Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kellään kokemuksia hm-pussilakanoista tai pyyhkeistä?
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
olen ostanut (ei niitä ihan halvimpia, mutta ei kalleimpiakaan). Ihanan pehmeää puuvillaa ja hyvin ovat kestäneet, sen mitä nyt olen ehtinyt käyttää. Ja parasta mielestäni nepparit päässä, ei peitto karkaa.
Pyyhkeitä ostin juuri, kun oli niin nättejä ja sai puoleen hintaan. En ole vielä käyttänyt, mutta otin niitä kunnon froteisia (ei velouria), niin uskoisin toimivan ihan hyvin. Ainakin tuntuu ihan "tavallisille" pyyhkeille, ei mitenkään ohuita tmv.