Miten usein teidän miesten exät soittelee miehelle?
Mua sitten ärsyttää kun nykyisen mieheni ex soittelee melkein joka päivä jostain. Milloin on kyse lapsista (joista toinen jo täysi-ikäinen ja toinen kynnyksellä).
Onko se ihan normaalia? En usko että miehelläni on enää tunteita exää kohden, erosta on jo 10 vuotta ja entisellä vaimollakin uus perhe mutta silti...
Vai olenko mä jotenkin yliherkkä?
Kommentit (8)
ei onneksi koskaan!
tosin eipä miehellä ole kenenkään muun kanssa lastakaan.
miehen ex soittelee kerran pari kuussa. mikä on minusta outoa koska heillä ei ole mitää yhteistä, ei lapsia ei edes koiraa!:D sinällään se ei häiritse koska sitä tapahtuu niin harvoin, mutta silloin kun soittaa niin alkaa ärsyttää. ja koska olen salaa lukenut mieheni viestejä alkuaikoinamme niin siellä oli exältä viestejä että kaipaa häntä. vaikka ovat eronnet jo vuosia sitten.
Erosta on jo aikaa, molemmilla uudet, mutta lapset yhdistää. Lapsilla on jotain normaalista poikkeavaa jonka takia pitää myös nähdä viikottain (vaihtotapaamisten lisäksi) ja kyllähän me myös autetaan toisiamme esim. autoa lainaillaan ja muitakin asioita sekä muutenkin autetaan ei aineellisesti. Ja välillä etenkin tuo ex juttelee paljon, mailaa, tuntuu että yhteydenpito ei ole vähentynyt yhtään mitä nyt ns. iltarauha annetaan toisillemme. Ei ole mitään välillä.
Jos oma uusi kumppanini juttelisi yhtä paljon exänsä kanssa olisin varmaan vihainen, siksi en kerro miten paljon todellisuudessa yhteydenpitoa on. Eikä exkään soittele uuden puolisonsa kuulten yleensä, varsinkaan vähemmän akuuttia asiaa. Kun ei siinä ole välillä mitään, yhteen ei olla palaamassa ja itseänikin ärsyttää, että asioita on niin paljon, joiden takia pitää yhteyttä pitää, ja sitten on tiettyjä juttuja joihin vaan tulee kysyttyä apua tai vinkkejä sieltä mistä tietää helpoiten löytyvän. Ja sitten vielä tulee lisäksi kaikkea ylimääräistä ihan läpän heittoa, kun on pitkä suhde takana, niin jotenkin sitä lörpöttelee niitä näitä muitakin ohimennen.
Välit on ok nyt, kaverisuhteessa, kun ei tarvitse enää asua saman katon alla. Mutta yhteisiä illanviettoja uusperheinä ei kyllä järjestetä ikinä!
Sanoisin että anna soitella. Jos ei tuppaa kylään kutsumatta ja molemmat tietää rajansa, niin mitäpä tuosta.
Eli siis ei soittele eksät minun miehelleni... Mutta ei ole lapsiakaan joten ei siis tarvetta pitää yhteyttä.
mun mies ja sen ex soitteli ennen monta kertaa päivässä,tekstaili tai lähetti s.postia. Mieheni ei uskonut että ex haluaa jotain siltä kunhan oli vaan ystävällinen..Joopajoo erosta oli kuitenkin joku 7v ja sitten kävikin ilmi että seksisuhteen olisi halunnut kokosen ajan kun olivat yhteydessä n.3v . Mieheni ei suostunut ja siihen loppui yhteydenpito. Muija tosiaan muutenkin vähän sekaisin.
soitella minulle niin hankkisin välittömästi lähestymiskiellon.
Lapsiin liittyvän yhteydenpidon hoidamme sähköpostitse.
soitellaan joskus muutaman kerran päivässä, joskus vain viikottain, harvemmin kyllä harvoin. Eikä meillä mitään tunteita toisiamme kohtaan ole.