¤¤¤LOKAKUISET SUNNUNTAIHIN 23.10.05¤¤¤
Kommentit (30)
Tänään supistellut aamusta alkaen kiihtyvällä tahdilla ja nyt tuntuu jo kivuliailtakin, väli nyt jotain keskimäärin 8 minuuttia! Ja reilu tunti sitten alkoi tulemaan vaaleanpunertavaa ja venyvää limaa oikein urakalla (sori ällö kuvaus) joten olisikohan limatulppaa? Eli pääsisiköhän tästä ensi yönä tositoimiin?!
Autss, taas yksi kivulias supistus!
Palailen ilmoittelemaan jos lähtö tulee, jos ehdin ;)
TA1KA 40+1
Piti vaan tulla oikaisemaan SINILAINEN, että en se ole minä, joka on lähdössä käynnistykseen aamulla (joku oli, en muista kyllä kuka). Mulla on kyllä aamulla se yliaikakontrolli, jonka toivoisin johtavan käynnistykseen, mutta ilmeisesti se on aika epätodennäköistä.
Mulla on koko päivän ollut aika outo olo. Turvotus on iskenyt nyt toden teolla minuunkin, vaikka tähän asti se on ollut vähäistä, olen ihan tönkkö jaloista ja käsistä. Lisäksi sellainen vähän huimaava olo, ei paljon viitsi olla seisaaltaan. Olisko verenpainetta? Vähän tuntuu orvolta nyt olla kaksin pojan kans kotona kun mies on iltavuorossa. Onneksi aamulla pääsee lääkärille. Ei muuten supparin supparia koko päivänä.
[b]TA1KA:[/b] Mullakin aamulla suppaili 10 min välein, mut sit loppui... Piti päästä nukkumaan päikkäreille, kun tuli kamala väsymys ja oksetti...
Nyt tuossa äsken mullakin sit näytti tulevan sitä limaa (yök) jossa seassa verta!!! Eli limatulppa irtoamassa... JEE...!!! Supisteluja ei ole vielä kuitenkaan alkanut tuleen tiheesti. Mutta katsotaan tuleeko lähtö yöllä?!!
Mies oli kuitenkin sitä mieltä, ettei kai se vielä synny??!! =D
Meen nyt huilaamaan taas sohvalle.
-Kaisa-
Eikun pinoon vaan! Koko päivä menny mummoloissa ja nyt vasta ehdin koneelle. Flunssa onneksi tuntuu ehkä vähän helpottavan, eli voisin lähteä synnyttämään :) Ja viime yönä sain hyvät yöunetkin, niin olis virtaakin!
Kaisa ja TA1KA: Kuulostaa siltä että pääsisitte pian tositoimiin, tsemppiä! Vaikka käykin vähän kateeksi...
Tänään mulla tullu jopa muutama aika napakka supistus, ei voi sanoa, että kipee, mutta melkein ja alaselkä on kipee. Mutta en pidä toiveita kovin korkeella, kun sitten kuitenkin ottaa päähän, kun ei mitään tapahdukkaan. Selkäkivut voi johtua toki monesta muustakin asiasta, kun tämä mahakaan ei ole ihan sieltä pienimmästä päästä...
Ei muuta kun roppakaupalla supistuksia kaikille jäljellä oleville lokalaisille :) Ja tsemppiä, koitetaan jaksaa!!
Joh@nna 39+3
Hyvältä kuullostaa teidän tilanne!! Ponnistelkaa meidän muidenkin puolesta! Itsellä tuntuu, ettei tosiaan tästä päästä tämän kuun puolella mihkää synnyttää.. Tulin just saunasta meidän pikkuneitien kans, aikaiseksi on saatu muutama pikku suppari, mutta ne on näitä harkkareita vaan, joista ei oo mihkää... *minäkö kade*
noh, eihän ne vauvat yleensä oo massuun jäänyt, mutta........ vois silti jo tulla..!
dem@ 39+2 edelleen
väsyttää kyllä tässä jo, ehkä sitä vaan pitäisi mennä nukkumaan jo kohta.. jos joku keksii, miten saa ajatukset pois pyörimästä oman navan ympäriltä, niin ehdotuksia otetaan vastaan, tässä kun voi huonolla tuurilla mennä vielä lähes kolme viikkoa ennen kuin vauva on maailmassa...
Dem@:
väsyttää kyllä tässä jo, ehkä sitä vaan pitäisi mennä nukkumaan jo kohta.. jos joku keksii, miten saa ajatukset pois pyörimästä oman navan ympäriltä, niin ehdotuksia otetaan vastaan, tässä kun voi huonolla tuurilla mennä vielä lähes kolme viikkoa ennen kuin vauva on maailmassa...
Oli pakko tul tsempittää sua! :)
Meillä vauva huutanu koko päivän, 2 h nukkunu klo 8 jälkeen yhteensä ja edelleen huutaa ku syötävä :(
T:neiti21
kai se tästä joskus.. toivottavasti teillä helpottaa nuo ilmavaivat ja mikä tahansa mikä huudattaa vauvaa.. täytyy vähän viel syödä jotain, ja mennä sit nukkuu.. aamulla saa taas herätä pettyneenä kun vauva on päättänyt jämähtää massuun viime tippaan asti.. hyvää yötä joka tapauksessa, toivottavasti pikku prinsessa antaa sun edes vähän nukkua ens yönä!
masentaa niin vietävästi, kun ei sitä lähtöä tuu. Meinaa vaan itkettää koko ajan ja pää hajoo, oon siis yksinkertaisesti niiiiiiiiin huonolla tuulella, etten ole edes viittiny käydä ilmoittautumassa :´(.
[b]Nasuli[/b]: Kiitti kun käyt mua täällä välillä tervehtimässä :). Siitä sun sairaalaan lähdöstä olen yrittäny ammentaa voimaa, eihän sitä koskaan tiedä, milloin " aika koittaa" . Nyt jopa sain jotain sairaalakassiin pakattavaa hakettua esille. Olen kuitenkin varma, että vielä ne tuossa 2 viikkoa lötköttää ;-/.
Huomenna neuvola, jossa ei tapahdu yhtikäs mitään. Tympii sinnekin mennä.
[b]Ninnuli[/b]: Toivotaan, että alkavat pikkuhiljaa käynnistellä sun synnytystä, on tää loppuodotus niin syöpästä! *bd bd* Tsemppiä huomiselle ja yritä nyt ihmeessä saada lääkärit vakuuttuneeksi sun raskauteenkyllästymisolosta (lue: väsyttää/olo huono/ei jaksa ect.) ;-)
Mutta mullapa ei muuta. T.O.S.I omanapaista tekstiä, mutta nyt ei muuta jaksa. Pakko laittaa perssilmä kallelleen ja toivoa, että huomenna ois parempi päivä!!!
[B]neiti21[/b]: Voimia pikkuisen kanssa! Varmaankin hänellä on kovasti vatsanväänteitä ja ne itkettävät. Meillä tytöllä oli koliikki reilut 3 kk:ta ja ymmärrän hyvin, kuinka raskasta on, kun itkuun ei mikään auta. Anna isinkin välillä hoitaa ja kantaa ja yritä mennä vaikka toiseen huoneeseen levähtämään korvatulpat korvissa. VOIMIA!!!!!!
Mutta nyt: Hyvää yötä!!! [b]TOIVOTTAVASTI MONI SAA LÄHDÖN SYNNÄRILLE YÖN AIKANA!!!![/b]
*Raskauteen kyllästynyt Vallu-lyllerö*
Pääsis jo lähtemään, kun tuntuu ettei ole mitään tekemistä eikä oikein jaksa mitään tehdäkään. Pitää varmaan hiukset lähteä värjäämään, että tänkin illan saa kulumaan. Nyt sii tietenkin odottaisin, että vauva syntyiski vasta ens viikonloppuna niin ei miehen tarttis töistä olla pois kun itse olen sairaalassa. Sais mieskin sitten olla kotona pidempään vauvan kanssa. Toisaalta Jumbo avataan torstaina ja haluaisin sinnekin päästä ja sehän nyt ei onnistu ku vain jos vauva on syntyny ja ollaan jo kotiuduttu. Plääh, miksei voinut syntyä nyt viikonloppuna. Jostain jos löytäis lisää potkua tähän loppuraskauteen.
On tää pino kyl ihan mielettömän lyhyt. Tuli tossa mieleen, et eikös Urkki menny tänään Jorviin?? On tainnu jäädä sinne.