Onko Pampers parempi yövaippa kuin Libero?
Yksivuotias poikamme on tähän mennessä käyttänyt Liberoa öisin, mutta tällä megapissijällä se ei enää riitä, ainakaan joka yö. Ajattelin kokeilla Pampersia, mutta onko se oikeasti parempi Liberoa? Vai pitäisikö valita joku aivan toinen merkki?
Kommentit (26)
Meidän pojalla ei sopinut mikään öisin, kaikki tuli aina läpi. Ja merkkejä ja malleja kokeiltiin, housuvaipat piti paremmin kuin teipit. Onneksi oppi yökuivaksi jo alle 2v. ja päiväkuivaksi 2v.
yövaippana Pampers Baby Dry, suosittelen! Ohut ja erittäin imukykyinen.
Mutta liberoa ei lapsen pylly kestä ollenkaan.
ihan mikä vaan vaippa kuin Libero...
Hyi yäk. Itse tykkään enemmän liberosta, mutta nyt tuntuu että liberon vaippakoko 2 on liian pieni, mutta koko 3 liian iso... Siksipä meillä onkin nyt pampersin vaippaa koossa 3. Ja pahalle ne haisee, mutta eivätpähän falskaa.
Edes kokoa suurempi vaippa. Lähes joka aamu on tullut yl äyräiden pissa. Suunnittelen juuri Liberon kokeilemista.
lapsen vartalolle paremmin...
Mun mielestä pampers istuu paremmin vauvoille joilla on enemmän masua...
meidän laiheliinipojalle istuu liberot paremmin eivätkä siksi falskaa...
oikeesti pamperssit on teistä parempia? Mun kokemuksen mukaan niihin ei montaa pissaa tarvii tulla, kun vaippa jo tuntuu ulospäinkin kostealta. Just tänään ostin taas Liberoa siitä syystä, että ne säilyy kuivan tuntuisena, vaikka pissaa olisi tullut paljonkin.
on jotenkin mukevemman tuntuisia kuin Pampersit, mutta öisin pakko käyttää Pampersia kun Liberot falskaa.
Meilläkin liputetaan liberon puolesta. Ei toiminu pampersit meillä ei yöllä eikä päivällä... Kaikki tuli läpi ja jotenkin tuntu että vaippa roikkui pojan jaloissa heti ekojen pisujen jälkeen. Koitappa vaikka ostaa pikkasen isompaa kokoa varsinkin yöksi, josko se imukyky sitten ois parempi... Näin ainakin meillä tehtiin aikoinaan! ;o)
Käytän saman ikäiselle pojalle Liberoa ja vaihdan sen kerran yöllä. Yön vaipat on tosiaan paksuja ja painavia! Imetän vielä yöllä kerran tai kaksi, mutta kohta loppuu, toivottavasti pissikin.
Pampersia käytin kesän helteillä, kun sen verran kevyempi vaihtoehto, mutta yövaipaksi nou nou...
..kun meidän neiti joi ja pissasi enenmmän vaihdoimme Liberosta Pamperisiin ja ne pitivät! Kannattaa ainakin kokeilla.
Ei enää ikinä! Päivälläkin vaippa täyttyi parista pissasta niin että falskasi yli. Ja kostea uloskin päin.
Laitan nykyään yöksi Liberon ja siihen päälle villahousut, niin pysyy sänky ja yöpuku kuivana.
Pitää varmaan vain kokeilla, vaikka sitten ärsyttääkin, jos Pampers ei pelitä yökäytössä ja niitä on kaapissa paketillinen ihan tyhjänpanttina (päiväkäyttöön niitä ei tarvita).
Meidän pullukalla on jo käytössä Liberon teippivaipoista koko 6 eli jos kokeilisimme seuraavaa kokoa, se olisi jo kaikkein suurin. Liekö sitten jo liian tilava. Muuten olen ollut tyytyväinen Liberoon. Pampersia ollaan kerran kokeiltu ja silloin se ei istunut hyvin.
1,5v nyt käytössä pampers active fit yövaippana, päivisin liberon housuvaippoja, nämä toimii tällä lapsella. Teippivaipoista pampers tuntuu imevän enemmän nestettä itseensä kuin libero, ikävä haju niissä kyllä on, se on myönnettävä!
oli sitten yö tai päivä. Pampers ei pissaa pitäny meän hoikalla pojalla yhtään. Libero tosi hyvä, mutta kannattee itse kokeilla.
ja nimenomaan ne teippivaipat. Mutta tytölle taas Pampersit sopi paremmin. Ainakin meillä se oli ihan ruumiinrakenteesta kiinni.
Pampersin baby dry 12h vaippa on paras olemassa oleva yövaippa.
yövaippana Pampers Baby Dry, suosittelen! Ohut ja erittäin imukykyinen. Päivällä taas käytössä Liberon housuvaipat, ne parempia kuin Pampersin vastaavat.
yövaippana Pampers Baby Dry, suosittelen! Ohut ja erittäin imukykyinen. Päivällä taas käytössä Liberon housuvaipat, ne parempia kuin Pampersin vastaavat.