G: Kummalla teistä on parempi kroppa, sinulla vai miehelläsi?
Kommentit (7)
vaikkakin kaksi pientä lasta. Miehellä kauhea kaljamaha :(
ikäisekseen ihan ok. Varmaan makuasia (myös ilman seksuaalista vetoa).
Minä olen pitkäraajainen ja tavallaan siro ja missityyppinen, mutta vähän keskivartalolihava. mies taas vanttera persjalkainen, jolla on reilusti lihasta, mutta myös rasvapatjaa :D
olen hoikka, mutta syön yleensä terveellisesti (en vauhkoa kuitenkaan :) sekä liikun säännöllisesti.
Mies kehuu päivittäin ulkonäköäni, mikä taas nostaa itsetuntoa ja hymyä huulille :)
Meillä on sama BMI, mutta mies on kudos/ihotyypiltään ollut onnekkaampi. Minulla tulee helposti jälkiä ihoon, joten minulla on kasvu/raskausarpia vähän joka paikassa, raskauksien jäljiltä mahanahka roikkuu ja kaiken huippuna hyvin pinnassa olevat verisuonet jaloissa (ei kuitenkaan varsinaiset suonikohjut).
noh, hänellä onkin aikaa käydä 4 kertaa viikossa salilla ja minä en pääse mihkään kun olen kiinni vauvassa...
Vaimo 167cm/50kg .. pienet söpöt tissit. Peppu vyötärä hyvä. Pieni pömppö vatsa.
Minä:180cm/88kg .. Farkut vyötäröstä 32" mutta reidet ei mahdu sellaisiin housuihin. Hieman rasvaa vatsan päällä, mutta sixpack näkyy. Laihat kädet (30cm)....
Kait me aikasta saman tasoisia ollaan :)
miehelläni. Jos mieheltä kysytään niin mulla =)