarjous tuosta 11 kilon koneesta vain sunnuntaihin saakka.

Vierailija
9/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta vanha ja on toiminut ilman mitään ongelmia. Pesee myös mieheni erittäin likaiset työvaatteet hyvin eikä koneeseen jää erityisesti likajäämiä, kun muistaa silloin tällöin pyöräyttää 90 asteen ohjelman.

Siitä en osaa sanoa, miten toimii lapsiperheessä, kun meitä on vaan kaksi, mutta olen ollut tosi tyytyväinen koneeseen.

Vierailija
10/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 vuotta ainakin toiminut moitteetta. Pestään paljon ja usein.

Vierailija
11/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut nyt pari vuotta, olen ollut tosi tyytyväinen. Edellinenkin oli Bosch, palveli uskollisesti melkein kymmenen vuotta enkä nähnyt syytä vaihtaa merkkiä. Boschin koneista isoin taitaa olla 10 kg:n jos en ihan väärin muista.

Vierailija
12/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollut käytössä nyt seitsemän vuotta. Olen ollut tosi tyytyväinen (on ihan karvalakkimallia).

Vierailija
13/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii hyvin 2 tai 3 vuotta. Entä jos haluaisi koneen, joka toimisi vaikkapa 10 vuotta? Mikä kannattaisi valita?

-ei ap, mutta pa muuten

Vierailija
14/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toimii hyvin 2 tai 3 vuotta. Entä jos haluaisi koneen, joka toimisi vaikkapa 10 vuotta? Mikä kannattaisi valita?

-ei ap, mutta pa muuten

Se toimi meillä 15 vuotta. LG ei ole niin hyvä, saatiin heti kutsua korjaaja kun siihen vaihdettiin.

Vierailija
15/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi ettei merkkiä enää ole ja tee koneita, meillä jauhaa yhä ja kone on hommattu 1993.

Vierailija
16/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoravetomoottorilla vai mikäs se virallinen termi olikaan..?

Vierailija
17/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AEG:sta vain hyvää sanottavaa.

JA EI KOSKAAN ENÄÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
18/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan sen perusteella ostaa lg merkkisen, meillä entinen siemens,aeg,upo,whirlpool,electrolux ovat toimineet vain takuuajan. electrolux kesti 5v ja siinä 5vbest buy takuu.

Vierailija
19/19 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

LG:n 11 kg pesukone:) Tuskin maltan odottaa, että saadaan se kotiin ja käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän