Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Toivoisitko saavasi mieheltäsi spermatonta seksiä?

Vierailija
20.02.2011 |

Jos se olisi jotenkin mahdollista. Ettei olisi paikat ihan tuhnussa ja valuvina seksin jälkeen.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu ikään kuin asiaan.

Vierailija
2/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomia kehiin?

Mutta siis oma vastaukseni on varmaan että joo. Menee yksityiskohtien puolelle, mutta kun oma mies on tällainen kahden kerran tyyppi (eli ekat tulee liian nopeasti), ja minä taas en jostain syystä hyvin siedä sitä toista kertaa jos sisällä on spermaa... niin vastaan että joo. Ei siitä spermasta ole minulle koskaan mitään hyötyä ollut paitsi vauvantekopuuhissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kondomin kanssa ei ole yhtä kivaa, mutta kun lapsia ei lisää nyt toiveissa, niin... KYLLÄ!

Vierailija
4/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä toivoisi, ettei mieheni laukeaisi.

valitettavasti niin kyllä tapahtuu joskus ja silloin miehenikin on selvästi harmistunut kun "luovuttaa"

Vierailija
5/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos mies saisi kuitenkin.

Vierailija
6/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä toivoisi, ettei mieheni laukeaisi.

valitettavasti niin kyllä tapahtuu joskus ja silloin miehenikin on selvästi harmistunut kun "luovuttaa"

No eihän siitä ollutkaan puhe etteikö mies saisi laueta. Tottakai pitää molempien saada hyvänolontunteensa. Mutta siis käsitin että kysymys oli pikemminkin teoreettinen ajatusleikki, mitä jos mies voisi laueta ilman sperman levittämistä.

Vierailija
7/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana vain nauttia seksin jälkeisestä olosta ilman että pitää vessaan heti lähteä.

Vierailija
8/8 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sperma-allergia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yhdeksän