Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä pääkaupunkiseudulla auton ruostehitsausta? Suosittele paikkaa.

Vierailija
21.02.2011 |

Hölmöä kysyä tällaista asiaa vauvapalstalla, mutta kun ei muutakaan tähän hätään keksi. Onko kenelläkään kokemuksia esim. Helsingin ruostehitsaus -nimisestä paikasta?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hölmöä kysyä tällaista asiaa vauvapalstalla, mutta kun ei muutakaan tähän hätään keksi. Onko kenelläkään kokemuksia esim. Helsingin ruostehitsaus -nimisestä paikasta?

kannattaa välttää

Vierailija
2/13 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa välttää

Nyt teidän pitää mennä Pärnäsen korjaamolle molle molle molle.

Siis mene jollekin vähän tasokkaammaalle korjaamolle, niin vältyt reklamoinnilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vaan se ongelma, että keskimääräinen autohitsaus laadukkaalla korjaamolla on yleensä hinnaltaan huomattava kulkineen arvosta.

Vierailija
4/13 |
19.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia esim. Helsingin ruostehitsaus -nimisestä paikasta?

Olen omaa autoa korjauttanut ja hyvin on mennyt.

puolen metrin suikaleen oli joutunut laittamaan ja 180€ kustansi.

Kannattaa käydä näyttämässä ensin ja kysyä mitä sille kannattaa tehdä, minulle esim tuli järkevämmäksi vaihtaa isompi pala peltiä kerralla kuin pelkkä reiän hitsaus. Nyt ei tarttee huolehtia alahelmapellin ruostumisesta piiitkäään aikaan.

Vierailija
5/13 |
21.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenelläkään kokemuksia esim. Helsingin ruostehitsaus -nimisestä paikasta?

Olen omaa autoa korjauttanut ja hyvin on mennyt.

puolen metrin suikaleen oli joutunut laittamaan ja 180€ kustansi.

Kannattaa käydä näyttämässä ensin ja kysyä mitä sille kannattaa tehdä, minulle esim tuli järkevämmäksi vaihtaa isompi pala peltiä kerralla kuin pelkkä reiän hitsaus. Nyt ei tarttee huolehtia alahelmapellin ruostumisesta piiitkäään aikaan.

todella huonot kokemukset kyseisestä puljusta..

ei myöskään ole ennakkoperintärekisterissä eli pyörittänee pimeästi koko puljua?

Vierailija
6/13 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

autopistecomissa on kohtuu hinnat .  hakevat ja palauttavat auton kotiovelta 

jos et pääse itse autoa viemään . ruostehitsaus.fi :stä löytyy heidän yhteystiedot

Vierailija
7/13 |
30.01.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö löydy muita? Tuo taitaa olla lopettanut?

Vierailija
8/13 |
16.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salossa itse olen autojeni ruostekorjaukset ja huollot teettänyt. Fasesta bongasin, Salon autohitsaus nimisen firman. Eipä tuo välimatka ihmeellinen ole kuitenkaan. Junalla tulin takaisin Hesaan. Kokonaisuudessaan paljon edullisempaa korjausta mitä pääkaupunki seudulla. Todella tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
9/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko mitään muuta paikkaa, ei viitsi lähteä turkuun asti

Vierailija
10/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan ruostehitsaus on hyvä!

Vierailija
11/13 |
05.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järvenpäässä on paljon hyviä, jos jaksat tänne asti posottaa (Lahden motaria). Googlaa. Nopea, edullinen ja katsastuksen läpäisevä työ. Joissain paikoissa on vain käteismaksu, mutta saat kustannusarvion ja kuitin. Yhden, kahden äijän pajoja. Katsastusasemia myös useita, ei tarvitse varata aikaa.

Vierailija
12/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaan ruostehitsaus oli siinä mielessä hyvä, että työn voi tehdä myös itse. Pitää tietysti osata hitsata, mutta ei se vaikeaa ole. Tulee paljon halvemmaksi tehdä itse, kuin teettää työ jollain ulkopuolisella.

Vierailija
13/13 |
22.09.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huugo Sörsselssönin autokorjaamo,homma toimii.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän