Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälkiehkäisyn vaikutusta?

Vierailija
22.02.2011 |

Tilanne on sellainen, että olin 22.1 suojaamattomassa yhdynnässä. Tämä oli heti menkkojen jälkeen eli kp8 ja hain seuraavana päivänä jälkiehkäisypillerin. Nyt aikaa on kulunut noin kuukausi eikä minkäänlaista menkkamaista vuotoa ole tullut koko aikana. Yleensä kierto on 28-33 päivää ja menkat melko runsaat. Menkat ovat siis yli viikon myöhässä. Alavatsakipuja on ollut nyt ainakin parin päivän ajan. Myös pari rusehtavaa tippaa tuli, jonka jälkeen vuoto muuttui takaisin "normaaliksi" vaaleaksi. Pari negatiivista testiä olen tehnyt tässä kuluvan viikon aikana, viimeksi tänään.

Kuinkakohan pitkään tässä vielä kannattaa testailla ennen kuin voi varmasti uskoa negatiiviseen tulokseen ja luottaa siihen että kyse on vaan jostain jälkiehkäisyn ärsyttävistä sivuvaikutuksista? Ajankohta hedelmöityksellehän ei ollut kovin otollinen, mutta yleensä menkat eivät todellakaan käyttäydy näin omituisesti. Vastaavia kokemuksia, pliis.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
23.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

First signalilla olen testaillut ja testiajan puitteissa puskee negatiivista. Osaako joku selittää, että miksi muutaman tunnin päästä testialueelle ilmestyy kuitenkin selkeä punainen viiva? Googlettelun perusteella näyttäisi olevan yleistä. Testi perustuu istukkahormonin (hCG) määritykseen ja jos ei ole raskaana niin sitä ei kertakaikkiaan erity. Mistä tuo punainen väri siis johtuu?

Vierailija
2/2 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

15.1. kumi rikkui ja sen jälkeen piinailin kaikenmaailman alavatsakipujen ja pahoinvoinnin kanssa... Tein myös pari raskaustestiä, kun menkkoja ei alkanut kuulua. Lopulta ne sitten onneksi tulivat, suunnilleen viikon myöhässä pisimmästä kierrostani laskettuna. Sinä päivänä, kun menkat sitten alkoivat, kävin aamulla labrassakin otattamassa verikokeen raskaustestiin.

Norlevo kyllä on niin huima hormoniannos, että pistää kierron totalisesti sekaisin. Ja terveyskeskuksessa sanoivat, että sekovaikutus kestää puolikin vuotta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan