Olen nuori äiti, jolla opinnot kesken.
Esikoisemme sain täytettyäni juuri 20-vuotta ja toisen lapsemme 22-vuotiaana. Opinnot ovat vielä kesken. Tästä huolimatta olen aina saanut asiallista kohtelua missä ikinä liikunkin. Neuvolassa, perhekerhossa, tuntemattomilta jne.
Mutta kun tätä palstaa lukee niin ei oikein käy yksiin. Ovatko ihmiset siis vaan niin kaksinaamaisia, että käyttäytyvät asiallisesti kasvotusten ja haukkuvat sitten selän takana? Vai valikoituuko tänne palstalle vaan tietynlaista porukkaa?
Kommentit (5)
Joten kokemasi asiallinen kohtelu on vain juuri sitä, eikä mitään aitoa ystävyyttä.
Takana varmasti haukutaan että tollasia ne teiniäidit sitten on.
- -
Ei tietenkään! Tämä palsta on ihan täysi vitsi!
Asiallista ja arvostavaa kohtelua ole aina saanut kaikkialla minäkin.
Tänne palstalle on valikoitunut aika ilkeää ja pahansuopaa porukkaa, jotka kirjoittelevat normaalia aktiivisemmin, eli skannaavat av-palstaa silmät kiiluen etsimässä seuraavaa, jonka mielen voisi yrittää pahoittaa. Ja luulisin, että vielä useaan kertaan. Joskus he jankkaavat asiaa samalla aliaksella, toisinaan he kirjoittelevat samaan ketjuun useita kommentteja muka eri henkilöinä. Sitten on vielä nämä, jotka jonkun ketjun sivulauseesta lukevat että "nuori äiti ja opinnot kesken" ja menevät tekemään aloitteen "siis kelatkaa, joku on nuori äiti ja sillä on opinnot kesken" jotta saisivat a) lisää haukkujia ja b) pahan mielen sen ensimmäisen ketjun kirjoittajalle, joka toden näköisesti on vielä "paikalla", siis lukee ja kirjoittelee av:n alustuksia.
Ikävintähän tässä on tietenkin se, että nuo ihmiset ovat jonkun onnettoman naapureita, työkavereita ja ystäviä, joten jotkut varmastikin joutuvat kuvailemasi kohtelun "uhreiksi" (kasvotusten asiallisesti, haukkuvat selän takana). Onneksi oikeassa maailmassa kuitenkin he ovat se murto-osa väestöstä, toisin kuin täällä av-palstalla. :)
mä sain aikoinani vanhimmat lapseni 20 ja 23 vuotiaana,eikä mulle tullut edes mieleeni,että mua ois voitu kohdella huonommin kuin muitakaan äitejä!
paremmin sillon nuorena jakso,kun nyt 33 vuotiaana ku noi nuoremmat on 4 ja 7kk.
Paitsi suvulta :D No mutta, suku on pahin.
Ja itse olen saanut esikoiseni 19v iässä, nyt 23v ja kolmas lapsi tulossa.