Onko myyjän pakko purkaa kaupat tässä tapauksessa?
Huutisostaja osti yhden "paketin" missä oli pari juttua. Koska haluan saada muuton takia vaatehuonetta tyhjäksi turhista tavaroista, suostuin ostajan kinuamaan hinnan alennukseen (tyyliin osta heti hinta 15 euroa ja myin tuon kympillä), kun kohde ei mennyt ekalla yrittämällä kaupaksi (olisi kyllä mennyt tuolla mun hinnalla ennen pitkää kaupaksi, jos olisin odottanut).
No, ostaja sai paketin ja nyt väittää, että nuo eivät toimi (mulla nuo toimivat ihan normaalisti, testasin ne ennen myyntiin laittoa ja sitä ennen niitä on katsottu/kuunneltu ihan säännöllisesti ja aina ovat toimineet.
Ostaja myös väitti kiven kovaa, että nuo olivat ihan pölyssä. Siis what??? Ei niissä kyllä ollut pölyä, kun ne multa lähti (ovat sellaiset, että kyllä niissä pöly olisi näkynyt..) ja muutenkin kyllä pyyhkäsen kaikki kirjat, dvd:t, cd:t ym. ennen lähtöä, jos niissä sattuu olemaan koiran karva.
Ostaja antoi negan ja pyytää hinnan alennusta. En suostunut tuohon, mutta tuo jatkaa edelleenkin tuota kinuamista.
Kommentit (3)
matkalla rikki.
Laitoin siis nuo sopivassa pahvilootassa, minkä vuorasin sisältä parilla hesarilla ja tuotteet käärin kuplamuoviin ja kaikki turhat kolot jne. täytin sanomalehti mytyillä eli lootassa ei ollut turhaa tilaa siihen, että tavarat olisivat hölskyneet vapaasti liian isossa lootassa.
eikä hän muuta negaansa, niin muuta sinäkin oma palautteesi negaksi ja laita perusteluihin tuo mitä tännekin kirjoitit.
Itse en heti suostuisi hinnan alennukseen. Mutta pyydä tarkennusta - saiko paketin ehjänä jne. Kuljetuksen aikana voi aina tapahtua kaikkea. Myös "laatu" käsite vaihtelee katsojan silmissä - tuntuu ettei aina ymmärretä että ostetaan käytettyä tavaraa, mutta kuitenkin odotetaan saavat laadullisesti käyttämätöntä.
Jos omalla tunnolla olet lähettänyt priimaa niin palaute on vaan yhden mielipide ja voit kommentoida/antaa oman palautteesi ymmärtääkseni siihen palautteeseen.