Miten pitkään kaupan jälkeen voi vielä valittaa tuotteesta?
Heti kun huomasimme virheen (oli kerrottu että tuotteen ominaisuudet on erilaiset), otin yhteyttä myyjään joka selitti asian (se mitä he tuotteesta kertoo, on ihan valmistajan ilmoittamien asioiden mukaista). Seuraavana päivänä kävimme liikkeessä paikan päällä, ja saimme toisenlaisen selityksen asialle, ja tiedon että asia ei etene heidän puolelta mitenkään, he eivät ole tehneet virhettä. Emmekä me voi sitä virhettä mitenkään todistaa. Joten annoimme olla ja ajattelimme että oma vika. No nyt sitten olen kuitenkin hieman selvitellyt tätä asiaa, alkaa myyjien selitykset kuulostaa ihan käsittämättömiltä, ja tämä asia on alkanut ärsyttää enemmän. Ostettu tuote on käytössä. Ostotapahtumasta on noin kaksi viikkoa aikaa, mutta tuotteen palautusoikeus on jo mennyt. Voiko vielä ottaa yhteyttä johonkin ylempään tahoon kuin myyjiin, vai onko jo odoteltu liian pitkään ja vielä sekin kun otimme tuotteen kuitenkin käyttöön.