Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein flunssaa tai vatsatauteja teidän perheessä?

Vierailija
22.02.2011 |

Sairastuuko lapset ensin, välttyykö aikuiset?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flunssaa on sitten useemmin. Kuumetta aika harvoin, mutta yskää ja nuhaa pitkin vuotta.

Vierailija
2/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai kuka nyt sit sairastaa ja kuka ei...

Kaksi nuorinta sairastaa sunnilleen 2-3 lentsua vuodessa. Vanhin sairastaa flunssaa noin 3-4 vuoden välein ja mies on ollut kipeä tasan kerran koko meidän yhdessäoloaikana (11 vuotta kimpassa...) Mä saan aika pitkälti samat taudit kuin nuo kaksi nuorinta, mutta usein lievempänä.

Mahatautia meillä on ollut viime aikoina kerran kolmessa vuodessa. Tai sitä viime talven noroakaan ei kyllä mies saanut, vaikka siivoilikin tenavien oksuja sillä välin kun mä olin poissa pelistä ja pää pöntössä...

*kop,kop* Influenssaa ei ole ollut lapsilla vielä koskaan ja itse olen siihen sairastunut viimeksi vuonna -99 (jäi kyllä mieleen ;P)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

flunssaa kuumeisena max. kerran vuodessa. Mahatauteja parin, kolmen vuoden välein. Yleensä lapset sairastaa.

Vierailija
4/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatsatautia on ollut yhden ainoan kerran(pienempikin osasi hienosti mennä oksentamaan vessaan). Kovin vakavaa meillä ei ole tähän mennessä vielä ollut. Onneksi. Vanhin on 8v.ja toinen 3v.

Välillä sairastuu lapset ensin tai sit toisinpäin.

Vierailija
5/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset 8v ja 4v.

4v lapsella oli eka kuume pari kk sitten. Kerran on ollut myös 2pv lievä nuha. Ei muuta koskaan!

8v lapsi on sairastanut ehkä kerran vuodessa kuumeisen flunssan. Vatsatauti on ollut kerran elämässään.

Me vanhemmat sairastamme ehkä pari kertaa vuodessa flunssan, yleensä kuumeettoman. Viimeisen 11v aikana yhden kerran olemme sairastuneet vatsatautiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi