Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuusi vuotta naimisissa ja ilman seksiä 1v 2kk 2pvä

Vierailija
20.02.2011 |

Mitä vaihtoehtoja tässä olisi??

a) rikkoa perhe, jotta äiti saisi sisäfilettä

b)pitää turpa kiinni ja olla marttyyri

c) käynnistää vielä yksi houkuttelukmapanja

d)käydä vieraissa

c) ei oikein nappaa, viimeksi kun yritin alusvaatteilla viekoitella hän kysäisi"onko unohtunut aamulla lääkkeet"

Taustaksi voisi sanoa, että tämä paska alkoi odottaessani esikoita 9 vuotta sitten. Sen jälkeen seksiä 1-2 vuoden välein..kuopus olikin sen vuoden ainoan yhdynnän tulos..tehokkaita pikkusiitiöitä..

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai jättäisin ukon.

Ei varmasti niin helposti tehty, mut en vois kuvitella eläväni ilman seksiä ja muuta siihen liittyvää.

Tsemppiä.

Vierailija
2/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

e) vakava keskustelu kumppanin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

e) vakava keskustelu kumppanin kanssa

Vierailija
4/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä paska alkoi odottaessani esikoita 9 vuotta sitten.

sitten menitte naimisiin??

Vierailija
5/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin kaikki ihmiset eivät ole yhtä seksuaalisia. Ehkä miehesi on aseksuaali. Onhan täällä palstallakin monia naisia, jotka sanovat, ettei heitä kiinnosta.

Vierailija
6/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksena selittelyä, mutta ei toimintaa.

-kyl pitäis

-tottunut olemaan ilman

ap

Vierailija
7/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä naimisiin kuin muutkin:rakkaudesta.

Hyvä isä ja mies..no paitsi ton yhden asian suhteen.

Ei ole aseksuaali, oli kuin pikkukani ennen esikoista. Vähän pelkään, että hän ei näe minua enää naisena vaan äitinä ja kukapa äitiään tökkisi. Minkäs sille teet...:(

ap

Vierailija
8/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä naimisiin kuin muutkin:rakkaudesta. Hyvä isä ja mies..no paitsi ton yhden asian suhteen. Ei ole aseksuaali, oli kuin pikkukani ennen esikoista. Vähän pelkään, että hän ei näe minua enää naisena vaan äitinä ja kukapa äitiään tökkisi. Minkäs sille teet...:( ap

sama vika,muttei tauot ihan vuotta ole kestäneet sentäs. sano sille suoraan,että jos ei rupea seksiä tippumaan,niin otat rakastajan!

ja toimit sitten niin.

Vierailija
9/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kanssa ihan kypsä kun ei mies anna, taas tänään kun lapset meni päikkäreille yritin vongata mutta mieluummin on koneella.

Alkaa kärsivällisyys loppua koska ei ilman seksiä ole hyvää parisuhdetta ja ero on koko ajan mielessä. Ja sekin että tuntee itsensä ei haluttavaksi nakertaa koko ajan itsetuntoa.

Vierailija
10/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sun miehellä on samanlainen trauma kun mulla. Mun ja vaimon suhde loppui syntymään koska mä en pystynyt enää näkemään naista eroottisesti puoleensa vetävänä rinnat täynnä maitoa, nätti vyötärö kadonneena ja alapää tikattuna. Vaimo ei palautunut siinä ajassa mitä lupaili. Nyt on palautunut (aikaa synnytyksestä 1,5 v) mutta ei auta enää kun ero tuli 1/2 v:n jälkeen. Naiset ja äidit on miesten silmissä eri laji. Naiseus katoaa lapsen saannin myötä. Kaikille naiseus ei palaudu edes takaisin.

Vierailija
11/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä sun miehellä on samanlainen trauma kun mulla. Mun ja vaimon suhde loppui syntymään koska mä en pystynyt enää näkemään naista eroottisesti puoleensa vetävänä rinnat täynnä maitoa, nätti vyötärö kadonneena ja alapää tikattuna. Vaimo ei palautunut siinä ajassa mitä lupaili. Nyt on palautunut (aikaa synnytyksestä 1,5 v) mutta ei auta enää kun ero tuli 1/2 v:n jälkeen. Naiset ja äidit on miesten silmissä eri laji. Naiseus katoaa lapsen saannin myötä. Kaikille naiseus ei palaudu edes takaisin.

Ei sussa tainnut olla tarpeeksi miestä. Toivottavasti exäsi saa nyt kunnon miestä :D

Vierailija
12/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut enää kotona ikinä seksiä. Syytä en tiedä.

Ja se, kenen kanssa kävi, ei halunnut olla vaimonsa kanssa juuri siitä syystä, että vaimosta oli tullut äiti. Se tuntui hänestä mahdottomalta.

Mietin, että käviköhän se vieraan miehen vaimokin sitten tahollaan vieraissa, koska kotonaan ei saanut hänkään seksiä.

Vierailija
13/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin mies pisti pilin pussiin odotuksen puolivälin jälkeen, koska pelkäsi tuikkivansa vauvaa pähän..?

Minä olin siinä "edellytetyssä hyvässä kondiksessa" 1,5 vuotta synnytyksen jälkeen..mutta ei se miehen haluja herättänyt..kaikkien muitten kylläkin.

Tosi outoa kun saa potkia miehen kavereita jaloista ja jankata ettei kiinnosta, mutta oma mies ei vaan..

ap

Vierailija
14/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei saanut enää kotona ikinä seksiä. Syytä en tiedä.

Ja se, kenen kanssa kävi, ei halunnut olla vaimonsa kanssa juuri siitä syystä, että vaimosta oli tullut äiti. Se tuntui hänestä mahdottomalta.

Mietin, että käviköhän se vieraan miehen vaimokin sitten tahollaan vieraissa, koska kotonaan ei saanut hänkään seksiä.

Mun kaverin eksä oli ihan samanlainen ja se oli edelleen 30+ tosi riippuvainen äidistään, esim. soittelivat toisilleen joka päivä. Sama nössykkä sit alkoi nähdä vaimonsa äitinään kun lapsi syntyi eikä enää kyennyt seksiin. Peräkammarinpoikia?

Vierailija
15/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nakertaa naiseutta ja itsetuntoa, hylkiö..

Sitten kun joskus natsaa, eli muutama minuutti ja se siitä, multa tulee itku kun on päässyt toista lähelle tosi vähäksia aikaa ja tietää, että saa pitkään odottaa seuraavaa kertaa...

ap

Vierailija
16/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi sai 17 kesäisenä mieheni ja eivät nämä mitenkään erityisen läheisiä ole, enmmäkseen tätinsä kanssa ollut..

Mä taivun ajattelemaan, että mä olen nyt äiti enkä nainen. Kakka juttu, mun kannalta.

Vierailija
17/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja opetelkaa taas rakastelemaan ihanasti. Toi juttu on korvien välissä ja korjattavissa, jos rakkautta kuitenkin vielä on.

Loppupeleissä voit olla onnettomampi seksiä tihkuvassa suhteessa ilman rakkautta kuin seksittömässä suhteessa, jossa on rakkautta.

Tsemppiä yritykseen!

Vierailija
18/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nainen ei ole tehnyt kertaakaan aloitetta seksiin, ei koskaan. Eli jos en olisi tehnyt aloitetta niin olisin ollut ilman 18 vuotta. No nyt lopetin vonkaamisen ja panen naapurin naista, häntä kun tuntuu kiinnostavan paljon enemmän meikäläinen.

Vierailija
19/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
20/20 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ukko vaikuttaa täydeltä paskalta.