Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisko tää meidän perheen uusi koti?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sohva siinä kahden metrin päässä. Ahtaalta vaikuttaa tuo keittiö ja todella vähän laskutilaa.

Olohuone näyttää pieneltä, siinä ei ole muuta kuin sohvat, pöytä, tv ja kapea hyllykkö. Vähän ehjiä seiniä.

Vierailija
2/23 |
25.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avara ja valoisa. Ainoa, mikä pisti silmään oli keittiön kaappien ottimet, jotka yläkaapeissa olivat pystyyn ja alakaapeissa vaakaan. Ei oikein ollut minun mieleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisiani asuu Piikkiössä(siis nykyisinhän se on Kaarinaa) ja olen aina rakastanut Piikkiötä :)

Vierailija
4/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua miellytti!

Vierailija
5/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan Kaarinaa. Me ei taideta haluta omaa taloa.

t. ap

Vierailija
6/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitäänsanomaton ja persoonaton minun makuuni. Mutta ei siinä nyt varsinaisesti mitään vikaa tuntunut olevan, jos ton tyylisestä itselleen tykkää.

Ihan kiva pohja (taas, jos siis avoimesta keittiö/oleskelutilasta pitää). Selkeä plussa minun näkökannasta oli se, että mikään makuuhuoneista ei tuntunut olevan koirankopin kokoinen, kuten niin usein lasten huoneet nykyisin ovat. Lisäksi vanhemmille edes hieman omaa rauhaa, kun yksi makkareista oli toisella puolella käytävää, ettei kaikissa yhteistä seinää.

Vierailija
7/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja työtasoja. Muuten ihan kiva peruskoti

Vierailija
8/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh, aivan henkeä salpaa tuo hinta. Meille valmistui viime kesänä okt (avaimet käteen -paketti) ja lainaa on 180te eli 249te rivarista on täysin ylihinta. Asuntona kuiten uuden veroinen, mutta niinkuin joku jo sanoi, näyttää olevan hajuton ja mauton.... En ostaisi.

Vierailija
9/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi aikuista ja kaksi lasta. t. ap

Vierailija
10/23 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avara ja valoisa. Ainoa, mikä pisti silmään oli keittiön kaappien ottimet, jotka yläkaapeissa olivat pystyyn ja alakaapeissa vaakaan. Ei oikein ollut minun mieleen...

Vierailija
11/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siistin, valoisan ja avaran oloinen. Miellyttäisi kyllä ainakin meidän perhettä. Hinta munkin mielestä kova eli yrittäisin saada sitä alaspäin.

Vierailija
12/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ok pohjaratkaisu, pienehköt huoneet eikä säilytystilaa juuri ollenkaan. Mutta toisaalta, kaikki eivät ole hamstereita, eikä ole harrastuksiakaan, jotka vaatisivat välineille säilytystilaa.

Rivariasunnoksi tuo on aika hyvä, päätyasunto ja vain yksi makuuhuone naapurin seinää vasten. Kuvista katsoen keittiökin näyttää tilavammalta kuin pohjakuvassa, plussaa sekin. Ja niin uusikin, ettei mitään isompia remontteja vaadi, pintoja voi joutua uusimaan, mutta se nyt ei paljon maksa että saa mieleisensä.

Vierailija
13/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 eurolla neliö tekee uuden ok-talon, jos itse pystyy yhtään autteleen rakentamisessa

Vierailija
14/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seuraan saannollisesti suomalaisia asuntosivuja, vaikken henk koht tykkaa uusista suomalaisista taloista. mutta tama on kiva! itse olen himona vanhoihin taloihin, varsinkin jos niissa on torni ja ovat rinnetontilla.

Vierailija
15/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä tykkäisin! Kaikin puolin ihana asunto. En tunne paikallista hintatasoa, joten siihen en osaa sanoa mitään. Meillä on 82 rakennettu 1-tasorivari Espoossa, hinta n. 280 000 tällä hetkellä.

Vierailija
16/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan toista vessaa jäin kaipaamaan. Kaksi vessaa on koitunut meidän perheen pelastukseksi! Lisäksi vaihtaisin kaapit makuuhuoneessa liukuovellisiksi, niin saisi ne yläosatkin hyötykäyttöön. Omalla sisustuksella siitä saa sitten omanäköisen.

Vierailija
17/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000 eurolla neliö tekee uuden ok-talon, jos itse pystyy yhtään autteleen rakentamisessa

Kysyikö ap mielipiteitä omakotitalon rakentamisesta ja sen kustannuksista? Tai yleensäkään okt:sta..? On se vaan kumma miten osa ihmisistä luulee että ihan kaikki suomalaiset haluaa sen oman talon!

Asunto oli mun mielestä ihan ok, keittiön kalusteet tai esim sen yhden makkarin kaapinovet ei mun silmää miellytä, mutta ei niiden tarviikaan;) Kokonaisuutena hyvä, ap:na voisin ostaakin:)

Vierailija
18/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä. Lähinnä omanlaista sisustusta ajattelin. Kylppärissä on kuulemma toinen wc. Seutukin miellyttää.

Vierailija
19/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000e neliö ei tee mitään omakotitaloa!!

te jotka teitte avaimet käteen talon ei voi olla kun maineensa veroinen älfby!

ok, rivari, tykkäsin.

t. yksi juuri talonsa lähes itse tehnyt

Vierailija
20/23 |
24.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1000e neliö ei tee mitään omakotitaloa!!

te jotka teitte avaimet käteen talon ei voi olla kun maineensa veroinen älfby!

ok, rivari, tykkäsin.

t. yksi juuri talonsa lähes itse tehnyt

Ei mitään valmistaloa siis. Tietenkin joudut ostaa vähän metsää, josta kaadat sahapuut ja sahuutat ne. Itse joutuu touhuaan jonkin verran toki, mutta niinhän sanoinkin.