Teettekö ruuan työpäivän päätteeksi juuri ennen syömistä
vai kenties etukäteen valmiiksi vaikka edellisiltana?
Suosin jälkimmäistä. Ei tarvitse väsyneenä ja nälkäisena muuta kuin istua pöytään.
Kommentit (9)
se vie aikaa. Luulen, että tarkoitat riisimössöä, johon laitat riisiä ja muuta sekaisin. Mutta se ei ole risottoa.
se vie aikaa. Luulen, että tarkoitat riisimössöä, johon laitat riisiä ja muuta sekaisin. Mutta se ei ole risottoa.
Top chef-tuomari kertoi viime viikolla televisiossa. Eli ei kovin kauaa... ohis
Syömme klo 19 joten mulla jää hyvin aikaa sitä tehdä.
Top Chef -tuomari voi olla vähän nopeampi kuin perheenäiti :)
on silloin kypsää...Eli ei kovin kauaa mene!
jonka reseptin olen italiasta tuttavaltani saanut. Anteeksi, jos aiheútin sinulle ylimääräisiä harmaita hiuksia ja mielipahaa ajattelemattomuuttani.
Toivottavasti pystyt kestämään ja jatkamaan päivääsi reippain mielin. pieni ulkoilu saattaa vaikka auttaa:)
jonka reseptin olen italiasta tuttavaltani saanut. Anteeksi, jos aiheútin sinulle ylimääräisiä harmaita hiuksia ja mielipahaa ajattelemattomuuttani. Toivottavasti pystyt kestämään ja jatkamaan päivääsi reippain mielin. pieni ulkoilu saattaa vaikka auttaa:)
Nyt taidan mennä tekemään risottoa ruuaksi:D
kastikkeet tulee kyllä niin nopeasti, että teen usein työpäivän jälkeen.
Toki myös usein on niin, että lapsi lähtee jo ennen kuin ehdin kotiin harkkoihinsa, joten silloin ruoka on valmiina edellispäivänä (tai viikonloppuna pakkaseen tehty).
Viikonloppuna sitten voi satsata suurempitöisiinkin ruokiin:)