Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Beck - tyttö maakellarissa, kuka oli murhaaja?

Vierailija
19.02.2011 |

Voisiko joku auttaa... Nukahdin kesken leffan ja heräsin lopputeksteihin. Kuka oli murhaaja ja miksi?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että kuollut tyttö oli kidnapattu sairaalasta vauvana ja kidnappaaja oli tämä hirtetyn miehen sisko. Veljelle selvisi että siskonsa olikin hullu, joten sisko tappoi tämän. "Tyttönsä" vei maakellariin "turvaan" mutta joutuikin itse vahingossa auto-onnettomuuteen, tyttö siis kuoli nälkään kun kidnappaaja-äitinsä makasi sairaalassa..

Vierailija
2/4 |
19.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvisi että kuollut tyttö oli kidnapattu sairaalasta vauvana ja kidnappaaja oli tämä hirtetyn miehen sisko. Veljelle selvisi että siskonsa olikin hullu, joten sisko tappoi tämän. "Tyttönsä" vei maakellariin "turvaan" mutta joutuikin itse vahingossa auto-onnettomuuteen, tyttö siis kuoli nälkään kun kidnappaaja-äitinsä makasi sairaalassa..

Tämähän oli kuin Kauniista ja rohkeista :D

Kiitos

t. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Beck-elokuvat ovat fantastisia. Tarinat, näyttelijät, puitteet kaikki huippuluokkaa. Ei voi muuta sanoa että kyllä ne siellä Ruottissa osaa. Ei mikään ihme että ruotsalaiset näyttelijät, oihjaajat ja käsikirjoittajat ovat menestyneet Hollywoodissa asti kautta histortian.

Vierailija
4/4 |
03.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, mulle on käynyt tämälleen sama, kun ap:lle jokunen vuosi sitten enkä tähän päivään saakka tiennyt tuota. Kiitti! :D