Toi Triumphin malli onkin just sellainen, joka muotoja korvaavia alkkareitta tarttee...
Kommentit (5)
kuva missä oli pinkit pöksyt on jo sen verran epätodellinen että rupes huvittaan. Jotain rajaa noissakin vois olla :)
sitä "herkullista reisien pyöreyttä" löytyy valitettavasti itseltä ihan liikaa. Toi malli on upea!
Ei nyt tuo malli varmaankaan, mutta esim. minä. Voin samaistua tuohon malliin sen verran, että voisin kuvitella ostavani mainoksen perusteella noita alusvaatteita.
Olin raskauksien jälkeen yhtä luisevassa kunnossa kuin yleensäkin. Maharöllykkä kuitenkin löytyi. Siksi juhlamekon alle tarvittiin roikkuvan mahanahkan piilottava alusasu.
Linnanjuhlissakin jotkut hoikat naiset olisivat kieltämättä kaivanneet mahapoimut kätkevän alusasun.
Sen litistämiseen tuollaiset voisivat olla hyviä.
Ei nyt tuo malli varmaankaan, mutta esim. minä. Voin samaistua tuohon malliin sen verran, että voisin kuvitella ostavani mainoksen perusteella noita alusvaatteita. Olin raskauksien jälkeen yhtä luisevassa kunnossa kuin yleensäkin. Maharöllykkä kuitenkin löytyi. Siksi juhlamekon alle tarvittiin roikkuvan mahanahkan piilottava alusasu. Linnanjuhlissakin jotkut hoikat naiset olisivat kieltämättä kaivanneet mahapoimut kätkevän alusasun.
kuvaan eilen, ja mä ihmettelin samaa. Luut pongottaa, mutta mallia on entisestään kavennettu! Miksei voisi edes tuossa mainoksessa olla vaikka ihan pikkuisen kurvikkaampi malli? Mieluummin katselisin semmoisia herkullisia pyöreitä reisiä. Jotenkin toi luisevuus ei vaan toimi.