Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunnon rintaliiveistä (ov)

Vierailija
22.02.2011 |

Asun savolaisessa pikkukaupungissa. Täällä on tasan yksi liiviliike, joka myy myös sukkia ja muuta sen sellaista. Liiviliikkeen kokoelman ydin ovat ns. lihavan mummon mallin ja kokojen liivit, värejä tasan kaksi tarjolla, beige ja valkoinen.

Mulle (ihan normikoon tissit ja normikokoa olen muutenkin) siellä ei ole yhtikäs mitään, muuta kuin pahoittelevia päänpudistuksia ja ei-oota.

Vaihtoehdoiks jää pari halppiskauppaa, Seppälä ja KappAhl. Niissä tarjonta on just sitä 75C-kamaa, eikä juuri muuta. Ellet sitten halua ostaa imetysliivejä. :=)

Harvoin on mahdollisuus pistäytyä muualla ostoksilla joten näillä on mentävä ja sitten vaan nosteltava olkaimia.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liiviostosten ideahan on juuri se, että sovittamalla löytyy sopivat asiantuntevan myyjän avulla! ap

Vierailija
2/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtään liikettä, joka myisi pelkkiä liivejä. Liiviliikkeet eivät kannata ja jos on liiviliikkeitä, niin ne myyvät niitä kokoja, joita eniten menee kaupaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon liiviostosten ideahan on juuri se, että sovittamalla löytyy sopivat asiantuntevan myyjän avulla! ap

Vierailija
4/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisi, että netistä löytyisi vähintään yhtä hyvin sopivia. Niitä saa rauhassa sovittaa kotona ja palauttaa väärän kokoiset.

Vierailija
5/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa joskus käydään isossa maailmassa(lue: Helsingissä), niin esiteinit ovatkin todella innoissaan joukon jatkeena kun mamma viettää puoli päivää utarekannatiostoksilla. Siinä menee puolet Linnanmäki-ajasta ihan tärviölle.

Vierailija
6/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ed

Vierailija
7/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen kanssa joskus käydään isossa maailmassa(lue: Helsingissä), niin esiteinit ovatkin todella innoissaan joukon jatkeena kun mamma viettää puoli päivää utarekannatiostoksilla. Siinä menee puolet Linnanmäki-ajasta ihan tärviölle.

Mulle ei ole koskaan tullut moinen mieleenkään.

Vierailija
8/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sä pakotat lapset mukaan tissiliiviostoksille? Mulle ei ole koskaan tullut moinen mieleenkään.

faijan kanssa. Kun ovat kolmen lajin päivällisensä saaneet kumottua napaansa, niin ovat jo aika ryytyneitä odottaessaan mammaa sieltä utarekannatinostoksilta... Kai sitä jotain muitakin sijaistoimintoja voisi jälkikasvulle keksiä. Valitettavasti ovat vain kasvaneet hoploppi-iän ohi.

Vierailija
9/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli arvioit kokosi suurinpiirtein ja tilaat muutamat vierekkäiset koot. Sovitat kun paketti saapuu, palautat väänkokoiset ja vaihdat ne sopiviin.

Seppälästä ja KappAhlista ostavat kyllä monetkin tuttuni liivejä samoin mun tyttäret. Kokoja on löytynyt hyvinkin 70A-100E väleillä

Vierailija
10/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

liiviliikkeissä ihan sama meininki. "Asiantunteva" myyjä (omistanut liikkeen piiiiitkään) myi minulle minulle viimeksi ihan vääränlaiset liivit. Vakuutteli kovasti että myymänsä liivit täyttävät edellyttämäni kriteerit, mutta paskan marjat. Totesin kuitenkin vasta seuraavana päivänä :(

Toisella kerralla ei löytynyt millään imetysliivejä (kaarituellisia) joista olisi saanut olkaimet tarpeeksi lyhyiksi (???)

En enää asioi tuossa liikkeessä ollenkaan, vaan menen Lindexille. Siellä ei myydä väkisin väärää mallia, ja voi ihan itse valita hyllystä mitä haluaa sovittaa. Tuolla liiviliikkeessä pitää kököttää sovituskopissa ja myyjä valitsee mielestään sopivat liivit sovitettavaksi.

Vierailija
11/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan teet itseksi vaikka junareissun tänne meille. On useampi liike, joista saa hyviä liivejä ja vaikka minkä värisiä ja hienosti koristeltuja ja ilman koristeita

Asun savolaisessa pikkukaupungissa. Täällä on tasan yksi liiviliike, joka myy myös sukkia ja muuta sen sellaista. Liiviliikkeen kokoelman ydin ovat ns. lihavan mummon mallin ja kokojen liivit, värejä tasan kaksi tarjolla, beige ja valkoinen.

Mulle (ihan normikoon tissit ja normikokoa olen muutenkin) siellä ei ole yhtikäs mitään, muuta kuin pahoittelevia päänpudistuksia ja ei-oota.

Vaihtoehdoiks jää pari halppiskauppaa, Seppälä ja KappAhl. Niissä tarjonta on just sitä 75C-kamaa, eikä juuri muuta. Ellet sitten halua ostaa imetysliivejä. :=)

Harvoin on mahdollisuus pistäytyä muualla ostoksilla joten näillä on mentävä ja sitten vaan nosteltava olkaimia.

Vierailija
12/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

FREYAN LIIVIT.VASTAA JUST EIKÄ MELKEIN KOKOASI JA ISTUU HYVIN!HAE EKAT KAUPASTA,NI SEN JÄLKEEN NETTIOSTOT ONNISTUU.KOHTUUHINTASIA JA TODELLA KAUNIITA!

Vierailija
13/16 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on ihan hyvät valikoimat liivejä ja kokoja. Sovituskopissa on ohjeet ja hyvällä tuurilla mittanauhakin. Tai sitten vaan sovittamaan eri kokoja ja malleja niin kauan että sopiva löytyy. Ympärysmitan nyt ainakin voi jo kotoa lähtiessä mitata.

Vierailija
14/16 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niissä on ihan hyvät valikoimat liivejä ja kokoja. Sovituskopissa on ohjeet ja hyvällä tuurilla mittanauhakin. Tai sitten vaan sovittamaan eri kokoja ja malleja niin kauan että sopiva löytyy. Ympärysmitan nyt ainakin voi jo kotoa lähtiessä mitata.

jos olet b75 tai 90 d ni voi löytyä mutta sinä et paljon liiveistä taida tietää??esim,jos naisella pieni ympärys ja iso kuppi (esim.75 g)niin voit sanoa marketeille hyvästit!

Vierailija
15/16 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tiedät sitten oikean kokosi ja sopivan mallin, voit tilata lisää liivejä postitse.

Itse hankin liivejä suunnilleen kahdesti vuodessa, 2-3 liivit kerrallaan. Tällä tavalla minulla on jatkuvasti käytössä noin neljät hyvät liivit ja varalla parit kulahtaneemmat sekä urheiluliivit.

Vierailija
16/16 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

takia kannattaa nähdä vähän vaivaa. Menet vaikka Kuopioon ja siellä on ihan liiviliikkeeseen, tai Sokoksellakin on yleensä hyvä palvelu. Jos löydät hyvät niin osta heti samaa mallia kolmet, eri värisiä vaikka, niin ei tartte niitä sitten säästellä.

Netistä voi tilata hyvinkin, jos on oikeus palauttaa väärän kokoiset, eli tilaat sen oman kokosi, nettisivuilla on mittataulukoitakin jos et oikein tiedä mikä on sulle se paras koko.

Mulla on "ongelmana" A-70 koko, eli sitä ei joka paikasta löydy, ainakaan sellaista mallia mistä tykkäisin.

Mun lempparimerkki on nykyään Change, siedettävän hintaisia ja ok-laatua. Sieltä löysin just mulle istuvat kevyesti topatus sileät t-paitaliivit. Tuossa linkki nettikauppaan, jos kiinnostaa: http://shop.change.com/fi//

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi