Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyysin miestäni sanomaan yhden asian, josta hä minussa pitää.

Vierailija
20.02.2011 |

Mies ei keksinyt mitään.

Kamalan paha olo.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdessäolovuodet.

Mies sanoo rakastavansa, mutta ei ole kertaakaan osannut sanoa mistä minussa pitää, mistä luonteenpiirteestä, tai jostain olemuksessani tai tavassani olla tai tehdä jotakin..

ei osaa sanoa yhtään mitään. Musta se on vähintäänkin kummallista.

Vierailija
2/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhuuko mies yleensä ajatuksistaan tai tunteistaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka että sä et kuorsaa, tai sulla ei ole silmät kierossa.

Vierailija
4/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies ei hädissään keksinyt vastausta jonka olettaisi tyydyttävän sinua.

Ts ei uskalla sanoa mitään "et kuorsaa" koska siitä loukkaantuisit.

EI kaikki erittele sillä tavalla tunteitaan, mieskin varmaan rakastaa sua kokonaisuutena eikä ole koskaan eritellyt että mitkä jutut ne nyt sitten on mistä tykkää.

Vierailija
5/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka hyvä mies hän on. Tänäänkin kerroin, että rakastan vaikka olikin riitaa. Olemme olleet kuusi vuotta yhdessä ja meillä on kolmikuinen lapsi.

Mies ei kuitenkaan halua erota, haluaa vain, että jätän hänet rauhaan.

-ap

Vierailija
6/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastasi diplomaattisesti että kaikesta. :D

Ei tainnut keksiä mitään ainakaan tähän hätään. Nyt se tuossa minua tuijottaa ja varmaan miettii tuliko sanottua jotakin pöhköä tai sitten miettii että tykkääkö minussa mistään :O

Vierailija
7/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin suuri osa miehistä on tuollaisia jöröjukkia. Kai se nyt jostain pitää, kun ei ole lähtenyt lätkimään ;)

Vierailija
8/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käskin kertoa yhden hyvän asian

-ulkonäöstä

-tavoista

-luonteesta

vastaukset:

-hieno nokka

-hyvä huomauttamaan jos mies tekee virheen kotitöissä

-hyvä keksimään vitsejä

:----D

Vierailija
9/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä ees kysellä moista?

Vierailija
10/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä ees kysellä moista?

mutta kun itse osaan luetella miehestäni vaikka kuinka paljon luonteenpiirteitä/tapoja/asioita olemuksesta, joista pidän/rakastan/vihaan/en tykkää,

niin ihan mieheni tuntemisen kannalta olisi hienoa jos edes kerran saisi kuulla, mitkä ovat asioita joita hän ihmisessä (minussa) arvostaa. Mitkä katsoo minun hyviksi puolikseni. Toki siis itsekin osaan itsestäni sanoa asioita, joita ITSE itsessäni tykkään, mutta ihan mielenkiinnosta ja mieheni ajatusmaailmaa tunteakseni olisi hyvä tietää, mistä HÄN tykkää.

t. en muista mikä vastaajanumero olin

Vierailija
11/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten: mistäköhän sinä pidät miehessäsi?

Minusta olisi ikävää, jos mieheni sanoisi, että pitää ihan erityisesti minun kuulaasta ihostani - auts; jonakin päivänähän se menee ruttuiseksi.

Tai pyöreästä takamuksesta: ei kai siihen mene kuin pari vuosikymmentä ja tuo roikkuu.

Tai kauniista hymystä: jep - ja mitä sitten, kun hampaat ovat kellastuneet kahvin, teen ja viinin juonnin myötä.

Luonne? Olisiko ollut kiva, jos mies olisi sanonut: no kun sä olet niin ystävällinen. Tai että kun sä annat aina. Tai että kun et osaa huttaa tai kun sä oot niin söpö kun huudat.

Mitä sinä olisit halunut kuulla?

Vierailija
12/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sanoi, että sun kanssasi on hyvä olla etkä yleensä nalkuta :)

Vierailija
13/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mulla on hyvä pylly (alusta saakka ollut näin). Sitten, kun pyydän jotain vähän syvällisempää, niin tulee, että kauniit kasvot. Sitten lopuksi, että osaan olla joskus kiltti... :D

Vierailija
14/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hyvä äiti tai että kanssani on mukava olla tai vaikka kehuvan huumorintajuani.

Meillä on ollut paljon riitoja ja pohdin onko lapsen hyvä kasvaa riitojen keskellä. Kysyin onko meillä mitään syytä jatkaa yhdessä. Mies sanoi, ettei tahdo erota, muttei kuitenkaan osannut sanoa ainuttakaan asiaa, mistä pitäisi minussa

-ap

Vierailija
15/17 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen hyvä äiti tai että kanssani on mukava olla tai vaikka kehuvan huumorintajuani. Meillä on ollut paljon riitoja ja pohdin onko lapsen hyvä kasvaa riitojen keskellä. Kysyin onko meillä mitään syytä jatkaa yhdessä. Mies sanoi, ettei tahdo erota, muttei kuitenkaan osannut sanoa ainuttakaan asiaa, mistä pitäisi minussa -ap

Nyt laitatte ikään kuin parisuhteen jäihin ja keskitytte siihen vauvaan, molemmat. Kun alkaa taas ilmat lämmitä ja aurinko paistaa, huomaatte, että hei, alkaa helpottaa. Been there 3 times;)

Vierailija
16/17 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis sanomatta jätetty. Mulle olisi ainakin tullut tosi paha mieli.

Mitä tulee myöhempään kommenttiisi... Älkää nyt heti kuitenkaan vielä vauvavuotena erotko. Katsot ihan rauhassa vaikka vuoden verran vielä mihin suuntaan asiat kehittyy. Jollei mies tavoita enää niitä omia rakkauden tunteita sinua kohtaan, niin ei sun ole siihen pakko jäädä kitumaan. Mutta toisaalta kysessä voi olla esikoisen syntymän myötä iskenyt kriisi.

Vierailija
17/17 |
21.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tuskin miehellä on mielessä että onpa sulla hyvä huumorintaju tai että kanssasi on hyvä olla. Kun tällä hetkellä ei ole. Kummallakaan ilmeisesti. Nyt pitäisi vaan kaivaa jostain ne asiat joista tykkäätte toisistanne. Mielestäni 3kk ikäinen vauva on niin älyttömän pieni, että hän on jo syy yrittää löytää ratkaisu ongelmiin.

että olen hyvä äiti tai että kanssani on mukava olla tai vaikka kehuvan huumorintajuani. Meillä on ollut paljon riitoja ja pohdin onko lapsen hyvä kasvaa riitojen keskellä. Kysyin onko meillä mitään syytä jatkaa yhdessä. Mies sanoi, ettei tahdo erota, muttei kuitenkaan osannut sanoa ainuttakaan asiaa, mistä pitäisi minussa -ap