Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Raskaus ja hierooja

Vierailija
21.02.2011 |

Eli siis milloin hieroojalle menossa tarvii ajatella/otta huomioon raskaus? Vaikuttaako se jotenkin? Hartiat ja yläselkä on ihan jumissa,pitäis mennä hieroojalle. Pienellä paikkakunnalla, tuttu hierooja,en haluaisi vielä kaikkien tietävän (todella kova juoruumaan toisten asioita,mut todella halpa).... nyt mennään viikoilla 13+

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin molemmissa raskauksissa melko loppuun asti hierojalla. Niskan ja selän pystyy hieromaan vatsalla maaten niin kauan kun pystyy vatsallaan olemaan. Sen jälkeen hierontapedin etuosan saa muunnettua niin, että niskaa ja yläselkää voi hieroa istuen. Yllättävän rennon asennon siinä istuenkin saa.

Vierailija
2/3 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietipä näitä:

- pystytkö mukavasti makaamaan mahallasi sen hieronnan ajan

- pystytkö antaa sen hieroa sun alaselkää ilman että tuntuu mahan puolelta ikävältä kun masu painuu lyttyyn?

Jos noissa ei oo ongelmaa niin tervemenoa vaan.

Käytännössä varmaan ekana tulee vastaan se, että siitä mahan kohdalta selästä hierominen puristaa ikävästi.

Tietysti voit sanoa hätävalheena vaikka että on ilmavaivoja ja sen takia et halua liian kovaa hierottavan siltä kohdalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kauan voi olla mahallaan kun itsestä hyvältä tuntuu. Voi tietysti jo noilla viikoilla tuntua ikävältä jos kovasti selästä painetaan...Minä sijassasi kyllä kertoisin raskaudesta ja vihjaisin hierojalle hienovaraisesti, etten toivo tietoa vielä leviteltävän.

Kylkiasennossa hieronta onnistuu varmasti myös asiansa osaavalta hierojalta. Minä kävin koko raskauden ajan (valtavan) kaksosmahani kanssa hieronnoissa kerran kuussa, viimeisen kerran pari viikkoa ennen synnytystä. Kylkiasento ei ollut ihan niin mukava kun mahallaan pötköttely, mutta tärkeämpää oli saada ne jumitukset pois :)