Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurakaa ja pilkatkaa vaan, mutta voiko lähes 0,5kg lihominen johtua eilisestä

Vierailija
22.02.2011 |

kinkkukiusauksesta? Oon jättäny kokonaan kermat pois ja perunaa syön supervähän, mut mies oli tehny niiiin ihanantuoksuista kiunkkukiusausta päivälliseksi (ihanan kermaista) ja kun tulin lenkiltä, niin haksahdin :( Ja annos oli aika reilukin, n. 400 g.

Teki sitä kaks laatikkoo joten riitti myös tälle päivälle. Mutta aamulla kävin vaa'alla ja siellä oli melkee 0,5 kg plussaa.

Oon mun laihdutuksessa vielä ihan lastenkengissä, joten tommonenkin "takapakki" tuntuu kauhealta. :( Eilen söin n. 1500 kcal (laskin supernopeasti kaikki kalorit ja huokaisin helpotuksesta kun kalorit ei ylittyny), paljon kasviksia ja salaattia ja protskuu mut toi kinkkukiusaus... äääääääääh mun on pakko yrittää olla tänään syömättä sitä!!

Ja vaikka otsikko toisin sanokiin, niin älkää naurako :(

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa tutustua johonkin sivustoon, joka tukee laihduttamista koska perustiedot tuntuu olevan hakusessa. Pelkkä kalorinlaskeminen ei auta.. kiloklubi on ainakin ilmainen vastine maikkarin keventäjille ja energy.net sivuilta löytyy hyvin tietoa ravinnosta ja liikunnasta, sekä erilaisia laskureita.

Tollanen painonheitto voi johtua vaikka tuopillisesta vettä, paino on eri illalla ja aamulla jnejne..

Vierailija
2/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi tykkää laittaa ruokaan reilusti suolaa, niin tottakai voi paino nousta suolasesta ruoasta kun on nestettä kertynyt... ja painohan heittelee normaalistikin aika paljon vuorokauden ajasta riippuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku perustiedot on hanskassa ja nimenomaan siellä kiloklubissa nyt ollaan ja jonka kautta saan neuvoja ja vinkkejä siitä kuinka paljon pitää syödä kasviksia ja kuinka paljon rasvoja voin syödä. Kuppien mukaan eilinen ravinto oli ok, kaikki vihreenä ja liikuntaki ok...

Tiedän myös sen että paino on eri illalla ja aamulla, siksi punnitsen itseni aina aamulla vessassa käynnin jälkeen ilman vaatteita. Tosin en ymmärrä miksi tänä aamuna kävin vaa'alla kun itseni jo eilen punnitsin. Tyhmä minä :S ap

Vierailija
4/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tiedät jo nämä asiat, niin miksi sitten kysyit? Tuosta painon heittelystäkin on artikkeleita kiloklubissa...

Vierailija
5/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOI LUOJA! ap

Vierailija
6/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikai yksi repsahdus nyt maailmaa kaada..

Vierailija
7/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään lihomista, nestettä tai jotain.

Mulla kävi juuri niin, että kävin tyyliin maanantaina vaa'alla ja paino oli siinä missä oletinkin. Kahden-kolmen päivän päästä kävin uudelleen ja paino oli 1,5 kiloa enemmän! Siis todella 1,5 kiloa! Olin ihan paniikissa siitä, mutta se lähti pois. Viikon päästä se oli poissa + paino laskenut siitä edellisestä ok-lukemasta..

Ei näistä ota selvää. Mutta missään tapauksessa ei ole mahdollista lihoa eilisen syömisistä täksi päiväksi.

Vierailija
8/8 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasapaino heittelee. Paino voi helposti liikkua 0,5kg päivässä.

Liikunnan jälkeen lihasten ja maksan eläintärkkelysvarastot on tyhjät ja nestettä poistuu, koska eläintärkkelys sitoo vettä. Samasta syystä hiilihydraattien nauttimisen jälkeen seuraavana päivänä paino on noussut.

Siksi suositellaankin punnitusia noin kerran viikossa, jotta todellinen muutos ehtii näkyä päivävaihtelun lomasta.

Jos on loittanut liikunnan, paino usein ensin nousee, kun tulee lisää lihasmassaa ja myös luu tihenee. Silti rasvakudosta voi vähentyä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi