Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Akateemiset vs. duunarit?

Vierailija
22.02.2011 |

Mikä juttu tää nyt on? Mitä väliä sillä on, onko ihminen akateemisesti kouluttautunut vai ammatillisesti kouluttautunut "duunari"?

Kumpiakin tarvitaan, joten voisitteko kiltit AIKUISET ihmiset lopettaa noin lapsellisen kisailemisen siitä kuka on paras, tulee mieleen ihan ala-asteajat tästä touhusta. :-)

Terv.Äiti 19v

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta täällä kun saa olla anonyymi niin sillä on paljonkin väliä.

Odotahan vain kun taas tulee kevät ja mammojen lapset hakevat kouluhin. Alkaa armoton kädenvääntö siitä miksi ei kannata mennä lukioon ja miksi ei taas kannata menna amikseen.

Ja sitten on ympäri vuoden nämä käden väännöt siitä millasia kouluja kukakin mamma ja hänen puolisonsa on sattunut käymään.

Vierailija
2/4 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juttu tää nyt on? Mitä väliä sillä on, onko ihminen akateemisesti kouluttautunut vai ammatillisesti kouluttautunut "duunari"?

Kumpiakin tarvitaan, joten voisitteko kiltit AIKUISET ihmiset lopettaa noin lapsellisen kisailemisen siitä kuka on paras, tulee mieleen ihan ala-asteajat tästä touhusta. :-)

Terv.Äiti 19v

hiekkalaatikkoleikit "mun äiti on parempi kuin sun äiti" jne. =D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mikä merkitys näillä asioilla on oikeassa elämässä. Käyttäkö joku oikeasti tuota akateeminen-sanaa puhekielessä? Minä ainakin miellän tuon duunari-sanan ihan vain työntekijäksi, minkä vastakohta olisi mieluummin johtaja tai työtön. Ennen tätä palstaa en edes ajatellut, että duunarin vastakohta on ilman muuta akateeminen.

Vierailija
4/4 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin miellän tuon duunari-sanan ihan vain työntekijäksi, minkä vastakohta olisi mieluummin johtaja tai työtön. Ennen tätä palstaa en edes ajatellut, että duunarin vastakohta on ilman muuta akateeminen.

Mun mielestä duunari on kuka tahansa työntekijä, johtajat on sit johtajia vaikka onhan senkin heidän duuninsa. :-)