Saako vl harrastaa oraali, tai anaaliyhdyntää?
Saavako lestat sängyssä oman aviopuolisonsa kanssa sentään rakastella silleen, että mistä kukaki tykkäää tyylillä ja nautinnonhaluisesti, vai lasketaanko suuseksikin irstaudeksi ja ainoa päämäärä on tähdätä siemenet talteen=
Entäs rsskaana? Runkatessa? mihin ne siemenet sit menee jos ei hukkaan. Taivaassa itkee joku lapsi joka ei päässytkään syntymään.
Kertokaa muuten raamatunkohta jossa mainitaan tollanen sieluvarasto olevan jossain?
Ei kuulu kristinuskoon eikä raamattuunkaan. Eli poissulkee sen, että ehkäistessä estettäisiin joidenkin "jo olemassaolevien" tyyppien syntyminen, syntyä kun alkaa aikaisintaa sitten raskausviikoilla ja lääketieteellisesti vasta synnytyksessä.
Kyssäri kuuluukin, kyseenalaistatteko te mitään oma-aloitteisesti omilla avioillanne???
vai onko sekin kiellettyä sIKSIKÖ NAISTEN JA MIESTEN OPISKELU JA ÄLYKKYYS SEKÄ KOULUTUSTASO PIDETÄÄN NIIN ALHASENA, ET HYVÄ KUN EHTIVÄT LUKEMAAN OPPIMAAN, niin ei tuu sit niin vaikeita kysymyksiä tai halua otaa selvää itse... ?
Kehottiko jumala uskomaan vaan ihmisiä, asettamaan jonkun jumalalliseen asemaan??
EI.
Se kannusti ottamaan itse selvää ja lukemaan usein raamattua ja varoitti vääristä profeetoista, vääristelijöistä ja valitettavasti monet (muutkin) järjestöt poimii raamatusta lauseen sieltä ja toisen täältä hallitakseen, rahastaakseen ja alistaakseen tiettyjä ihmisryhmiä.
Kommentit (2)
jotka eivät harrasta oraali-tai anaaliseksiä.
Itsekään en voisi kuivitellakaan mitään anaalijuttuja, minulle ne ovat epänormaaleja. Myös fistaus jne. tuntuu ihan sairaalta.
Kuka pitää mistäkin, mutta minä määrittelen ne rajat, mitä minun kanssani tehdään. Mies ei ole valittanut, sillä seksiä meillä on usein ja pidämme molemmat siitä.
lyhyesti: Saa.
Ehkä jotkut pitää sitä syntinä, olettaisin että varsinkin vanhempi sukupolvi, mutta eipä ole tullut kyseltyä sen tarkemmin siitä.
Tietenkin, jos tarkoituksena on jatkuvasti estää raskaus harrastamalla anaalia tai oraalia, se on jo hieman kyseenalaista... mutta muuten tuossa ei ole ainakaan minusta ja miehestäni mitään väärää.
Huvittaa, miten ei-lestat kaivaa joka asian esille ja tuomitsee meidät ;D
Tuntuu että itselläsi on hieman alhainen koulutus kirjoitusasustasi päätellen.