Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Esko Eerikäinen: paluuta entiseen ei ole, ikävöin vain Victoriaa!

Vierailija
21.02.2011 |

Eskossahan taitaa tosiaan olla selkärankaa ja "munaa". Uusimmassa blogissaan mies kommentoi Martinan kertomaa ikävää:

"Myrskyn vesilasiin yritti Rouva herätellä taannoisissa blogeissa kertomalla ikävästä?? Vahinko on tapahtunut, eteenpäin olen mennyt ja ainoa ketä minä ikävöin on Victoria kun olen poissa hänen luotaan, joten turha ikävöidä tai haikailla mitään, koska paluuta entiseen ei enää ole."

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko vaikuttaa erityisesti nyt Martinasta erottuaan yllättävänkin järkevältä tyypiltä. Hieman vielä ne mustaksilakatut kynnet ja linttaan astutut Uggit tökkii erityisesti kun kaveri on jo nelikymppinen, mutta täytyy myöntää miehen ajatusten olevan kyllä kypsiä ja kannanottojen diplomaattisia.

Esko selkeästi oli tämän julkkispariskunnan sydän ja aivot. Eiköhän se Martinakin vielä tule tajuamaan keväthuuman mentyä ohi, mitä menetti.

Vierailija
2/5 |
22.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta varmasti hyvä ikä miehelle, ei siinä mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on mun tuleva mies!!;D

Vierailija
4/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko vaikuttaa erityisesti nyt Martinasta erottuaan yllättävänkin järkevältä tyypiltä. Hieman vielä ne mustaksilakatut kynnet ja linttaan astutut Uggit tökkii erityisesti kun kaveri on jo nelikymppinen, mutta täytyy myöntää miehen ajatusten olevan kyllä kypsiä ja kannanottojen diplomaattisia.

Esko selkeästi oli tämän julkkispariskunnan sydän ja aivot. Eiköhän se Martinakin vielä tule tajuamaan keväthuuman mentyä ohi, mitä menetti.

Vierailija
5/5 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esko on mun tuleva mies!!;D

Mä haluun sen kanssa! Eskoooooooooooo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän