Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Voisitko elää ilman meikkiä? (naisille)

Vierailija
20.02.2011 |

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun perusmeikki on muutenkin aika pelkistetty. Enkä meikkaa lähellekään joka päivä.

Kesäisin meikkaan todella harvoin.

Vierailija
22/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mieluummin en :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi sitten muutossa heitin meikkilaukun kokonaan roskiin, kun tajusin etten ollut sieltä mitään käyttänyt yli viiteen vuoteen. Sisältö keskimäärin muutenkin taisi siinä vaiheessa olla yli viisi vuotta vanhaa.

Mulla on tosi komeat hiukset ja suht hyvä iho, en koe tarvitsevani yhtään meikkiä.

Vierailija
24/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutten haluaisi. rakastan laittautumista, meikkaamista ja kaikenmaailman kosmetiikkaa :)

Vierailija
25/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni viimeksi meikkasin pikkujouluihin - 03. Aina kun "tarvitsen" meikkiä joudun ostamaan kaiken uutena, kun edellisestä kerrasta on kulunut vuosia ja meikit on mennyt vanhaksi :( Joten jää meikkaus vieläkin vähemmälle.

Vierailija
26/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä mä meikkaan ja melkein joka päivä.

JA niille jotka meikkaa vaan muutaman kerran vuodessa, toivottavasti sitten kans osaatte sen hyvin, ne jotka meikkaa vaan sen pari kertaa vuodessa onkin se meikki yleensä sitten justiin sen näköinenkin..

Vierailija
27/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvoissa on pahoja pigmenttihäiriöitä ja mielellään niitä peitän jotta ihmisten katseet eivät juutu niihin ja itsekin tykkään katsoa itseäni mieluiten hieman paranneltuna. Muuten en meikkiä tarvitse välttämättä.

Vierailija
28/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

JA niille jotka meikkaa vaan muutaman kerran vuodessa, toivottavasti sitten kans osaatte sen hyvin, ne jotka meikkaa vaan sen pari kertaa vuodessa onkin se meikki yleensä sitten justiin sen näköinenkin..

Ja yleensä kysyn vielä vinkkejä kaverilta.

Vierailija
29/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta eikai siihen kuolisi.

Meikillä tarkoitetaan tässä siis värillistä kosmetiikkaa?

Kasvovoiteet ja muut ei kai kuulu siihen. Ilman niitä olisi aika tukalaa.

Vierailija
30/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meikannut viimeksi viime vuoden tammikuussa.

Vierailija
31/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona aina kevyt ehostus.

Vierailija
32/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

motivaatiota hoitaa ihoni ja elämäntapani kuntoon. Kävisin kosmetologilla kasvohoidoissa kerran kuussa ja hankkisin laadukkaat ihonhoitotuotteet. Joisin paljon vettä ja söisin terveellisesti. Sitten sitä meikkiä ei tarvittaisikaan.

Vierailija
33/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon niin kade naisille, joilla luonnostaan kaunis iho. Jos mulla olis samanlainen, en käyttäis varmaan koskaan meikkiä. Ihan teinivuosista lähtien olen saanu kärsiä finneistä ja rasvasesta ihosta ja mikään ei meinaa auttaa. Ei ole varaa käydä jatkuvasti kasvohoidoissakaan. Jos jonakin päivänä saan ihoni kuntoon niin varmasti kuljen ilman meikkiä! Nyt en yksinkertaisesti kehtaa ulos ilman meikkivoidetta. Ripsarit ja muut ei ole mulle niin tärkeitä, mutta pohjustus on ehdoton aina. Hyvin kevyttä pohjustusta käytän ettei tuki entisestään, mutta jotain on pakko aina naamaan heittää ennen uloslähtöä...

Vierailija
34/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho on ihan ok kunnossa, joten se ei niin häiritsisi. Jos saisi kulmat ja ripset värjätä ja käyttää edes huulirasvaa, niin kai siihen tottuisi. Jos on hiukset saisi värjätä ja laittaa, niin sekin auttaisi jo paljon. Meikkaan varsin kevyesti normaalisti: kevyt meikkivoide, puuteri, poskipuna, kulmakynä, ripsiväri ja huulikiilto.

Vierailija
35/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään meikata ja näytän aivan haamulta ilman meikkiä. Kävin juuri laitattamassa kestoripset, nyt riittää kevyt pohjustus ja valokynää vähän mustiin silmänalusiin.

Vierailija
36/36 |
20.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITSI jossain etelässä, vaikka Thaimaassa voisin, kun olisin terveen näköinen ja ruskettunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän