Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onnistuuko sinulta 10 km kävelylenkki helposti?

Vierailija
20.02.2011 |

Mä teen pitkiä lenkkejä, kavereille riittää puoletkin tuosta.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutenkin mun lenkit on enemmänkin välillä 5-8 km, kymppi vain harvoin.

Vierailija
2/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juosten ei.

Vaikka tuosta 10km matkasta jaksan kyllä hölkätä pätkiä välistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle 10km kävelylenkille ei kannata mun mielestä edes vaivautua

Vierailija
4/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin näillä pakkasilla alkaa henki vinkua :(

Aika rapakuntoinen saa olla, jos ei kymppiä jaksa kävellä...

Vierailija
5/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rapakuntoisia kavereita :-)) ap

Vierailija
6/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos haluaa kävellä sellaisen lenkin että ihan tuntuukin niin toi 10 on sopiva. ainut vaan että välillä on hankala ehtiä noin pitkälle kävelylle, siksi yleisemmin juoksen. Välillä kyllä olisi hyvä vain kävellä kun aina joku paikka kremppaa

Vierailija
7/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelyseuraa ei meinaa löytyä :) kun kaverit alkaa valittaa jo kilometrin kohdalla. Lapsen kanssa otan pitkiä vaunukävelyitä kun nukkuu päikkäreitä.

Vierailija
8/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juosta sen sijaan jaksaisin n. 200 metriä..en vain osaa.

Vierailija
9/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos omaan tahtiin saa kävellä kivalla ilmalla, niin miksi ei onnistuisi.

Vierailija
10/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt raskaana ollessa matka tuntuu sopivalta. Aiemmin olen harrastanut juoksulenkkejä, tyypillisesti n 6-7 km. Ehdin jo aloittaa edellisen synnytyksen jälkeen, mutta raskaana ollessa ei tunnu hyvältä juosta. Eikä talvella muutenkaan ole kovin hyvät olosuhteet juoksuun.

Vierailija
11/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei johdu kunnosta vaan kengistä, joista toinen alkaa painaa aina kahdeksan kilometrin jälkeen varvasta. En tiedä mikä raja 8 km on, ehkä jalka on tottunut siihen ja ylimääräinen on liikaa. Kesälenkkareilla teen tuollaisia tavallisesti, kävellen tai juosten, talvella riittää 6-8.

Vierailija
12/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin kuitenkin vaikka juoksisin sen kympin vaikka sekään ei mene tuntiin...

Vierailija
13/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parin kilometriäkin on tällä hetkellä varsinainen suoritus. Olen viimeisillään raskaana ja supistelee ja sattuu koko ajan. Normaalisti pystyn kyllä helposti kävelemään kymmenen kilometriä. Juosta en ole koskaan jaksanut yli puolta tuntia putkeen. Ehkä pitää sitäkin lajia ruveta treenaamaan tosissaan, kun tästä tilasta on kunnolla toipunut.

Vierailija
14/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muka oikeasti joku joka ei jaksa kävellä 10 km? Eri asia jos ei ole aikaa siihen.

Vierailija
15/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta juosta en jaksa kuin vaivioin ehkä kilometrin. ei ole ylipainoa, mutta kunto ja tekniikkaa pettää.

kunhan lumet sulaa, tarkoitus olis, että muutaman viikon reippailun kälkeen menis jo 5km juosten, joskus sitten ehkä - ja toivottavasti - se kymppikin.

Vierailija
16/16 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä vaan ei aika tahdo riittää, joten yleensä päädyn ratkaisuun että kävelen reilun tunnin KUNNOLLA: tarkoittaa, että keskityn siihen miten askeleet otan, että korsetti pysyy kasassa ja lantio liikkuu ja hengitän hyvin ja vauhti pysyy hyvänä.

Menee ihan rutiinilla jo, mutta hyvän lenkin jälkeen mulla on monesti vatsanseudun lihaksissakin tuntemuksia :D Kaikki lihakset käyttöön leidit, niin kävely on huippu kuntoilulaji!