¤¤¤LOKAKUISET SUNNUNTAIHIN 23.10.05¤¤¤
Kommentit (30)
Juuri meinasin pinon aloittaa, mutta [b]Valencia[/b] kerkesi mua ennen :)
Täällä on koitettu nukkua yö, mut supisteluihin on tullut herättyä aamuyöstä! Ja ihan tuntuvia ne onkin.
Aloin tuossa äsken jo katsomaan kellosta aikaa ja niitä tuntui tulevan 10min. välein.
Testasin taas pissin ja muut ok, mut nyt näkyi selkeesti olevan verta joukossa!! Eli kaippa se enteilee jo aikalailla!!
Ja nyt väliä oli suppareissa vaan 7min.
Että eipä muuta kuin nyt seuraamaan tilannetta ja koitan saada aamupalaa suuhun ja mennä suihkuunkin vielä.
Täällä on jo muuten ensi lumi maassa!!! Ihan hullua, että jo nyt. Mut onneksi kerkee sulamaan pois, kun miehen piti haravoida takapihakin vielä.
Kaisa ja jo [b]40+0[/b]
ONNITTELUT TASIKSESTA!!!
Jospa se sinäkin saat täsmällisen nyytin ;)! *bd bd bd* Hyvältä kuulostaa!!!!!!!!!
Kiitos [b]Valencia[/b] ja toivotaan :)
täällä vielä. Ei ollut apua ässistä eikä ällistä ja nyt on pakko myöntää että itsekin on turhautunut. Me kun pantattiin ja pihdattiin tätä " kivaa" (tai ehkä tällä hetkellä ei-niin-kivaa) ässää, kun mies oli niin varma että heti syntyy jos harrastetaan seksiä. Blaah. Ihan turhaan.
VALLU jep omat enkathan tässä meni nyt sitten rikki, mutta nähtäväksi jää kuinka monellä päivällä. No joskus näinkin. Meillä kanssa salaa toivottiin pikkkuista vaaka-vauvaa. Tyttö on vaaka ja poika skorppiooni ja jos noihin horoskooppeihin olis yhtään uskominen niin kyllä meidän pojalta vaan huomattavasti enemmän löytyy kärsimättömyyttä ja temperamenttia.
KAISALLE ja URKILLE erikoispeukutus. Hyvältä näyttäisi kummankin kohdalla :) Toisaalta tämä tarkoittaa sitä että pino lyhenee entisestään. No eipä mahda mitään ;)
Omassa olossa ei uutta. Supistanut 2 kertaa nyt aamulla mutta missä on tehot? Ei tunnu oikein missään ja jos tuntuu niin hyvin vähän aikaa ja se on siinä. Höh. Kovasti tekisi mieli nähdä jo pikkukaveri eikä sitä oikein osaa asennoitua siihen että nauttisi viimeiset päivät isosta masusta. Miksi ihmismieli on näin malttamaton????
Sinilainen 39+4
Jopas on hiljaista! Aamulla heräsin vatsakipuun ja vatsaa on nipistelly ihan kiitettävästi. Jos vaikka olis vatsan tyhjennys juuri ennen synnytystä. Juupa juu, saas kattoo. Tänään taas sellainen päivä, et tuntuu ettei tää raskaus pääty ikinä.
Tänään tasis, enään viikko laskettuun. Oon vaan niin kypsä tähän kotona oloon noiden lasten kanssa, kun toisella on niin hirvee yskä, ettei voi edes ulos mennä ja sataahan tuolla vettäkin jatkuvasti. No huomiseks on luvattu lunta.
Kaikki muut taitavat olla laitoksella. Missäs TYTTILII??? Joko olet tunnistanut mut? Et kai vaan ole laitokselle lähteny ilman mua?
No nyt mun pitää lähtee auttaa ruuan laitossa.
Suppareita!!!!!
Hennajo 39 tasan
Ollaan samoilla viikoilla hennajo ;) Milloin se meidän vuoro tulee???!!!?? Ei pientä kärsimättömyyttä ilmassa, ei... Eilisillan tsemppasin jo tuota masuasukkia kun myllersi niiiin hirveenä masussa. On silläkin jo varmaan olo, että vois jo tulla. Pääsis jo halailemaan ja suukottelemaan omaa rakasta.. huoh.. kova on kaipuu jo!
KAISALLE ekstratsempit! Toivotaan, että teillä on nyytti pian sylissä :)
HOROSKOOPEISTA: meillä mies toivoi, että vauva olis syntynyt vaaka-aikana. Mie itse olen skorppari ja kuulemma joskus (joskus joo joo) " vähän" itsepäinen ja vaikea persoona. Nyt se tuskastelee, että miten hän pärjää kahden skorpioninaisen kanssa :D Sanoi kyllä, että raskausajan olen ollut melko " seesteinen" , että johtukohan ne aikaisemmat mielialan vaihtelut sitten pillereistä vai johtuukohan tämä rauhallisuus raskaushormoneista. Vaikea mennä sanomaan... Taitaa olla pillerimerkin vaihto edessä jos taas alkaa mielialan vaihtelut kun ne aloittaa.
Tänään on tiedossa kakkua ja kaikkea ihanaa! Mennään käymään kummitytön synttäreillä jee jee! Kukaan ei olekaan moneen päivään tarjonnut täällä mitään hyvää.. *vink vink* kröhöm.. en oo herkkuperse en! ;)
Kielo 39+0
Tuossa klo 10 jälkeen ne loppui!!! Ei enää suppaile :' (
Kävin kuumassa suihkussa rentoutumassa ja oli ihanaa olla siellä... Ja olisin edelleenkin, mut tuli yhtäkkiä ihan kamala olo. Meinasin oksentaa suihkukoppiin! Ja äkkiä sieltä sit pois etten oksenna sinne.
Tässä nyt hetken olen koneella ja mietin et mitäs teen... nälkä olis, mut ei kuitenkaan tee mieli mitään. Oksettaa ja on jano! Eli juon jotain... hyvin yksinkertaista ;)
Ja voisin mennä päikkäreille, kun kerran nukuttaa ihan kamalastikin, et jaksaa sit lähteä synnyttämään, jos lähtö tulee tänään.
Vauva jaksaa kuitenkin venytellä jäseniään masussa! Kaippa se alkaa valmistautumaan ;)
-Kaisa-
Taustalta päätin taas hypätä kehiin..
Olikos se Kaisa, jolla oli niitä suppareita; tsemppiä vaan, ehkäpä tulokas tosiaan syntyy täsmällisesti LA:na.
Tänne ei vielä kummempaa. Eilen rehkin jonkin verran, sahailin ja naulailin taulunkehykset. Tirautinpa kunnon itkutkin, kun loukkaannuin miehelle aika pikkujutusta. Millään ei vaan meinannu itku loppua, millastakohan lienee se synnytyksenjälkeinen herkkysaika, huh huh. No suppareita ei itku kuitenkaan aiheuttanut, toisin kuin ainakin mulle kova nauraminen aiheuttaa. Illalla pitkästä aikaa äSSäiltiin, mut eipä siitäkään kummosta seuraamusta tullu.
Limatulppaa olin eilen tosin bongailevinani, mut saatto olla vaan paksua valkkariakin. Kuvailua: Oli paksua, vaaleaa, ehkä aavistus punertavaa sävyä muttei mitään veriviiruja. Ei mitenkään sitkasta. Aiemmin on tullu ajoittain hiukan sellasta kirkasta sitkeää limaa pienissä määrin. Sorry kuvailut, mutta kuulostaako teistä kumpikaan limatulpalta?
Meidän talosta hajos hissi ja huomenna ois tulossa huoltaja. En tiiä miten kauan menee, että toimii taas. Ei siinä mitään, mutta asutaan 6.krs ja mietin jo, että miten portaiden laskeutuminen onnaa, jos synnyttämään lähtö koittaa ennen hissin korjausta. Toisaalta hyvä että korjataan, ikävämpi ois jäädä synnytystuskissa hissiin jumiin pitkäks aikaa. (Pari kertaa pienen ajan sisällä hissi on jättänyt jonkun jumiin ja nyt jarrut on sökönä). Toisaalta tuo rappusten ravaaminen vois tehä hyvääkin ja huomenna ois vielä taloyhtiön haravointitalkoot, sit tiistaina vois pikkunen vaik syntyä. Vähän tyhmää tietysti tällanen suunnittelu, kun eihän synnytystä todellakaan voi itse määrätä. Mutta epätietoisuus tuskastuttaa.
39+5
Yöllä tuli nukuttua aika huonosti.Liikaa vauhtia eilen, joten vauva liikkui vilkkaasti ja supisteli 10min 3h ajan kipeesti.Oli jotenkin tukala olo.:( Nukuin vaan 6h yöllä.
Käytiin ulkoilemassa aamupäivällä.Aika kolea sää.Hirvee painontunne alhaalla ja pissahätä-olo puolimatkassa.Hieman liian pitkä kävely kai.
Limatulppaa olen nyt bongannut yöllä ja tänään...
HÖMÖTINTTI kuulostaa enempi runsaalta valkovuodolta.
Mutta taidanpa mennä hieman lepäilemään.
ponnyt 40+5 ja masunasukki
Täällä tulee räntää, masentavaa! Sain miehen taivuteltua vaihtamaan talvirenkaita mun autoon. Hänen autoonsa tarttis ostaa uudet vielä. Toivottavasti ei tule lähtö sairaalaan kovin pahalla kelillä, kun hän ei kuulemma aio kelistä ja renkaista huolimatta mun autolla ajaa sairaalaan (kun hänellä automaattivaihteet, mulla ei...). Sanoin et vauva tuodaan sit ainakin kotiin nastarenkaat alla, oli auto kenen tahansa!
Voi KAISA, toivotaan että sun supparit tulee pian takaisin entistä tyjympinä, että saisit vauvan ihan täsmällisesti ja sunnuntailapsen vielä...
Mulla on takana loistavasti nukuttu yö. Sekään ei kyl enää paljon lohduta, mieluummin olisin valvonut suppareiden kourissa. Poika oli mamman luona yökylässä (tai on siellä itse asiassa vieläkin) ja sit oli tietty illalla sellainen olo että nyt pitäis sit synnyttää kun on lapsenhoitokin järjestyksessä. Ei paineita... Käytiin saunassa ja saunan jälkeen huomasin omituisen jutun: Mulla oli toinen jalka ihan turvoksissa. Ei kai sinänsä mitenkään ihme mut miks vaan toinen? Ihmettelin sitä siinä koko illan ja kuvittelin kaikkea kamalaa ja sit alkoi vauvan iltashow. Se alkaa olla ihan hirveetä möyrinää, itkua melkein väänsin kun niin paljon sattui selkään, mahaan ja alapäähän. Oli siinä joukossa kai suppareitakin ja vauvan rauhoituttua vielä muutama ihan selkeä. Yhteen asti valvoin ja odottelin josko tahti kiihtyisi mutta hiipuihan se taas! Sit nukuin kuin pieni porsas, kerran kävin vessassa ja heräsin vasta kymmenen jälkeen! Ja nyt taas olo mitä mainioin. Ja jaloista sen verran et tilanne näyttäis vähän tasoittuneen, toinenkin on tullut paksummaksi...
No, huomenaamulla pitäis mennä sinne yliaikakontrolliin, toivotaan että jos eivät käynnistä niin ainakin ronkkisivat niin kunnolla et alkais tapahtua.
Suppareita meille kaikille toivoen
Ninnuli rv 41+3
Eipä oo lähtöä tullu mullekaan, mut huomenaamulla onneks pääsen käynnistykseen. On kyllä ollu paljo parempi mieli perjantain jälkeen, vaikka kyllähän se vauvan koko vieläkin hirvittää... Täytyy huomenna vielä kysellä lääkäriltä mitä mieltä hän on. Tietäs vaan etukäteen kuka lääkäri siellä on, ku oon noista meiän synnärin lääkäreistä kuullu kaikenlaista ja onhan noihin itekin osaan jo tutustunu. No onneks ei tarvi enää yli viikkoa ainakaan oottaa. Ihmettelen kyllä omaa rauhallisuuttani tällä hetkellä, illalla varmaan iskee paniikki ja ens yönä en sit saa nukuttua varmaan ollenkaan. Mullahan on noita uniongelmia ollu jo vuosia, mut nyt oisin saanu muuten nukuttua ja oon aika hyvin nukkunutki, paitsi, et aina jossain vaiheessa yöllä (ja päivisinkin) vauva alkaa painamaan tuohon oikeanpuoleiseen keuhkoon ja aiheuttaa selkään ihan hirveen kivun. On sit pakko nousta ylös ja nojailla jotenki eteenpäin tai jotain, et se kipu hellittää. Viime yönäki kävin tunnin istuskelemassa nojatuolissa ja venyttelin, ennen ku pystyin unia jatkaa.
Mies lähti vaihtaan meiän " ykkös" autoon talvirenkaita kans, ku sanoin, et ens viikoks on luvattu lumisateita ja pakkasta. En sit lähteny tytön kaa mukaan, ku ei tuo autossa istuminen oo enää oiken kivaa... Ne renkaat on siis ollu säilössä miehen lapsuuden kodissa noin 40 kilsan päässä.
Ja tuon esikoisen hoito-ongelmakin ratkes ihan hyvin, ku mun äitillä oli tää viikko lomaa, ku kaikki epäili, et tää kaveri syntys jo vähä ennen aikojaan tai ainaki suht lähellä eräpäivää ja sen pitää sit huomenna taas töihin eli ei voikkaan hoitaa tyttöä, mut onneks mun siskolla on vuorotyö (hoitoala) ja sillä on nyt ma ja ti vapaa ja sit keskiviikkona pitää yöks töihin. Eli se varmaan tulee meille sit jo tänä iltana iltavuoronsa jälkeen yöks, ni ei tarvi sit sen aamulla herätä niin aikasin. Matkaa noin 50 km.
No joo tulipahan taas omaa napaa, kai mä sit kuiteski oon alitajusesti jotenki jännittynyt ja hermostunut.....
Onnea kaikille nyyttinsä saaneille ja suppareita, aikaansaavia sellaisia, kaikille. Nää meidän syntymättä olevat lokalahjat on jo kaikki tosiaan sellasilla viikoilla, että ovat täysaikasia. Hienoa!
Ja KIITOS kaikilla tuesta mitä on täällä teiltä tässä odotusaikana saanut. On ollu tosi kiva lukea muiden tuntemuksista ja kokemuksista ja tänne on voinu purkaa ne huonotki päivät ja mieltä painavat asiat.
Minä palaan asiaan sitten kun tuo nyytti on maailmassa.... Toivottavasti kaikki sujuu huomenna hyvin.
Nyt tytön kanssa syömään!
Jensku rv 40+5
joo täällä edelleenkin.en oikein keksi mitään kerrottavaa,tosi tylsää..
HENNAJO,nyt kun kysyit niin tunnistanhan minä,juuri tänä aamuna mietin et viittisinkö jo kysästä sua mut luit ajatukseni ja teit sen itse,mukavaa eipähän tartte miettii enää :) toivottavasti huomenna päästään ulkoilee?!
taidanpa mennä vähä siistiytyy jos pääsis johkin täältä neljänseinän sisästä kun tuli otettuu päikkärit 11-13,eli ens yönä sit valvotaan,ehkäpä sit tuun uudestaan moikkaa!
jee jee rv 41
tänään sellanen päivä että masentaa kun mitään ei tapahdu... toissayönä kun tuli hetken kipetä supistuksia ja sit suoli tyhjeni, olin jo siinä uskossa, että se on alkusoittoa... Mutta nyt on eilen illasta asti ollut todella hiljaista, ei supparia, eikä vauva hirveämmin liiku, sen verran että voi sanoa, että jotain elonmerkkejä antaa... masentavaa... nyt ei jaksa taas yhtään ajatella toiveikkaana mitään, tuntuu vaan ettei tämä täältä tule ikinä... :(
no, parempaa sunnuntaita muille...
dem@ rv 39+2
Mä luulen, et pääsen ainakin huomenna ulkoilee. Toi meidän neito teloi kätensä ja voipi olla et sitä pitää lääkärissä käyttää. Sillä koripallo osui peukaloon ja se hiukan väänty, joten katsellaan kuinka mustuu vielä ja turpoo.
JENSKULIINILLE Tsemppiä huomiseen ! Ja toivottavasti kaikki menee hyvin.:)
Jokohan URKKI sai jäädä nyyttiä noutamaan, kun ei ole mitään kuulunut.Toivottavasti.:)
ja kaikille suppareita ja kunnolla, että saamme loputkin lokalahjat syliimme.:)
HEMULII Ei ole näkynyt tänään ?
ponnyt rv 40+5
Maha tuntuu tuleen kyllä alaspäin aamun suppareille!! Sain nukuttua ilman et suppareita tuli. Mutta kun käänsin itseäni kyljeltä selalleen hetkeksi tuli heti supistus. Ja sängyltä noustessa selkään jomotti.
Vessassa huomasin, et siteeseen oli taas tullut verta! Eli kaippa kohta irtoaa limatulppa... Ja ehkä ensi yönä sitten?...
Taitaa tänne tulla kans kahdelle vesimiehelle skorppiooni-lapsi :)
Vaikka onhan tässä vielä 9 tuntia aikaa ;D
-Kaisa-
Tänään on hieman paremmat fiilikset kun eilen!
Muistu tossa aamulla mieleen että np ultrassa se kone anto lasketuks ajaks 25.10 mutta sitä ei muutettu kun ei ollu kun 3 päivää heittoo... :)
joopa joo...kaikkee sitä aatteleekin ettei masentas niin paljoo!!
Täytyis vaan yrittää kehitellä jotain tekemistä ettei kokoajan vaan aattelis sitä et koska pääsee sairaalaan!Kun vaan tajuis syntyy oma-alotteisesti ettei tarvis käynnistellä!!
KAISALLE peukutuksia et olis jotain tapahtumassa!! *bd*
JENSKULIINILLE kans onnee huomiselle!
Spica [color=limegreen]40+1[/color]
VALLU sinä se täällä vieläkin! ;)
no,kun valittelit että ei suppaile niin voin lohduttaa että ei suppaillut minuakaan,ja nopea oli toimitus kuitenkin!että ehkä jo tänä iltana..
peukutan kovasti,niinkuin tietty kaikille muillekin nyyttejään odottaville!!
täällä elellään" rauhallista" vauva-arkea kera kolmen ison sisaruksen..
väsy painaa mutta muuten kaikki hyvin.tyttö on suloinen ja rauhallinen tapaus ainakin vielä..
nyt neito kutsuukin uniltaan joten palaillaan taas!!olen hengessä mukana! :)
-nasuli ja kirppu 8pvä
No eipä näy pinot enää mahottomia kasvavan. Hyvä kai niin..antaahan se toivoa että pien itsekään ei täällä tarvitse kupeksia vaan voi tuhlata senkin ajan pienen nyytin hoivaamiseen ;)
NINNULILLE oikein paljon onnea huomiseen käynnistykseen. Toivotaan että kaikki sujuu hyvin ja nopsasti!!! Pian sullakin on jo oma nyytti *huokaus*
SPICA mä oon miettiny että kun mulla on tuo laskettu aika 26.pvä niin muistuupa tuossa välillä mieleen että menkkojen mukaan se olisi vasta 1.11 :( Ei kyllä yhtään lohduta...pikemminkin ottaa pannuun jos tuo tulokas itseään sen mukaan meinaisi ajoittaa.
Tässä Fazeriinaa mussuttaen ja kuumaan teehen dipaten
Sinilainen 39+4 *booooooring*
TÄH???? Onko Kaisa mennyt menojaan kun ei ole pinoa aloittanut? :-O
Kohtalaisesti nukuttu yö takana. Pitempäänkin oisin saattanu nukkua, vaan ei tyttö antanut ;)¿
Oma ( . ): Ei mitään, vieläkään ¿ plääh! Kyllä tympii, tää ei synny siis ennen marraskuuta, nooh sehän oli odotettavissakin :(. Mulla kun ei edes supistele! Huomenna neuvola ja ajattelin pyytää ylimääräistä lääkäriaikaa torstaille, että katottas kohdunsuun tilanne.
[b]Ninnuli[/b]: Vaaka-lasta minäkin oisin ¿toivonut¿, mutta melkein arvasin, että eihän tämä ¿paavo¿ tähän jaksoon pelkällä toiveella synny! Ois ollu aika velmua, jos tulokas ois ollu vaaka, tyttö kun on kaksonen. No eipä sillä, en minäkään kyllä kieltämättä pahemmin noihin horoskooppeihin usko ;).
[b]Sinilainen[/b]: Saitko raskausenkan rikki!?
Ok, mutta palailenpa taas maisemiin. Nyt kaffelle, hammasta kolottaa jo..
Vallu ja ¿paavo¿ 39+5