Miehen käsittely ohjeita kiitos!
Eli tilanne on tämä; tapasin viime lauantaina miehen joka tuntuu kiinostavalta. Sovittiin että näkisimme uudelleen ehkä torstaina, hän tekstasi "minulla on silloin sähly, mutta sen jälkeen ehkä, palataan asiaan lähempänä" (olen itse pois alkuviikon)
Tässä sinkkuillessani tuntuu että olen yli-innokuudellani pilannut jo monta mahdollista suhdetta ja nyt en haluaisi toistaa tätä virhettä!
Jos miehestä ei kuulu torstaina mitään ja tiedän ettei kuulu kun ei koskaan aikasemminkaan ole kenestäkään omaehtoisesti kuulunut, niin miten toimisitte?
Ja sitten tosikoille, tässä kohtaa saa ihan nauraakkin, huvittaa vaan noi miehet kun niiden kanssa saa aina säätää..=)
Kommentit (11)
se ottaa kyllä ihan itse yhteyttä. En käsitä, kuka nainen viitsii yrittää roikkua jossain miehessä, joka ei ole todella kiinnostunut seurasta. Säälittävää. Jos miestä kiinnostaa, se näkyy.
Miksi taas näin monimutkainen ajatuskuvio?
Jos sinua kiinnostaa tapaaminen, odotat ensin torstaille, ottaako mies yhteyttä, jos ei, niin otat sinä mieheen yhteyttä.
Muuten saatta olla kaksi poloa, jotka molemmat tahoilaan ajattelevat tätä surullisen kuuluissaa "Pitäkää tunkkinne"-ajatusta.
Tekstari on vallan mainio keksintö.
Tero
se näkyy...mutta mutta...sitten voin vetää johtopäätöksen että kukaan ei koskaan ole kiinnostunut minusta..=D AP
että jos en laita mitään voi olla että toinen toisessa päässä ajattelee samalla tavalla...ajattelin että jos laitan viestin että olen palannut kotiin mutta en kerjää tapaamista niin pallo on kai sillon hänellä..AP
Miten kuuluu mihinkään?
Ukolla sählyä torstaina -hyvä- eli 2 vaihtoehtoa:
1) odotat että ukko ottaa yhteyttä, mutta älä ajattele ettei sitä KIINNOSTA jos ei nyt heti ole viestimässä! Kato kun ihmisillä yleensä on myös elämä.
2) laitat viestin ja ehdotat muuta päivää. Näin mies pääsee sinne harkkoihinsa.
Minusta tuntuisi kummalta saada viesti mieheltä: "Olen kotona!"
Laita vaan siihen perään että nähtäiskö kahvilla (tai mitä nyt keksit). Tollaseen on paljon helpompi vastata.
Jos mies ei olis susta kiinnostunut niin se olis sillon lauantaina jo lähtenyt livohkaan, ei olisi vaihtanu numeroita kanssasi. Puhumattakaan vastannut.
7
et laitankaan viestiin pelkästään että olen kotona vaan tietysti jotain muutakin pölinää..=)
No ei olis kaiketi ollut pakko numeroa antaa etc jollei olis kiinnostanut mutta ei noista miehistä kyllä ikinä ota selvää, itse sanon aina aivan suoraan jos joku "vonkaa" eikä kiinnosta,siksi onkin äärettömän ärsyttävää kun miehistä ei ikinä ota minkäänlaista selkoa...ap
tapaus. Tosin ollaan miehen kans tunnettu kohta 5kk, ja vieläkään en ota selvää siitä, että mitä se haluaa minusta. Välillä se on lintu ja välillä kala. Toisella hetkellä kertoo, että tykkää minusta ja olen kiva, kaunis, hauska jne.. ja sitten kumoaa sen sillä, että sanoo, ettei tiedä silti mitä tässä pitäisi ajatella. Toisena päivänä se kysyy, että missä tässä jutussa mennään ja mikä tämä meidän juttu on ja kun vastaan, että olen hänestä kiinnostunut, mutta en ota selvää mitä hän itse haluaa, että se niin omituinen. Hän on sanonut, että kun minä olen kokenut niin paljon, asunut muutaman miehen kanssa yhdessä ja hän ei koskaan kenenkään kanssa, että hyvä kun kerran on "seurustellu" monta vuotta sitten.
Olen sanonut, että en jaksa ikuisuuksia kenenkään perässä roikkua, jossei miehestä kuulu mitään.. paitsi humalassa. Mutta toisaalta ei haluta luovuttaakaan.
Ei tosiaan voi ymmärtää miesten ajatusmaailmaa!!
Jos mies on sinusta kiinnostunut se pitää huolta siitä että näette uudelleen.
Olen ollut ihan samassa tilanteessa kuin sinä, lukuisia kertoja. Olen pohtinut pitäisikö soittaa tai laittaa viestiä ja tietääköhän se mies että minä olen kiinnostunut siitä. Lopulta opin että kyllä se niin on että joko mies on kiinnostunut tai sitten ei.
Nykyisen mieheni tavatessani en vastannut puhelimeen kun hän soitti, mies laittoi tekstarin ja toisenkin kun minusta ei heti kuulunut. Kun vastasin, miehelle kävi ihan mikä päivä ja kellonaika mikä vain minulle sopisi. Seurustelun alkuaika oli sellaista että minulle ei todellakaan jäänyt epäselväksi että tämä mies on tosissaan kiinnostunut minusta.
"mikäli et lähde haluamasi perään, et koskaan saa sitä. Jos et kysy, vastaus on aina ei. Jos et astu eteenpäin, olet aina samassa paikassa."
Naiset ajattelevat kaikki asiat kovin monimutkaisesti. Miehelle ei ikinä tulisi mieleenkään ajatella asiaa näin, että "voinko mä nyt ottaa yhteyttä, mitä jos vaikutan jotenkin yli-innokkaalta, entä jos odottaisin kuitenkin vielä, mitä se mahtaa ajatella jos teen tai sanon näin, mitä jos siitä ei kuulu silloin ja silloin, mitä se silloin tarkoittaa..." :D
Itse vastaisin tuohon, että ok, ilmoittele itsestäsi kun tiedät. Silloin pallo olisi miehellä, ja hän saisi ottaa yhteyttä jos on ottaakseen.