Onko kukaan väh. 3:n lapsen yh löytänyt ihanaa miestä?
Jos on, niin mistä?
Ei taida tuollainen paketti olla kovin haluttu sinkkumarkkinoilla...
t: jo valmiiksi epätoivoinen
Kommentit (9)
ja yksi lapsistani on kehitysvammainen. Eli ei todellakaan mitään helppoa settiä kun yksi lapsista sairas ja tarvitsee ihan toisenlaiset avut päivittäin kuin terve. Itse löysin mieheni uudelta työpaikaltani.
Lisäksi keharityttöni luokkakaverin äiti meni juuri uusiin naimisiin (3 lapsen yh-äiti, yksi lapsista kehari myös). Löysivät toisensa Suomi24:lta.
Ja nyt kun oikein alan miettimään, niin itseasiassa mun kaveripiirissä on ollut 4 lapsen yh-äitejä, joilla nyt uusioperhe.
Joten eiköhän näitä miehiä riitä...
löytyi, ihan ilman etsimistä... en ollut vakituisempaa seuraa edes etsimässä, nautin vaan treffailusta ja uusien ihmisten tapaamisesta, mutta niinpä vaan naimisiin päädyttiin.
Ja niin, facebookin kauttahan mä uusiin ihmisiin tutustuin sinkkuvaiheessa.
Tavattiin ekan kerran kaupassa, toinen kaupassa mukana olleista lapsista lähti omille teilleen ja tämä mies oli lapseni luona kyselemässä missä vanhempansa on kun löysin lapseni. Tuon jälkeen nähtiin millon missäkin sattumalta ja lopulta se muuttui seurusteluksi.
En nyt sanoisi, että rakkautta ensisilmäyksellä, mutta jotain kyllä tunsin sisimmässäni jo ekalla tapaamisella.
yhden sitten lopulta kelpuutin mukaan meidän sakkiin! ;) Netistä löytyi. Muita innokaita löytyi bileistä, urheilun parista, kaverin kautta jne.
että tuo epätoivoisuus ei kyllä ole mikään hyvä asia, se on varmasti vain haitaksi, ei ne lapset!
t.6
olin jo välillä epätoivonen. Itseasiassa jo luovutin ja ajattelin että elän yksin loppuelämäni. Matchin (jonne kaverini sai minut suostuteltua) kautta sitten tapasin rakkaan mieheni. Naimisiin menimme reilun vuoden seurustelun jälkeen. Tsemppiä sulle!
Ihan oli nuorempi esimies joka lopulta otti koko paketin, 3 lasta 6-15v!! Nyt on vielä pieni koululainen yhteisenä pahnanpohjimmaisena:)
Se on niin miehestä kiinni, mun kohdallani hän ei edes miettinyt etteikö lapset mahtuisi kuvioon vaikka toki kaipasimme varsinkin silloin alussa omaa aikaa. Sitä saa järjestämällä, edelleenkin lomaillaan kaksin pari kertaa vuodessa (1-4 vrk)
Suomi24:stä siis. Ja ihanan löysinkin, 2 lapsen yh-iskän :)
Tätini tansseista