Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko kukaan käyttänyt? Itse en ihan äkkiä moista moskaa suuhuni laittaisi, mutta kiinnostais tietää käyttääkö joku ja mitä mieltä olet, toimiiko?

Sivut

Kommentit (22)

siis en tunne tuotetta kovin hyvin, siksi haluaisin kuulla kommentteja. Moskaa se on mielestäni siksi koska kaikki laihdutusvalmisteet ovat mielestäni "moskaa". Pillereillä laihduttaminen tuntuu lähtökohtaisesti "väärältä". Ja miten siinä sitten pystyy pitämään pudonneen painon poissa kun lopettaa pillereiden popsimisen? Ei kai niitä loppuelämää syödä? Ja eikös ne ole hurjan kalliitakin? Mitä mieltä sä itse olet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla

En hirveästi tykännyt siitä, koska se toimii vain kun on syönyt rasvaista ruokaa laittamalla vatsan sekaisin. Rasvaista en muutenkaan pahemmin syö, joten Alli oli aika hyödytön mulle.

lääkäri sanoi, ettei voi suositella mitään markkinoilla olevia laihdutusvalmisteita (pillereitä) niiden ikävien sivuvaikutusten takia. En muista enää mitä sivuvaikutuksia mainitsi, mutta sisäelimille tuntuivat olevan rankkoja.

Lääkärini lähetti minut diabeteshoitajan ja fysilterapeutin vastaanotoille tarkistamaan ruokavaliota ja hakemaan keinoja painon pudotukseen. 10 kiloa oli silloin (puoli vuotta sitten) ylipainoa, ei siis mitään älyttömiä, mutta terveyssyistä niitä pudottelen.

Hitaasti tämä etenee ruokavalion ja liikunnan avulla; vielä pitää 5 kiloa saada pois. Yritys olisi päästä kesäksi tavoitteeseen, mutta tiukkaa tekee.

Nopeammin varmasti saisin painoa hallintaan pillereiden avulla, mutta en halua niitä sivuvaikutuksia kun muutenkin joudun käyttämään raskaita lääkityksiä.

Olen syönyt kahteenkin otteeseen Allia, vaikka olenkin aika hoikka eivätkä Allit minulle kuuluisi.

Ekalla käyttökerralla Alli toimi näyttävästi, koska söin tuohon aikaan tosi paljon rasvaista ruokaa. Osa syömästäni rasvasta tuli ulosteen mukana suoraan pönttöön. Laihduinkin hieman. Tällainen Allin käyttötapahan on eräänlaista bulimiaa.

Nyt toisella kerralla olen syönyt terveellisemmin, niin kuin Alli-ihmisen pitäisikin. Alli toimii nytkin muttei niin näyttävällä tavalla kuin silloin bulimiatyylisessä käytössä. Ts. järjettömiä rasvaripuleita ei ole tullut. (So beautiful)

Alli on hirveen kallis mutta toimiva lääke. Martti Ahtisaarihan laihtui Allilla (eri tuotenimi ja reseptilääke kylläkin hänellä) Käytän Allia silloin tällöin ihan huvin vuoksi, jotta laihtuisin hetkeksi edes. Jos oikeesti tahtoisin timmimpään kuntoon, elintavat pitäis panna remonttiin.

Lainaus:

Kannattaako kokeilla Allia jos karppaa?

idea on se, että energiaa saadaan rasvasta ja Allin idea on se, että rasva tulee ripulina läpi, niin mitäpä luulet?

kuten D, josta suomalaisilla on muutenkin pulaa.

Alli on typerä keksintö: rasva pitää kylläisenä ja nälänhallinta jos mikä auttaa laihduttamaan.

Sen sijaan voisivat kehittää vaikka Ellin, joka estää hiilareita imeytymästä.

Lainaus:

Jos rasvat kuuluvat ruokavalioosi, Alleista on hyötyä. Niiden avulla 25% rasvoista poistuu elimistöstä ulosteen mukana.

Ainakin viime vuonna tuli joku uutinen, että vaarallinen valmiste?? Ja miksi ihmeessä tämä "rasva tappaa"-propaganda myy vieläkin, eivätkö ihmiset tajua ettei ilman rasvaa pärjää, oli sitten normaalisti syövä tai karppi tai mikä tahansa??

Vierailija
Vierailija
Kokeilkaa 'slim quick' kapseleita! Saako Suomesta?
Miksi kokeilla jotain huuhaapiltsuja?? Tuhlata rahaa

2 Kuukaudessa meni 10Kg.

Mulla ne ei jostain syystä vaikuttaneet mitään. Ja syön kyllä rasvaa kohtuu paljonkin. Kokeilin joskus testiksi jopa ottaa 2 Allia ja vetäistä rasvaisen pizzan tai kebabin, mutta mitään rasvaripulia tai edes lieviä vatsavaivoja ei tullut. JOten ei yllätä että mulla paino ei laskenut yhtään Allien käyttämisen seurauksena. 

Mutta tutkistustihan ne monella toimii. Ja minusta tässä ketjussa on kyllä melko älyttömiä ennakkoluuloja Alleja kohtaan. Esim. koska ne estävät vain 25% rasvaa imeytymäst, niin ei ne rasvaliukoisten vitamiinien imeytymistä estä tai rasvan kylläisyyttä aiheuttava vaikutusta. 75% syödystä rasvasta edelleen jää kehon käyttöön. 

Alleilla myös ei ole mitään vaarallisia sivuvaikutuksia kuten tietyillä muuntyyppisilllä laihdutuslääkkeillä. Siksi ne on apteeksissa käsikauppamyynnissäkin, koska ovat hyvin turvallisia. Vaikuttavat vain paikallisesti ruoansulatuskanavassa joten ainoat riskit on tuhriminen ja hallitsematon rasvaripuli. Ja todellakaan Alleja ei ole vedetty markkinoilta.

Laihduttaja1

Itse tilasin täältä: https://fi.treated.com/painonpudotus/alli. Toi lisäpotkua laihduttamiseen dietin ja liikunnan kanssa. Ei tää mikään oikopolku laihduttamiseen oo vaan pitää olla valmis sitoutumaan laihduttamiseen myös elämäntapamuutoksilla

Rasvaripulin välttämiseks pitää välttää rasvasen ruuan syömistä (tosin jos ateria ei sisällä yhtään rasvaan, niin Alliakaan ei silloin oteta ennen ateriaa).

Ja ei Alli nyt ihan huuhaata voi olla, kun se on kerran hyväksytty käsikauppalääkkeks ja sen teho on osotettu kliinisissä testeissä, eikä se oo mikään laiton 'ihmepilleri'.

Vierailija

Laihduttaja1 kirjoitti:
Itse tilasin täältä: https://fi.treated.com/painonpudotus/alli. Toi lisäpotkua laihduttamiseen dietin ja liikunnan kanssa. Ei tää mikään oikopolku laihduttamiseen oo vaan pitää olla valmis sitoutumaan laihduttamiseen myös elämäntapamuutoksilla

Rasvaripulin välttämiseks pitää välttää rasvasen ruuan syömistä (tosin jos ateria ei sisällä yhtään rasvaan, niin Alliakaan ei silloin oteta ennen ateriaa).

Ja ei Alli nyt ihan huuhaata voi olla, kun se on kerran hyväksytty käsikauppalääkkeks ja sen teho on osotettu kliinisissä testeissä, eikä se oo mikään laiton 'ihmepilleri'.

Saahan sitä kaikkea uskoo :)

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat