Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin yh:n tytär kertoi että hänen äitinsä oli huutanut hänelle

Vierailija
21.02.2011 |

usein että "vedä hirteen itsesi".. Mitä siihen voisi tehdä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanko on naapurin yh:llakin mennyt joskus hermot!?

Vierailija
2/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertoisitko nyt ensin, että kuinka vanha tämä tyttönen on. onhan se eri asia sanoa tuo alle kouluikäiselle kuin täysin raivostuttavalle 17-vuotiaalle, joka on mahdollisesti ensin ärsyttänyt äitiä kaikin mahdollisin keinoin.

Jos taas tytössä ei ole mitään vikaa, niin keskustelisin ensin tuon äidin kanssa ja kertoisin, että olen kuullut itse hänen huutavan niin. Kyselisin, tarvitsisiko apua. Jos jatkuu ja lapsi tosissaan mielestäsi kärsii, niin sitten sinun on tehtävä ls-ilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en IKINÄ, koskaan huutaisi lapselleni noin.

En voisi sanoa lapselleni edes, että "turpa kiinni" niinkuin jotkut ihan avioliitossakin olevat sanovat lapselle..

Mun mielestä ap:n viesti kuulostaa siltä, että tyttö voinut itse keksiäkin jutun? Eikai nyt oikeesti kukaan noin daiju oo et lapselleen noin sanoisi :o

Vierailija
4/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en IKINÄ, koskaan huutaisi lapselleni noin.

En voisi sanoa lapselleni edes, että "turpa kiinni" niinkuin jotkut ihan avioliitossakin olevat sanovat lapselle..

Mun mielestä ap:n viesti kuulostaa siltä, että tyttö voinut itse keksiäkin jutun? Eikai nyt oikeesti kukaan noin daiju oo et lapselleen noin sanoisi :o

Ikävä kyllä on... meidän äipällä on ihan kunnon työpaikka ollu mutta sosiaaliset taidot ja ote omaan elämään ja ihmissuhteisiin ihan nolla. Muille on mielin kielin mut kotona rähjää miten taitaa..

no onneks voi lapset isompana valita kenen kans on tekemisissä - ei tarvii tuota käytöstä siirtää seuraavaan polveen

Vierailija
5/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin mukavaa ja fiksua, mutta lapsilleen huutaa kurkku suorana iltaisin. Tämä tyttö on 10v.

ap.

Vierailija
6/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

S..tanan huoran penikka! :DDD

Eikä ollut edes yh. mutta taisi olla vähän hermot kireällä.

Vierailija
7/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloituksia tänään...ettei vaan sattuisi olemaan jonkun yh-kammoisen nyxän teemapäivä.

Vierailija
8/8 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tuo on totta!

mutta ei tuolle voi mitään tehdä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kaksi