Äitiä ikävä :´( mulla olisi asiaa äidille..
miten voi edelleen tulla välillä äitiä niin ikävä, että itkuksi menee:´(
Äiti kuoli 5v sitten ja olisi nyt täyttänyt 52v jos eläisi.
Äiti olisi niin hirvittävän ylpeä mummo 1-ja 3-luokkalaisille lapselleni ettei kukaan.
Se ikävä ja itku mikä välillä tulee, se on jotenkin ihan erilaista kuin mikään muu ikävä tai itku, se kumpuaa tuolta jostakin sisikunnasta ja sielun perukoilta, ihan kuin olisi pieni tyttö jälleen.
Äiti, toivon sydämestäni, että näet ja kuulet lasteni touhuja ja kasvamista, minulla on sinua ihan hirveä ikävä, kaikki jäi ihan kesken meidänkin välillämme.
Lohduttaudun sillä ajatuksella ja muistolla kun havahduit viimeisenä iltanasi tähän maailmaan aina välillä ja yhtenä sellaisena hetkenä ehdin sanoa rakastavani sinua ja sinä, sinä vastasit minulle samoin vaikka lausekin jäikin kesken kun vaivuit taas jonnekin "tuolle puolen".
On vaan niin ikävä juuri nyt.
Kommentit (6)
Huhtikuu 2010
Soitin sinulle kun tiesin sinun tulleen töistä kotia. Juteltiin ja vaihdettiin kuulumisia, sitten sanottiin "soitelleen uudestaan ". Äiti rupeaisi laittamaan koirille ruokaa ja minä seuraamaan jääkiekkoa.
En saanut sinuun enään yhteyttä olleenkaan...Poliisit tulivat seuraavana päivänä kertomaan viestin... " On löydetty kuolleena kotoaan puhelinkädessä... "
Äitini kuoli melkein heti puhelumme jälkeen. Hän oli 55 vuotias. Sydän petti yllättäen.
Äitiä ikävä.Mies 35v.
koittakaa jaksaa! sitä toivoisi äitinnekin!!
Hänkin olisi ollut ihana vaari lapsenlapsilleen. Ymmärrän oikein hyvin ikäväsi. Minuulakin on veljeä ikävä. Kyllä äitisi teidät näkee, ainakin niin on hyvä ajatella.
tuli silmään....Oma äiti vielä elossa, mutta ehkä sitä kuolemaa jo vähän pelkää kun hän on jo yli 70v.
halaus, onneksi äitisi on ollut niin rakas että häntä noin kaipaat!
Huhtikuu 2010
Soitin sinulle kun tiesin sinun tulleen töistä kotia. Juteltiin ja vaihdettiin kuulumisia, sitten sanottiin "soitelleen uudestaan ". Äiti rupeaisi laittamaan koirille ruokaa ja minä seuraamaan jääkiekkoa.
En saanut sinuun enään yhteyttä olleenkaan...
Poliisit tulivat seuraavana päivänä kertomaan viestin... " On löydetty kuolleena kotoaan puhelinkädessä... "
Äitini kuoli melkein heti puhelumme jälkeen. Hän oli 55 vuotias. Sydän petti yllättäen.
Äitiä ikävä.
Mies 35v.