Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miksi useimmat vauvan pussilakanat ovat 110cmx120cm, eivät sovi äp:n täkkiin??

Vierailija
21.02.2011 |

mitä ihmettä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanassa on toisessa reunassa 30cm ylimääräistä. Ovathan sitten samat lakanat sopivia seuraavaan isompaan peittoon.

Vierailija
2/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pussilakanassa on toisessa reunassa 30cm ylimääräistä. Ovathan sitten samat lakanat sopivia seuraavaan isompaan peittoon.

joka on 30cm leveämpi ja saman pituinen??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ongelma tuo nyt on? Ihmiset haluavat ostaa lapselle peittoja ja lakanoita, eikä kaikille kelpaa tuollainen "ilmainen" peitto kuitenkaan, monilla jää kokonaan käyttämättä.

Meillä äp-peitto on käytössä ja olen ostanut ihan tavallisista kaupoista oikeankokoisia lakanoita mm. finlaysonin valmistamia. Ihan helposti voi vain jättää ne vääränkokoiset ostamatta eikä tule mitään ärsytystä, näppylöitä ja kiukkua.

Vierailija
4/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mulla ei oo ikinä ollut ongelmia lakanoiden kanssa. Vauvapeittoon on ollut siihen sopivia lakanoita. Ja peitto on ollut ihan se äp:n peitto. Kai ne pakkauksen lakanat ainakin siihen peittoon käy?

Ja seuraava peittokoko on se lasten peitto, siihen on luonnollisesti hankittava siihen sopivat lakanat. Ja kouluikäisille käy sitten jo aikuisten koko peitossa ja sitä myötä isot tavalliset lakanat.

Totta kai lakanat on liian suuret, jos laitat peittoon liian suuria lakanoita. Mutta joka koolle on kyllä sopivia lakanoita olemassa, kannattaa käyttää niitä sopivia, jos haluaa sopivia lakanoita käyttää.

Vierailija
5/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua mitenkään ärsytä, vaan ihmetyttää :)

kun ovat niin isoja ja tietysti pieniä siihen seuraavaan kokoon.

ap

Vierailija
6/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua mitenkään ärsytä, vaan ihmetyttää :)

kun ovat niin isoja ja tietysti pieniä siihen seuraavaan kokoon.

ap

Ostin hemtexiltä ihania lakanoita ennen lapsen syntymää ja äp:n tuloa. En edes tiennyt että niissä ei ole stantardi mittoja. Ihmettelin kovin. Seuraava peitto on näihin lakanoihin aivan liian iso.

Vierailija
7/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silloin tietenkin mitat saattaa olla jotain ihan muuta kuin Suomessa. Koitapa ostaa vaikkapa Saksasta omaan tyynyysi tyynyliina. Ei kuule onnistu, jos sopivan haluat.

Eli ei suurin osa lakanoista ole väärän kokoisia, vaan ootte nyt käyttäneet eri maan standardeja.

Vierailija
8/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mua mitenkään ärsytä, vaan ihmetyttää :) kun ovat niin isoja ja tietysti pieniä siihen seuraavaan kokoon. ap

Ostin hemtexiltä ihania lakanoita ennen lapsen syntymää ja äp:n tuloa. En edes tiennyt että niissä ei ole stantardi mittoja. Ihmettelin kovin. Seuraava peitto on näihin lakanoihin aivan liian iso.

yksi on Liberon, yksi Stockan ja muista en tiedä. Näitä lakanoita on yhteensä ja yksi on äp-täkkiin sopiva, yksi siihenkin auttamattoman pieni ja KUUSI noita liian isoja, 110cmX120cm.

ap

Vierailija
9/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mä menin ostaan vauvan pussilakanasetin, niin se äp peitto oli niihin liian iso! Eli lakanat ihan liian pienet...

Vierailija
10/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ompelet ne lakanat kapeammiksi tai ostat varapeiton eri kokoisena? Luulen kyllä, että ne liian leveätkin lakanat pysyvät ihan hyvin peiton päällä.

Vierailija
11/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ompelet ne lakanat kapeammiksi tai ostat varapeiton eri kokoisena? Luulen kyllä, että ne liian leveätkin lakanat pysyvät ihan hyvin peiton päällä.

kun ei se nyt kuitenkaan niin justiinsa ole vauvan lakanoiden koko...toisissa lakanoissa vaan sellainen kuosi, että kärsii pahasti, jos 30cm sivusta lähtee pois. mutta joo, ei tämä siis mikään ongelma ollut, kunhan ihmettelin. mutta hyvä nyt tietää, että jos itse ostan vielä lakanoita vauvalle, niin tarkistan koon!

ap

Vierailija
12/12 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

peiton koko on muuttunut vuosien saatossa. Vajaa 10cm eroa uusilla ja vanhoilla peitoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi