Onko jollekin lähetetty kirjakerhopaketteja vaikkei ole tilannut
Mulle soitteli lehtimyyjä ja työt kun oli kesken löin luurin korvaan. Olisko vittuuksissaan laittanut sisters-tenikirjakerhopaketin tulemaan, postista tuli tänään lappu :/ Saa todellakin jäädä postiin moinen paketti. harrastaako lehtimyyjät joskus tuota, että porukka uteliaisuuttaan sitten hakis paketin ja joutuis maksamaan?
Kommentit (9)
on entinen Uppo-Nallen kirjakerho. Uppo-Nallen jäsenet saa taiteilija paketin lahjaksi.
mutta ihmetyttää, kun lehtimyyjän soittaessa jo silloin kun olen vastannut kieltävästi tilauspyyntöön sanotaan että "voithan sä katsoa lehden ja peruuttaa tilauksen, jos et pidä". Ja tämä siis todellakin tapauksissa, joissa jo tiedän etukäteen, etten halua ko. lehteä, koska en siitä erityisesti pidä.
Ilmeiseti luotetaan ihmisten laiskuuteen jne. mutta mun mielestä toi on erittäin epäasiallinen kauppatapa.
Sanoin puhlelinmyyjälle nätisti kiitos ei ja silti paketti tuli. Lapsi oli vielä liitetty väärän ikäisten ryhmään, vaikka oli myyjän kanssa puhetta, että ei vastasyntynyt nyt tarvii mitään kirjoja.
Meille tuli sisters-clubin kirjapaketti, vaikka en todellakaan ollut tilannut yhtään mitään. Hain sen postistakin, koska en tiennyt mitä paketti sisältää. Avattu paketti sisälsi tervetulotoivotukset kirjakerhoon sekä pari kirjaa, jotka ei edes tyttöjämme kiinnosta. Palautin paketin ja soitin kirjakerhon asiakaspalveluun. Asiakaspalvelija ihmetteli enkö todellakaan ole sitä tilannut ja kehtasi vielä kysyä haluaisinko kuitenkin siihen liittyä!!! No en halunnut kyseiseen kerhoon liittyä silloin enkä myöhemminkään.
Minäkin soitin sinne ihmeissäni, kun postilaatikkoon tupsahti ilmainen kirjapaketti. Hitusen leipääntyneenä asiakaspalvelija kertoi, että kyse on Uppo-Nallen kirjakerhosta, joka on muuttunut Satumaaksi ja tästä on kuulemma tullut tiedote kotiin noin viikko sitten. Minä en yhtään muista saaneeni sellaista, ainoastaan hämärä mielikuva on jostain lappusesta, jonka tulkitsin mainokseksi ja nakkasin suoraan lehtiroskikseen... Ilmeisesti en siis ole ainoa, jolta tuo tiedote on jäänyt väliin.
on entinen Uppo-Nallen kirjakerho. Uppo-Nallen jäsenet saa taiteilija paketin lahjaksi.
sen paketin oikeasti ihan ilmaiseksi, jos on ollut Uppo-Nalle -kerhon jäsen? Millainen se paketti on, mitä sisältää ja minkäikäiselle tarkoitettu?
Kiitos, jos joku viitsii vastata! Tietäisin, kannattaako raahautua postiin asti sitä hakemaan.
oli laskussa *aiheeton*.
Sitä minä vaan kummastelen, että Uppo-nallen kirjakerhon sivuilla ei ole mitään tietoa tästä (ainakaan ilman sisäänkirjautumista). Mietiskelin vaan, että kaippa bonukset siirtyy...
Satumaa kerhosta. EN AINAKAAN MUISTA, ETTÄ OLISIN TILANNUT! Ihan vieras nimikin kerholla. No tänään hain postista; "taiteilijapaketti; kynä/värisalkku ja kirja". Lasku 0 e, mutta 2 kuukausipakettia tilattava, että saa erota, jos ottaa paketin. Millainen kerho kyseessä? Minkä ikäiselle kirjoja? Minkä tyylisiä?
Perjantaina tuli saapumisilmoitus Satumaa-kirjakerhosta, josta en ole ikipäivänä kuullutkaan. Katsoin netistä, se on ihan uusi kerho, jolla ei ole vielä varsinaisia nettisivuja.
Jo on mennyt homma törkeäksi, että lähettävät tilaamatta paketteja, jotka pitää hakea postista ja sitten nähdä se vaiva, että lähettää sen takaisin. Voiko tuo olla laillistakaan? Ja olen 100-prosenttisen varma, etten ole mitään tutustumispakettia tilannut, kun olen eroamassa vanhoistakin kerhoista.
Pakettia en postista aio hakea.