Ahdistava työporukka
Taas tänään tuli vähättelyä ja suoranaista vittuilua osaamattomuudestani.
Tuo etten hallitse työtehtäviäni täysin, ei ole minun vaan pomon vika. Pitkä juttu, mutta pomo antoi lisää töitä ja tuo osa-alueelta jota en edes voisi hallita.
Tuli töissä sellainen olo tänään (taas kerran) että itkettää, ahdistaa ja kuvottaa.
Kun kaikki tietää kuviot ja miksi noin, en ymmärrä miksi pitää tehdä toiselle noin kurja olo.
Olen jo miettinyt että menen työterveydessä käymään ja hakisin sairaslomaa uupumukseen/masennukseen.
Kun en oikeasti enää jaksa tuota työporukkaa. Mitä teen?
Kommentit (24)
Sillä erotuksella, että pomon kans tulin toimeen, mutta ne vanhat haaskat kuvotti. Olin ainoa vuoden 1960 jälkeen syntynyt koko työyhteisössä.
Esimerkki: Meillä pieni porukka, liukuva työaika 7.30-17.00 välillä. Pomo tuli aina yhdeksän - puoli kymmenen välillä. Sitä ennen juotiin aamukahvit. Eräänä aamuna kaikki muut (toimistosta pari naista, siivooja ja pari muuta työntekijää - kaikki naisia) kävivät ostamassa muille paitsi mulle konditoriasta Runebergin tortut ja siellä kahvittelivat ja juorusivat. Tulin paikalla sattumalta ja ilmeet olivat näkemisen arvoiset.
Tällaisia pieniä tempauksia oli paljon. Lopulta lähdin - päivääkään en ole katunut. Kuvottaa vieläkin!
Ilmeisesti kyse oli siitä, että olen nuorempi ja korkeimmin koulutettu koko sakista.
Onko sulla kirjallinen työsopimus, johon olisi kirjattu tehtäväsi? Voit ottaa myös luottamusmieheen yhteyttä.
Onko sulla kirjallinen työsopimus, johon olisi kirjattu tehtäväsi? Voit ottaa myös luottamusmieheen yhteyttä.
Tehtävät on kirjattu,mutta itse olen mielissäni kun saan kehittää työnkuvaani vaikka se vaatii opiskelua. Se ei ole ongelma.
Vaan ettei osa/iso osa työkavereista tajua tilannetta vaan vittuilee... Tänään niin törkeää tekstiä latelivat ettei tosikaan :( oli lähellä etten lähtenyt pois kesken kaiken.
että yksi syyttää kaikkia muita ja itsepäisesti kieltäytyy katsomasta peiliin mutta tyrkyttää sitä peiliä muille. Jokainen tapaus pitäisi tutkia kunnolla.