Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voisitko seurustella itseäsi köyhemmän miehen kanssa?

Vierailija
14.02.2011 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun (lähes) kaikki saa toimeentulotukea, jos ei omat tulot riitä. Itsekin elän toimeentulotuella.

Ajatusleikkinä, jos itse olisin rikkaampi, ei mulle miehen rahat merkkaa mitään. Tai siis ei nytkään..

Vierailija
2/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies saa paljon vähemmän palkkaa kuin minä mutta hänelle jää paljon enemmän käyttöön rahaa.

Mies on hyvin ekologinen mutta ei pihi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurustelukumppanikaan ole saanut.

Mulle ei raha ole se in-juttu vaan miehen luonne ja ulkonäkö,haen hyvännäköistä kumppania jota kelpaa katella.Rodulla ei ole väliä,mutta islamuskoisia välttelen.

Vierailija
4/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi minkään sossun rahoilla elävän kanssa seurustella, mutta pienipalkka-alalla olevan kanssa kyllä.

Vierailija
5/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on kyllä nykyään rikkaampi kuin minä.

Vierailija
6/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutoin "kunnon" töissä oleva. En pitkäaikaistyöttömän tai raha-asiossa onnettoman ulosottovelkaisen kanssa.

Vierailija
7/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tienaa vähemmän kuin minä. Olemme molemmat hyvätuloisia.

Vierailija
8/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa mennyt naimisiin! Meninkin naimisiin rakkaudesta, en loisteliaan elämän toivossa. Pärjäämme taloudellisesti ihan hyvin, mulla on isot säästöt, mutta mies ei halua tuhlata niitä. Meillä on velaton asunto mun nimissä, mies maksaa kaikki laskut, mä maksan ruuat.

Elämä on mielekästä rakkausavioliitossa, joka kestää hautaan asti.

Vierailija
9/10 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mamujen kanssa seurustelevat tekevät noin, joten ei haittaa. Suurin osa heistä elää yhteiskunnan varoilla, joten jäisivät ilman puolisoa muuten.

Vierailija
10/10 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja olen seukannutkin.. No ei vaan oikeasti en taida tästä kokemuksesta oppineena enää voida. Meillä on luultavasti samat tulot, mutta mies on niin köyhä, niin köyhä, aina kun jotain pitäisi ostaa, on valittamassa kun ei ole varaa.

Hommassa vaan on sellainen pikku juttu, että laskin, että sillä kyllä jää ainakin 400 enemmän kuussa käteen, ja on niin köyhä, ettei pitsaa voi tarjota.