Sivujuonne naiskauneus-keskusteluun
kyssäri lähinnä miehille, saa naisetkin vastata:
eikö ole inhottava esim. suudella todella voimakkaasti meikattua naista? Siis kun naamassa on paksu kerros meikkivoidetta, huulipunaa yms? Eiks se maistu pahalle? Tai jos tukka on tärkätty kovalla lakkakerroksella kupoliksi, eihän sitä voi kiihkeästi haroa? Luulisi että lähikontaktissa kohtuullisen vähän meikattu nainen olisi miehelle kivempi?
Kommentit (7)
mun mies ei mielellään pussaa mua, jos mulla on huulipunaa.
loppu jäi pois...
Mies ei mielellään myöskään tule lähelleni, jos mulla on lakkaa tukassa, koska se haisee pahalta (allekirjoitan tämän väitteen).
että tällätty nainen viestii kahta asiaa: katso mua, mutta älä koske? Onko tällätty nainen itseasiassa epävarma ja pelokas ja pelkää lähelle tulemista?
Siis voimmeko päätellä että tällätty nainen viestii kahta asiaa: katso mua, mutta älä koske? Onko tällätty nainen itseasiassa epävarma ja pelokas ja pelkää lähelle tulemista?
Luulenpa, että oma mieheni on normaalia herkempi noille kemikaaleille.
pitää punattuja huulia seksikkäänä, esim. suihinotossa kuullemma näyttää hyvältä jos on huulipunaa. Eipä ole näyttänyt suuteluakaan vähentävän, aina pitää vaan lisätä sitä punaa, kun kuluu pois suudellessa.
Mutta joo, onhan siinä varmasti eri fiilis suudella saunan jälkeen. Mutta kuka nyt haluaisi aina näyttää saunapuhtaalta, jos osaa laittautuakin ja mies tykkää siitä?
Itse olen huomannut, että mieheni ei juurikaan osoita seksihalukkuuttaan, kun minä olen luonnon"kauniissa" tilassa. Monesti pyytääkin, etten ottaisi tällinkejäni pois ennen lemmenleikkejämme.
Huulipunista vain osa maistuu pahalle. Mutta se on myönnettävä, että sinettihiustenpidennykset eivät kuulu mieheni suosikkeihin seksiaktin yhteydessä. Hiuksia ei voi haroa. Muuten tietysti äijä diggaa, kun mulla on pitkä, kaunis letti.
joka ei tykkäisi laittautumisestani! Tottakai myös ilman laittautumista suudellaan ja naidaan, mutta kyllä ne kiimaisimmat lähestymiset tuntuvat tulevan esim. juhliin lähdettäessä, kun olen pannut parastani pukeutumisen ja meikin suhteen. Se on vaan vähän eri meiningillä se suutelu ja seksi silloin. Arkisempaa hommaa iltapesun jälkeen au naturel..
mun mies ei mielellään pussaa mua, jos mulla on huulipunaa.