Fb:sta. Meni yöunet...onko joku muu
nähnyt fb:ssa leviävän videon, ilmeisesti kuvattu jossain Venäjällä kolaripaikalla? Pieni varoitus, älkää avatko, jos olette herkkiä. Tein virheen, kun katsoin (kyllä, kiroan uteliaisuuttani..)ja nyt kaduttaa ja oksettaa :(.
Kommentit (3)
...mutta kiitos varoituksesta! Itse en ole kovinkaan herkkä, mutta ahdistuin ihan hirveästi ja sain painajaisia pitkäksi aikaa eräästä sähköpostiini lähetetystä videosta. Avasin tiedoston pahaa aavistamatta, sillä otsikosta ei voinut päätellä sisältöä. Luulin, että kyseessä on hauska klippi, mutta videolla oli kuvattu järkyttävällää tavalla pieleen mennyt uimahyppy kallion kielekkeeltä; uhri osui johonkin kiveen ja... Kamalinta videossa oli, se, että vaikka kuinka yritin miettiä voisiko se olla pilaa, trikki tms, se vaikutti ihan aidolta lomaotokselta... ja kun uhri haettiin rantaan, näytti, että rintakehä tekee vielä (refleksinomaista) hengitysliikettä vaikka pää oli... :(
Kaduin katkerasti, että katsoin sen! En ehtinyt sulkea klippiä ennenkuin oli jo liian myöhäistä. Tästä tuli mieleeni, että jos en aikuisena ihmisenä pysty suojelemaan itseäni tuollaiselta materiaalilta, miten lapset osaisivat varoa tuollaista???
Olin todella vihainen kaverille, jooka lähetti minulle videon, ahdistaa vieläkin kun ajattelen! Ja vielä enemmän ihmettelen, kuka lataa niitä nettiin :(
*huokaus*
haluatte nähdä hirveillä tavoilla kuolleita ihmisiä? Sitäpaitsi eikös sivuston säännöt kiellä noi ihmisten ja eläinten kuolemilla mässäilyt???
Musta ainakin tuntuu pahalta nähdä niitä, ja ajatelkaa jos joku teidän läheinen kuolisi vaikka auto-onnettomuudessa ja joku sivullinen laittaisi kännykkäkameralla kuvatun otoksen nettiin...
Haluan nähdä.