Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huvittavaa kun miehet aina sanovat ihailevansa "luonnollista" naiskaunetta ja

Vierailija
22.02.2011 |

että on vain vähän meikkiä tai ei lainkaan. Kuitenkin miesten päät aina kääntyy kyllä näiden vähemmän luonnollisten naisten perään: niiden joilla on kunnon meikki, korkeat korot ja seksikkäät/trendikkäät vaattee. Jopa silikonirinnat jne. Kaippa miehet sanovat näin vaimoilleen, jotta vaimot kulkisivat vaatimattoman näköisinä tai sitten ovat vain tekopyhiä.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vetää baarissa puoleensa enemmän huomiota, kuin tällätty kaunotar. Itsellänikin on aiheesta kokemusta :)

Vierailija
2/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kyllähän tuksu päitä kääntää, vaikkei välttämättä kauneudella. Itsekin huomasin tuijottavani kun näin Helena Lindgrenin kaupassa. Oli niin järkky vahva meikki ja kaukana kauniista ja luonnollisesta.

Mutta olen huomannut että junttimiehet tykkää Aitolehti tyyppisistä naisista. Ja hyvä niin sillä minä en ainakaan sellaista miestä halua eikä mulla sellainen olekaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidokas meikki näyttää luonnollislta ja tälläytyneen naiset usein taitavat meikin teon.

Nämä naiset tietävät myös, missä vaatteissa näyttävät hyviltä.

Ja veikkaa myös, että eivät miehet oikeasti halua luonnollisuutta naisissa. Sehän tarkoittaa myös karvojen rehottamista ym.

Vierailija
4/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en syty naisista pätkääkään ja joka kerta kun näen näyttävän ja tälläytyneen naisen, pääni kääntyy ja katson. Ihan jo silkasta mielenkiinnosta ja siitä että tällätyt naiset saattavat näyttää välillä todella upeilta...

Oma miespuolinen ystäväni kerran puhui sitä että näyttävät ja tälläytyneet naiset tietenkin kiinnittävät miesten huomion ja totta kai niistäkin viehättyy... mutta hän on aivan erityisen mieltynyt kiltin ja sievän näköisiin ja oloisiin naisiin. Sanoi että ne herättävät hänessä kaikkein suurimman kiinnostuksen. Fyysisen kiinnostuksen lisäksi suojelunhalun ja halun parisuhteeseen...

Kovasti vaihtelee... En kuitenkaan usko että miehen pään kääntyminen pelkästään mitään merkitsee.

Vierailija
5/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katkera. KAuniit naiset saa KAIKEN vaan kauneudellaan. Ei tarvitse itse tehdä mitään.

Vai voiko ruma nainen saada rikkaan miehen, joka ei hakkaa eikä petä?

Vierailija
6/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että silikonipallero-, hiuslisäke-, itseruskettava-, rakennekynsi-, pinkki huulipuna -naiset kääntävät pään. Että ei sille mitään voi, kun niitä jää tuijottamaan kuin parrakasta naista 1800-luvun sirkuksissa. Ja olen itsekin huomannut ihan saman, salillani käy tällainen tapaus ja kyllä me mieheni kanssa molemmat sitä toljotetaan.

Se ei kuitenkaan tarkoita, että mieheni haluaisi minusta samanlaisen...

että on vain vähän meikkiä tai ei lainkaan. Kuitenkin miesten päät aina kääntyy kyllä näiden vähemmän luonnollisten naisten perään: niiden joilla on kunnon meikki, korkeat korot ja seksikkäät/trendikkäät vaattee. Jopa silikonirinnat jne. Kaippa miehet sanovat näin vaimoilleen, jotta vaimot kulkisivat vaatimattoman näköisinä tai sitten ovat vain tekopyhiä.

Vierailija
7/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet (ei tietenkään kaikki) eivät oikeasti haluisi sellasita vierelleen loppuelämäksi. Vähän niinkun että huorat on kivoja, mut ei sitä vihille veis. Tää on aika mustavalkoista tekstiä :p mutta ehkä ymmärrätte pointin...

Vierailija
8/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut ajatelleeksi, että kaikki miehet eivät sano, että luonnollinen kauneus on heidän juttunsa, eikä kaikkien miesten päät käänny laitettujen naisten perään. Mun mies esim. pitää vahvasti meikattuja ja kovasti tälläytyneitä naisia vastenmielisen näköisinä, mutta se on vain hänen yksittäinen mielipiteensä.

Vierailija
9/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/07/natural-makeup.jp…

saattaa olla miesten mielestä luonnollinen (tai jopa meikkaamaton) vaikka oikeastihan tuossa on nähty todella paljon vaivaa.

Vierailija
10/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

<a href="http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/07/natural-makeup.jp…" alt="http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/07/natural-makeup.jp…">http://www.fashionfame.com/wp-content/uploads/2010/07/natural-makeup.jp…; saattaa olla miesten mielestä luonnollinen (tai jopa meikkaamaton) vaikka oikeastihan tuossa on nähty todella paljon vaivaa.

Luonnollisen ja "huomaamattoman" meikin tekeminen on itse asiassa paljon vaikeampaa kuin se, että annetaan määrän korvata laatu...

Esim. Kiira Korvella on aina todella vahva, mutta taidokkaasti tehty meikki, ja hän taitaa olla aika monen miehen käsitys luonnollisesta kaunottaresta!

Vierailija
11/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta miehet (ei tietenkään kaikki) eivät oikeasti haluisi sellasita vierelleen loppuelämäksi. Vähän niinkun että huorat on kivoja, mut ei sitä vihille veis. Tää on aika mustavalkoista tekstiä :p mutta ehkä ymmärrätte pointin...

On aika mustavalkoista tekstiä :D

Minä meikkaan, omistan hiustenpidennyksen ja kuljen useimmiten mekoissa ja korkkareissa. Pidän siitä, että miehet katsovat. En silti ole tyhmä tai vastenmielinen ihmisenä. (Noh, osaan olla vastenmielinenkin kyllä ja olenkin välillä.)

Olen pikkutytöstä saakka ollut hyvin tarkka siitä, miltä näytän. Muoti, kauneus ja sisustaminen kiinnostavat. MUTTA harrastan myös Dostojevskin, Tsehovin, Gogolin, Kafkan ja Kunderan kirjoja. Kuuntelen taidemusaa ja jatsia.

Kaikki tälläytyneet naiset eivät ole yhdestä puusta veistettyjä.

Nelikenttänä sama:

ei-tällätty tällätty

fiksu

tyhmä

Vierailija
12/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei-tällätty tällätty

fiksu

tyhmä

Vierailija
13/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen vetoaa miehen alkukantaisiin vietteihin, koska heidät on rakennettu huomaamaan isot tissit, korostetun naiselliset piirteet ja muodot ja värit. Se on sellainen primitiivireaktio, kyllä säkin katsoisit perään jos kaupungilla kävelisi Scandinavian hunkseja ilman paitaa. Mutta et sä semmoisen kanssa ehkä kuitenkaan hankkisi lapsia, eikö. (sori jos täällä on hunksien vaimoja paikalla)

Joskus miehet katsoo perään koska se on niin hassun näköistä kun joku on pakkeloitu viimeisen päälle.

Vierailija
14/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tämähän on helppoa selvittää. Sen kuin katsoo, mitä netistä haetaan. Kyllä ne silikonipamelat saavat melkoisen määrän klikkauksia.

Vierailija
15/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että miehet aina tajuavat koska nainen on meikattu ja koska ei. Itse ainakin näen aika hyvin meikin "taakse", kun olen itseäni niin usein meikkaillut, mieheni ei näe. Tai no, minussa näkee jo eron, koska on sen miljoona kertaa nähnyt minut meikittä, mutta tuskin vieraammissa naisissa.

Vierailija
16/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jokseenkin hauskan av-mammamaista lokeroida tälläytyvät naiset sellaisiksi, jotka haluavat huomiota.

Jokainen meistä haluaa huomiota jollakin tavoin, tietyiltä ihmisiltä ja joissakin tilanteissa. Tässä pienehkö moralisointi haiskahtaa muutamien kommenteissa.

Mitä vikaa muuten ON näkyvässä meikissä?

Vierailija
17/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kavereistani on semmoinen 'vähemmän luonnollinen', joka kääntää miesten (ja naistenkin) päät.

Ei siksi että henkilö olisi erittäin kaunis, vaan siksi että hän on huomiota herättävä.

Miehet myös lähestyvät häntä helposti, lähinnä helpon seksin toivossa.

Vierailija
18/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä valitettavasti viestittää jotain muuta kuin älykkyyttä ja syvällisyyttä naisessa. Hienoa tietysti jos pinnan alta löytyy herkkä ja viisas ihminen.

Vierailija
19/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suurella työllä luonnollisen näköiseksi rakenneltua kauneutta. Esim. näissä uusissa missikandeissa on suosikkeja joilla on värjätyt hiukset, värilliset piilolinssit, valkaistut hampaat ja luonnollisen kokoiset silikonit ja liuta muita kauneushoitoja siihen päälle. Miehiin ne menee täydestä ns. luonnollisen kauniina.

Vierailija
20/57 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. näissä uusissa missikandeissa on suosikkeja joilla on värjätyt hiukset, värilliset piilolinssit, valkaistut hampaat ja luonnollisen kokoiset silikonit ja liuta muita kauneushoitoja siihen päälle. Miehiin ne menee täydestä ns. luonnollisen kauniina.

Tälläytyä siis voi muutoinkin kuin tuksutyyliin. Yllättävää, eller hur?