pieni muna?
olen nuori n. 17 vuotias poika , haluisin tietää mitä mieltä naiset ovan n 15 - 16 cm pitkästä ja ympärys 12-12,5 cm peniksestä.olen vielä neitsyt joten en ole päässyt kokeilemaan sitä vielä =) haluaisin rehellisiä vastauksia ja kasvaako tämä vielä?
Kommentit (11)
ollut tuohon tyytyväinen. Täällä sanotaan sitä varmasti pieneksi, mutta rehellisesti voin sanoa, että olen oikeasti tyytyväinen :)
EI vittu lol oikeesti siis vähä pieni ei vittu XEDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD 13cm se on vittu mun kiveksen kokone lol.
Jos olisi 10 cm erektiossa ja etusormen paksuinen, niin olisiko sekin "oikein hyvän kokoinen", kokohan ei ratkaise. Kumpi on parempi, täydellinen käyttötaito ja iso muna vai täydellinen käytötaito ja etusormi?
Valitsisin sen kolmannen, jolla on mielikuvitusta. Sen joka osaa vietellä, ja jolla riittää eläytymiskykyä rakasteluun kynttilöiden valaisemassa poreammeessa pikapanoihin rappukäytävässä. Munalla tai etusormella ei sen kanssa ole kovin valtavasti tekemistä. Edes vaikka olisi käyttöohjeet.
ei kasva vedä sekin vähä veitsellä irti
Täällä halutaan lytätä. Muna ei kelpaa ellei ole vähintään 26/8cm ja kiemurtele orgasmissa ja jos sellaisen joku ilmoittaa omistavansa niin sitten on muuten vain huono - eihän koko ratkaise vaan taktiikka.
Minusta mittasi ovat oikeinkin riittäviä. Kunhan muistat ettet jätä kaikkea munan varaan, oli sitten mitat mitkä vaan. Nainen saa orgasmin omassakivassakin ilman että kilometrin säteellä on penistä. Penis on välttämätön vain miehen orgasmille ja varmaan siksi miehet sen ympärille niin käpertyvätkin. Ole hellä ja huomioiva ja ota huomioon naisesi koko vartalo koko omalla vartalollasi. Muista ettet voi etukäteen tietää mistä nainen pitää ja miten hieromalla tuotat klittaorkun. Vaikka kuinka lukisit palstoja ja juttelisit "meisten kesken" niin jokainen nainen on kuitenkin erilainen ja seksi kahdn ihmisen välillä aina ensin tunnustelua ja tutustumista. Olet niin nuori että tapailemasi tytöt voivat hyvinkin olla jopa itse tietämättömiä siitä miten saisit tyydytettyä heidät. Ja se kaiken uutuus ja tutustumisen jännittävyyshän on parasta ekoissa kerroissa.
Sitten vielä ihan rauhassa keräilet kokemusta ja rohkeutta oikeasta seksistä. Jos tapailet edes jotenkuten järkeviä naisia niin he eivät edes oleta että ekalla kerralla seisokki toimisi täydellisesti ja saat tunnin tiukan panemisen aikana naiselle kymmenkunta orgasmia. Ihan rauhassa vaan opettelemaan, sängyssä saa vähän kämmätäkin.
(mutta vaihda äkkiä palstaa!)
N25
N25
Ei todellakaan ole pieni oikein hyvän kokoinen ja sitäpaitsi kokohan ei ratkaise vaan se miten sitä käyttää
Jos olisi 10 cm erektiossa ja etusormen paksuinen, niin olisiko sekin "oikein hyvän kokoinen", kokohan ei ratkaise. Kumpi on parempi, täydellinen käyttötaito ja iso muna vai täydellinen käytötaito ja etusormi?
Ei todellakaan ole pieni oikein hyvän kokoinen ja sitäpaitsi kokohan ei ratkaise vaan se miten sitä käyttää
Miehellä kulli kasvaa aina 22 vuotiaaksi asti. Se ei oo mitenkään murrosikään sidonnainen. Faktat selville ennenku täällä kirjotellaan tuubaa. :p
Sinuna en alkaisi valehtelemaan asioista, jos ei tohtorin tutkintoa taskusta löydy! Sillä kyllä minä itse tohtorina tiedän paremmin asian. Haluat vain, että oma peniksesi kasvaisi vieläkin, se ei kuitenkaan tule kasvamaan.
T: Tohtori Pasti Rylli.
Jos kuitenkin haluat, että peniksesi vielä kasvaa, ota yhteytta niin voin lähettää sinulle lääkkeitä/ohjeita
Yhteystiedot:
puh. 0440684323